It’s you – פרק 3

♥NiallGirl♥ 15/07/2014 836 צפיות 4 תגובות

" עלייך אני מתפלא " הוא הוסיף , " המנהל .." הארי מיהר להכנס לשיחה .
" תקרא לי אדי " .
" בסדר , אדי , אתה לא צריך לכעוס עליה זה רק אני " הארי התוודא , " מר סטיילס , אני מעריך את הכנות שלך אבל קודם אמרת שהיא ענתה לך , מה שכבר מוכיח את הטענה שלי " .
" בסדר , דבר ראשון , תקרא לי הארי דבר שני , היא אמרה לי להיות בשקט וזה הכל " הארי שיקר להגנתי , טוב אולי זה לא היה ממש שקר .
" טוב איימי , אם כך את מוזמנת לצאת החוצה ולהגיע בחזרה לשיעור " קמתי , בסך הכל – אני רק צריכה להגיד תודה להארי .
יצאתי , והתלבטתי – להשאר לצוטט או לרדת חזרה לשיעור .
אני חייבת לומר שאני ממש לא מסוג האנשים שנשארים לצוטט ואני לא יודעת למה בכלל התלבטתי על כך .
זה פשוט סקרן אותי .
נשארתי והקשבתי , מובן שלא יכולתי לראות אותם כי אני לא אלוהים אבל הקשבתי .
" אז מר סטיילס היקר , " קולו של אדי פתח שוב את השיחה , " הארי " קולו של הארי תיקן אותו .
" כן , הארי , אני מאוכזב ממך אנמם אתה פה רק חודש וחצי אבל אתה חייב שהחודש הזה לא ילך לך לאיבוד , דרך אגב , אחד המפיקים שלך אמר לי שאם לא תוציא ציון מעל הממוצע בחודש הזה זה עלול לסכן את הקריירה שלך " אדי דבר על קריירה ? אבל הוא רק בן 18 ! איך לילד הזה יש כבר קריירה ?! .
" הקריירה שלי ? " קולו של הארי נשמע רועד , " א..אבל הם לא יכולים ! " קולו של הארי שוב נשמע רועד ודואג .
" הם יכולים בדיוק כמו שאתה יכול להוציא ציון כזה " קולו של אדי נשמע ומיד לאחר מכן נשמע צלצול .
זזתי מהדלת ומיהרתי לרדת במדרגות כך שלא יחשבו שצוטטתי .
מיד אחרי הארי ירד .
כולם כבר היו בחוץ בטח באמצע שיחות הארי נעצר על מדרגה אחת והתיישב על הקצה שלה , הסתכלתי עליו ואז עליתי למדרגה ההיא והתיישבתי גם אני לידו .
" מה קרה ? " שאלתי כאלו שאני לא יודעת .
" את שחקנית גרועה את יודעת " הארי אמר וחייך אלי .
" שחקנית ? " שאלתי , הפעם באמת לא הבנתי .
" ראיתי שצוטטת " הוא אמר וחיוכו נפל .
" אתה לא יכול להאשים אותי שניסיתי " .
" את יודעת , את מזכירה לי מישהי " הוא אמר והתבונן בי כאשר אני מביטה בו ובדיוק מנסה להזכר , למה הוא גם מזכיר לי מישהו ? .


תגובות (4)

תמשיכי , עכשיו!

15/07/2014 17:44

תמשיכיייי

15/07/2014 20:20

למה את כותבת מושלם כול כך?! זאת השאלה שצריך לשאול, לא למה הוא נראה לי מוכר!!!!

17/07/2014 16:01

תמשיכי

17/07/2014 18:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך