Orpheus
האנשים הקטנים והפקעות של אוויר לקוחים מהספר 1Q84 של הארוקי מורקמי. ניירה קיסרית הערפל לקוחה ממשחק תפקידים וירטואלי שנתקלתי בו בעבר. השם פשוט נדבק. כמובן ששיניתי קצת פה ושם, בספר של הארוקי מורקמי קוראים להם הליטל פיפל, ופקעות האוויר בעלות מטרה שונה. ולגבי ניירה לקחתי אך ורק את השם.

Some non-original poem

Orpheus 09/07/2015 823 צפיות תגובה אחת
האנשים הקטנים והפקעות של אוויר לקוחים מהספר 1Q84 של הארוקי מורקמי. ניירה קיסרית הערפל לקוחה ממשחק תפקידים וירטואלי שנתקלתי בו בעבר. השם פשוט נדבק. כמובן ששיניתי קצת פה ושם, בספר של הארוקי מורקמי קוראים להם הליטל פיפל, ופקעות האוויר בעלות מטרה שונה. ולגבי ניירה לקחתי אך ורק את השם.

יום אחד פוצל אדם גדול, כביר
אנשים קטנים בנו ממנו פקעת של אוויר
הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים

איש גדול נוסף בקע מהפקעת של אוויר
חלק מהאיש הראשון הוא לקח, ולא יחזיר
הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים

גדל הוא האיש הגדול הנוסף לגודלו המלא
כדי להגיע לראשו היו צריכים האנשים הקטנים כיסא
מילאו אז הם את כל העיר,
אנשים קטנים, ואיש כביר,
בפקעות של אוויר

לאט לאט נבנה צבא של ענקים
מובל הוא בידי האנשים הקטנים
לכבוש ממלכות באפלה, לעטוף הרים בעלטה
מטרתם הייתה
לתוות עוד פקעות של אוויר

הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים
הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים
הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים

בצעדים כבדים צעדו הם צבא הענקים
על כתפיהם מונחים האנשים הקטנים
מובילי הצבא, שולטים ברצון צבאם
להוביל כיבוש לממלכות רחוקות ולטבוח בם

הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים

אך שם, בפסגת הדרך, עמדה טירה שחורה
מאבן שיש חלקה וחלונות מראה
שם שלטה מלכת הערפל, ונמה את שנתה
עד אשר צבא כבד הגיע לפתח דלתה

הו הו, התאים אחד את הקצב
הו הו, התאימו האחרים

מהר מאוד שלטו העננים בכל גבולות האופק
ומתוך ערפל כבד, עלה דרקון כחול
לכל האנשים הקטנים האיץ הוא את הדופק
הקפיא ציקלופ, אכל גמד, השמיד הוא את הכל

הו הו, טעים אחד את הקצב
הו הו, טעימים גם האחרים

וכך נפל צבא שלם בידי חיה מיתית אחת
על כך שהפריעו הם ופגעו למלכה בנחת
ניירה שליטת הערפל שולטת בהכל
ושם בראש צבאה הגדול
שואג דרקון כחול


תגובות (1)

אין תגובות אה

11/07/2015 21:18
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך