It's you – פרק 1

♥NiallGirl♥ 14/07/2014 940 צפיות 7 תגובות

קמתי לבוקר רגיל , לפחות כך חשבתי .
" איימי ! לקום ! " זה היה אחי הקטן ג'יימס שהעיף לי את השמיכה .
" בסדר , קרצייה " נאנחתי .
התארגנתי , כרגיל אמי הייתה כבר בעבודה .
וירדתי עם ג'יימס במעלית כמו כל בוקר .
לפתע המעלית עצרה ונכנס אליה בחור דיי גבוה .
הוא הזכיר לי מישהו , אבל הייתי מטושטשת מדי מהבוקר כדי להזכר .
" היי " אותו בחור פנה אלי מחייך .
" היי " החזרתי לו .
" את יודעת במקרה איך מגיעים לקיילי סקול ? " אותו בחור שאל אותי , למעשה – קיילי סקול זה הבית ספר שאני לומדת בו ! .
" כן , אני לומדת שם " עניתי .
" הו , אז אפשר ללכת איתך ? " שוב הבחור שאל .
" אהה כן " מלמלתי כשהמעלית נעצרה ונפתחה סוף סוף בקומת הקרקע .
" ביי ג'יימס " נופפתי לאחי שיצא בקפיצות קלות מהמעלית .
" ביי איימי ! " קולו נשמע מרחוק .
" אז קוראים לך איימי ? " אותו בחור התחיל לחקור .
" האמת , לא קוראים לי אני באה לבד " ניסיתי להתחכם , " אז מה שמך אם אפשר לדעת ? " הוספתי .
" הארי .. הארי סטיילס " הוא ענה והושיט לי את ידו .
" איימי .. איימי אנדרסון " הושטתי לו את ידי .
הסתכלתי על דלת המעלית שהספיקה להסגר , " כן .. " הארי מלמל עזב אותי ולחץ שוב על הכפתור כדי שנוכל לצאת .
" טוב בוא " מלמלתי גם אני והתחלתי ללכת כשהוא לידי לכיוון בית הספר .
" הגענו " אמרתי והצבעתי על הבניין הגדול שעליו מתנוססת הכתובת " קיילי סקול ! " .
התחלנו ללכת לכיוון מדרגות הכניסה כאשר הוא אומר תוך כדי הליכה " אז באיזה כיתה את ? " .
" יב ארבע " עניתי .
" גם אני ! " הוא התלהב בזמן שאני עוד מנסה להתאושש מהבוקר .
" הנה זה " אמרתי והצבעתי על דלת כיתתי .
" אוקיי " הארי אמר ושם את ידו על ידית הדלת .
ופתח .


תגובות (7)

נשמע ממש טוב !
תמשיכי

15/07/2014 00:26

נשמע מעניין
תמשיכי

15/07/2014 01:23

אממ יש לי כמה הערות אליך. קחי הכל בהבנה ואל תעלבי, הכל בא ממקום טוב. זו היא ביקורת בונה שלא מגיעה לפגוע אלא רק לשפר:
1. את כותבת המון משפטים במרווחים.
*לא* כותבים- " לה לה לה לה , פילים שוקולד בננה. "
*כן* כותבים- "לה לה לה לה, פילים שוקולד בננה."
(שימי לב לרווחים). אני ממליצה לך לערוך את הסיפור כי כולו מלא בכאלה.

2. איך על הפרק הראשון הדמות פאקינג פוגשת את הארי?! אני האמת גם כותבת סיפור אהבה ואני יכולה להגיד לך שאני רק בפרק ארבע כשכל פרק הוא 13 דקות קריאה בממוצע והדמויות רק נפגשו כולה פעמיים ללא כל אהבה או משהו כזה.
את צריכה ממש להאט את הקצב.

3. הפרק נורא קצר. מאוד קצר. 3 דקות זה זמן משוער לקריאה- ממש חבל. פרקים ארוכים יוצרים עניין וגורמים למעניינים וארוכים. הם הכי יפים ככה!
במידה ומישהו חולק עליי ואומר שעדיף פרקים קצרים אז כנראה שהעלילה לא מעניינת אותו. ואם הוא רוצה שהם יהיו עניינים יותר כאשר הם קצרים אז הוא פשוט חסר תארים כל שהם או רוצה לסיים עם הקריאה מהר.

4. חסרים לך כאן תארים. את חייבת להקפיד על כאלה. אכן יש לך אך לא ברמה מספקת. כל דבר שהדמות חשה, רואה, שומעת, חושבת או סתם נזכרת בסיפור מהעבר במהלך הסיפור חייב להיות כאן מצוין. אין כאן הרבה אזכורים לתארים מלבד משפט-שתיים בכל פעם… את חייבת להגיד את הכמות.

5. במידה ותרצי סיפור מוחשי שמתאר את ההערות שלי לכתיבה נכון- כנסי לפרופיל שלי ועיניי בסיפוריי. אני מניחה שאת תביני פחות או יותר על מה אני מדברת כשאני אומרת 'תארים', או 'מחשבות' או 'אורך הסיפור'.
(אל תגיבי אם את לא רוצה).
~~~~~~~
לילה טוב ואוהבתתתתת♥

נ.ב
שוב אני מציינת- זה לא בא במטרה לפגוע. זה בא רק מתוך מקום אכפתי עבורך. אני מאוד רוצה שתשפרי ולא תעבדי בשיטת "קרא ושתוק" כפי שחלק באתר עושים.
שבוע נפלא :))))

15/07/2014 02:08

    אם היא כתבה לך כזה אורך של ביקורת היא בכלל לא באה במטרה לפגוע :-)

    15/07/2014 02:13

    האמת שיצא קצר. אני כותבת בדרך כלל ארוכות יותר ><
    הממפפ~

    15/07/2014 02:15

    ש לי תשובה לכל מספר חוץ מהאחרון *.*
    אז הנה :
    1. לדעתי יותר נוח לקרוא ככה
    כי כשזה בלי רווח אני מסוג האנשים שלא יכולים לקרוא את זה
    כי זה מבלבל לי את המוח .
    2. לכל סיפור יש את הסיפור שלו , מה רצית שאני אכתוב בפרק הראשון ?
    הפרק הראשון הכי חשוב כי הוא צריך להכניס עניין לקוראים שירצו לקרוא עוד .
    3. הפרק קצר משתי סיבות ,
    אחת – אם הפרק קצר זה מכניס יותר מתח לסיפור שוב , כדי שירצו לקרוא עוד .
    שתיים – אני בטוחה שאת ממש לא יודעת שיש לי שני אחים קטנים שמכורים למחשב ואין לי פלאפון ואני לא יכולה להתחבר ממקום אחר ככה שאני סובלת פה שתי קרציות שרוצות את המחשב ככה שממש אין לי זמן אז תחשבי מה שבאלך פרקים קצרים זה הכי טוב ; )
    4. תארים .. אוקיי סבבה .
    ממש .
    אבל ממש .
    לא הבנתי למה התכוונת .
    וזאת לא אשמתי שאנלא יכולה לקרוא את הסיפורים שלך כי אני לא אבין כלום בלי הרווחים – ניסיתי .
    5. ביי .

    15/07/2014 08:11

    וואי אני בוכה כאן את חיי בנושא אחר לגמרי –
    איך אתן קמות בשתיים בלילה ?! 0-0

    15/07/2014 08:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך