It's you – פרק 2

♥NiallGirl♥ 15/07/2014 874 צפיות 3 תגובות

הארי נכנס ועמד ליד הדלת , נכנסתי גם אני רק שאני בניגוד אליו הלכתי למקומי בכיתה .
" הו ! אז אתה התלמיד החדש שלנו ? " מורתי הסתכלה על הארי .
" כן , תלמיד לחודש וחצי " הוא ענה – חודש וחצי ? .
" טוב , תלמידים תכירו .. " מורתי החלה לומר ונקטעה בקטע של השם , " הארי " הוא מיהר לומר .
" טוב תבחר מקום לשבת ונתחיל בשיעור " מורתי אמרה ושוב הסתכלה לעברנו .
הארי הסתכל גם לעברנו , הוא לא יכל לשבת לידי כי לידי ישב שון , הילד הכי מעצבן בכיתה .
במקום זה הארי התיישב ליד הילדה הכי מעצבנת בכיתה , טיפאני , קיוויתי שהוא לא יהפוך להיות מעצבן כמוה וישמור על נימוסיו הרבים .
בכל מקרה – יצא שארי ישב בדיוק מאחורי , הוא נגע בכתפי בזמן שהמורה הסתובבה לכתוב משהו .
" איך קוראים למורה שלכם ? " הוא שאל .
" אלסה " לחשתי לו והסתובבתי להעתיק מהלוח לנייר שהיה על שולחני .
" היא נחמדה ? " הוא שוב חקר .
" בהפסקה " שוב לחשתי לו .
" מי דיבר ? " אלסה עלתה עלינו והסתובבה .
הארי ואני שתקנו לעומת זאת – כבר אמרתי ששון הוא הילד הכי מעצבן בכיתה ? כי הוא זה שאמר " איימי והארי מדברים כאן " .
" יש לכם אזהרה " היא אמרה ושוב הסתובבה .
" אז היא נחמדה ? " הוא שוב שאל , הפעם היא הסתובבה וישר אמרה " איימי והארי תעלו " ואז שוב הסתובבה לכתוב .
" קדימה בוא " זירזתי אותו .
יצאנו במהירות מהכיתה והתחלתי לעלות במדרגות האין סופיות של הבית ספר הזה .
" את מוכנה להגיד לי לאן אנחנו עולים ? " הוא שוב שאל וחקר .
" למנהל " אמרתי עצבנית .
סוף סוף נפסקו המדרגות , הלכנו עוד קצת עד שהגענו לדלת של החדר הארי מיהר לדפוק עם ידו בדלת הכחולה .
" פתוח " שמענו קול מתוך החדר , " הנה ילדים שאני ממש לא רגיל לראות כאן " המנהל , אדי פתח בשיחה לאחר שהארי פתח את הדלת .
כרגיל התיישבנו בשני הכיסאות שהיום מונחים מול הדלפק שמאחוריו יש אדי .
" נעים מאוד " הארי אמר ולחץ לאדי את היד .
" מה עשיתם ? " הפעם זה היה המנהל שחקר .
" הוא דיבר איתי " מיהרתי לפתוח את פי ולהעיד .
" כן , אבל את ענית לי " הארי טען נגדי .
" ממי אתם רוצים שאני אתחיל ? " אדי אמר ושם את ידיו על הדלפק .
" ממנו " לא היססתי לרגע .
" בסדר , הארי .. אתה תלמיד חדש אני לא ציפיתי שבכזו מהירות תגיע לכאן " אדי פתח את פיו על הארי , אני חייבת לומר שגם אני , לא חשבתי שהארי יגיע לכאן כל כך מהר .
" ואיימי " הוא התחיל לדבר עלי .


תגובות (3)

את כותבת ממש יפה! תמשיכי :)

15/07/2014 09:52

תמשיכי :-]

15/07/2014 14:12

ממש יפה אבל לדעתי כתבת יותר מדי פעמים בהתחלה מורתי. אני מציעה לך להחליף לפעמים ל"המורה שלי" או משהו דומה! חוץ מזה, זה מגניב!!!!!!!!!!!!!!

17/07/2014 15:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך