It’s you – פרק 6

♥NiallGirl♥ 09/08/2014 873 צפיות 3 תגובות

עברו יומיים ,
יומיים מאז שהארי ברח מביתי .
יומיים שבהן הבחור ניסה לנתק איתי קשר , זה לגמרי בילבל אותי – אם הוא אוהב אותי אז למה שהוא ינסה לנתק איתי קשר ? .
בלנתק קשר אני מתכוונת לזה שהוא לא דיבר איתי וגם התרחק ממני במובן פיזי .
התעוררתי לעוד יום רגיל , ציפיתי כבר לזה שהארי שוב יתעלם ממני לחלוטין .
קמתי מהמיטה , רצתי אל המטבח ושפכתי על עצמי מים קרים כדי להתעורר , זה בהחלט עזר לי .
עליתי למעלה , התייבשתי ולבשתי טישרט כחולה שעלייה היה כרגיל סמל בית הספר ועלייה לבשתי ג'קט מג'ינס , לבשתי מכנסיי ג'ינס ארוכים ארזתי את התיק שלי ויצאתי מהבית בתחושה ששכחתי משהו .
ירדתי כרגיל במעלית ואז נזכרתי , שכחתי את אחי הקטן ! .
אך בדיוק אז המעלית נפתחה שוב והארי נכנס , כבר ציפיתי לזה שהוא לא ידבר איתי אך לפתע ,
" איימי , קראת את המכתב ? " הוא שאל , לא עניתי , כל מה שהיה לי בראש זה פשוט לחזור הביתה להעיר את אחי ולעוף לבית ספר .
המעלית נעצרה ונפתחה בקומת קרקע , " את יוצאת ? " הוא שאל , לא דיברתי .
הוא פשוט יצא מהמעלית ומיהרתי וללחוץ על הכפתור חזרה לקומה שלנו .
המעלית נפתחה ורצתי במהירות לתוך הבית , פתחתי את החדר של אחי ואף אחד לא היה שם .
הוצאתי את הפלאפון מהתיק שלי והתקשרתי אליו ,
" איימי ? התעוררת ? " קולו של אחי נשמע מהצד השני של הקו .
" כן , אתה בבית ספר ? " לא היססתי לרגע לשאול .
" ברור , בדיוק הפרעת לי באמצע שיעור " .
" אה .. אני מצטערת .. למה לא הערת אותי ?! " כעסתי .
" זה לא שלא ניסיתי " הוא שיקר .
" שקרן " שוב תחושת כעס תססה בי .
" בסדר , בסדר , סליחה " הוא אמר וניתק .
הסתכלתי בשעון של הפלאפון שלי וראיתי שאני מאחרת בשעתיים וחצי .
שוב רצתי בחזרה למעלית וירדתי , ידעתי שעדיף לי לבוא באיחור מאשר לא להגיע בכלל .
כשהמעלית נפתחה ראיתי את הארי עומד ומחכה בידיים משולבות .
" את לא תצליחי להפתר ממני כל כך מהר " הוא אמר כשחיוך מפגר נפרש על פניו .
לפחות ניסיתי לשכנע את עצמי שזה חיוך מפגר . הוא היה חיוך כובש .
הפעם ניסיתי אני לא להתייחס אליו .
המשכתי בדרכי לבית הספר כשהוא הולך מאחוריי ומדי פעם אומר לי לחכות לו .
הגעתי לבית ספר , פתחתי את הדלת של הכיתה פוסעת בזהירות למקומי ליד שון כשהארי אחריי .
" כן , למה איחרתם ? " אלסה סובבה את גופה כלפיינו מהלוח .
" לא התעוררתי .. " אמרתי בזמן שאני מסדרת את הקופסת עטים שלי על השולחן .
" והארי ? " אלסה חיכתה לתשובה ממנו .
" חיכיתי לאיימי " הוא פתח את פיו במילים שרק גרמו לי להתבלבל עוד יותר ממה שהייתי .


תגובות (3)

יפה מאוד (:
את כותבת ממש יפה. רק לדעתי יהיה יותר טוב אם תעשי פרקים יותר ארוכים. זה ייתן יותר עניין ומתח בסיפורים. בכל אופן, ממש יפה! מחכה להמשךך… :-)

09/08/2014 21:31

תמשיכי ותעשי פרקים ארוכים יותר

09/08/2014 21:59

תמשיכי מושלם!! רק תעשי פרקים יותר ארוכים!!!;)

10/08/2014 06:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך