Love&Bad blood

NoWayBabe 10/01/2016 1277 צפיות אין תגובות

פרק 1:
הצלצול לסיום השעה הראשונה הגיע סוף סוף וקמתי מהכיסא ולקחתי את התיק שלי. לפי המערכת עכשיו יש לי שיעור ספרות, אחד השיעורים האהובים עליי. הסתכלתי לצד המקצוע וראיתי שהוא מתקיים בכיתה ככה שאני צריכה לסבול את החרא הזה עוד שעה. נאנחתי והתיישבתי חזרה בכיסא. "מה יש זונה? כל כך רוצה לברוח?" גלגלתי את עיניי וסיננתי לעברו: "תשתוק לפני שאני אתקע לך זין בתחת." הוא צחק ואמר: "זה מה שמגרה אותך זונה? הומואים?"

קפצתי את אגרופיי ולפני שהספקתי לפגוע בפניו הוא תפס בידי וסובב אותה מאחוריי גבי וסובב אותי עם הגב אליו. הוא הניח את ראשו על כתפי ולחש בקול הארסי שלו: "אם תמשיכי לנסות להכות אותי או לקלל אותי אני אדאג שזה יהיה היום האחרון שתחיי. זה ברור לך זונה?" ליבי הלם בי בחוזקה והרגשתי את נשימתו החמה על צווארי. "ברור גרנט" אמרתי והוא הצמיד את פיו לאוזני ולחש: "את קוראת לי מהיום אדוני, זה מובן זונה?" הנהנתי ולחשתי מפוחדת מעט: "כ…כן אדוני" הוא חייך לאוזני והרגשתי לשון מלקקת את אוזני. הוא הקיף את מותניי בידו השנייה והגדולה והצמיד אותי אליו. ניסיתי להשתחרר אך לא הצלחתי. "תשחרר אותי!" אמרתי אך הוא נשך את אוזני ואמר: "תקראי לי אדוני זונה." נאנחתי ואמרתי: "תשחרר אותי אדוני." הוא עזב אותי ואמר: "אחרי בית הספר את באה איתי למחששה זונה, אולי תמצאי לך זין טוב." המורה נכנס לכיתה ואמר: "בוקר טוב תלמידים, נע לעמוד." נעמדתי על רגליי וגרנט לידי. הוא תפס בתחת שלי ואמר: "אני מקווה בשבילך שאת עובדת טוב, אחרת אני והחברים שלי נטפל בך כמו שצריך."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך