אממ היי בנות .. עם אתן קוראות אז תגיבו בבקשה זה ממש כיף חראות תגטבות מחממות

LOVE ME LIKE YOU DO -פרק 3

07/03/2015 831 צפיות 2 תגובות
אממ היי בנות .. עם אתן קוראות אז תגיבו בבקשה זה ממש כיף חראות תגטבות מחממות

SEXI :
"רק עכשיו נזכרת להגיד לי שהארי פאקינג סטיילס הזמין אותך למסיבה בבית האחווה ?!"
"אממ כן …" אמרתי מסתכלת למטה .
"קדימה לכי להיתארגן !" היא אמרה ומסתכלת עליי .
"אממ לא . אני לא רוצה לבוא" אמרתי מבויישת .
אסור לומר לסטפני 'לא'.
"מה אמרת עכשיו ?" היא שאלה בטון מפחיד למען האמת .
"אני לא רוצה ללכת" אמרתי קצת יותר בטוחה בעצמי "את יכולה ללכת" אמרתי והיא הסתכלה עליי בצורה שגרמה לי לשקשק .
"את תקומי עכשיו ותלכי להיתלבש לפני שאני לא יודעת מה אני יעשה לך ! הבן אדם הכי מקובל בקולג' הזמין אותך למסיבה ואת פאקינג הולכת !"
היא הפחידה אותי .
ידעתי שלא כדאי שאתווכח אני קמתי ללא רצון לחדר מקלחת .

לאחר שסיימתי להיתקלח סטפני החליקה את שיערי אפילו שהוא חלק בטבעו . בגלל שהייתי ידועה ביכולת האיפור שלי , איפרתי את שתיינו לסטפני איפור סגול מעושן ולי שחור מעושן שהלכו נהדר עם הבגדים שלנו ; לסטפני שמלה סגולה קצרה שהגיעה לה לקצת מעל הישבן .
ולי שמלה אדומת ארגמן שהגיעה לי לאמצע היריכיים ובאזור החזה היו נייטים .
נעלתי נעליים שחורות גבוהות מאוד שעשו אותי בערך בגובה של סטפני .
סטפני גם היא נעלה נעליים שחורות עם עקב גבוה אך פחות משלי .
סטפני ריססה אליי ואלייה בושם ודאגה להשים דונדורנט בכל מקום בגוף כן אפילו שם .

נעלתי את הדלת של החדר , והלכנו במזדרון .
לחצתי על הלחצן של המעלית ולאחר 2 דקות המעלית הייתה בקומה . "היי רגע ! תעצרו תמעלית !!" מישהו צעק , אני מסתכלת מחוץ למעלית ורואה את לואי , הוא באמצע השנה ה2 שלו בלימודי מחשבים .
לסטפני היה עליו קראש קטן לפני שנה שהוא למד איתה משפטים על מנת לבחון את המקצוע כאופצייה אבל זה נגמר יותר מהר ממה שהתחיל .
לחצתי על לחצן פתיחת המעלית ולואי נכנס פנימה בסערה .

"תודה " הוא אמר ולחץ שוב על קומה 0 , על הקומה שאנחנו צריכות .
"וואו אתן נראות סקסיות לאן אתן הולכות ?"לואי אמר ובחן את הגוף שלי ושל סטפני . הוא ניתקה עם עינייו על החזה של סטפני , אבל כשראה שהיא שמה לב הוא השמיט את פניו למטה ושיחק עם אצבעותיו .
"יש להארי מסיבה בבית האחווה , הוא הזמין את אודרי והיא הזמינה אותי ." סטפני פצתה את פייה . "באמת ? אודרי לא נראת כמו טיפוס של מסיבות ."
כי אני לא . "כן אבל היא תשתחרר עכשיו נכון אודרי ?(!)" היא אמרה והיסתכלה עליי .
"כן כן אני אשתחרר יאיי מסיבה" אמרתי ובקטע האחרון הרמתי את ידיי בשעשוע .
דלתות המעלית נפתחו וסטפני ולואי נפרדו בחיבוק ידידותי וכך גם אני . אני וסטפני הלכנו לחניון ונכנסנו למכונית הלבנה שלי , מכונית אאודי לבנה וגדולה .

כשהגענו לבית האחווה ראיתי מאות , לא , אלפי מכוניות חונות בחוץ .
ולא אני לא מגזימה .
המקום היחיד שהיה פנוי היה בסוף הרחוב . פאק גם ככה הנעליים האלו מכאיבות לי ברגליים .
אני וסטפני ירדנו למדרכה , צועדות לבית האחווה .

לאחר 5 דקות הגענו לבית האחווה .
אוקי המקום הזה ענק .
אני מסתכלת לשמאלי ורואה את סטפני מסתכלת למעלה בדיוק כמוני "מזה הגודל הזה .." היא ממלמלת .
היא לקחה את ידי בידה , צועדות לבית האחווה הענקי הרועש והמלוכלך .
למה אני מצפה ? זה בית האחווה של קולג' מנצ'סטר .


תגובות (2)

ווואו מדהים!
חחח חבשתי בהתחלה שאמרת ״חראות״ ולא הבנתי שזה ״לראות״
את כותבת ממש יפה!
מחכה להמשך:;

07/03/2015 20:40

    חחח תודה זה מאוד כיף לראות תגובות כאלו

    09/03/2015 23:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך