stavflower<3
לא כל כך קרה מה שציפיתי.. (שיקראו א הפאנפיק הזה אנשים..) אבל גם ככה זה בסדר..
אני מקווה שיהיו קוראים לפחות לפרק הזה..
קריאה מהנה..:) הפרק הבא יעלה אולי מחר..

Stay here with me/תשאר פה איתי (2)

stavflower<3 10/02/2014 915 צפיות 4 תגובות
לא כל כך קרה מה שציפיתי.. (שיקראו א הפאנפיק הזה אנשים..) אבל גם ככה זה בסדר..
אני מקווה שיהיו קוראים לפחות לפרק הזה..
קריאה מהנה..:) הפרק הבא יעלה אולי מחר..

בתאבון:)

פיצג'רלד אמר פעם שהחיים מתחילים מחדש שוב כל שנה .
, טוב ' פיצג'רלד , הוא שונא את הציטוט הזה כי למה דברים לא יכולים להיות פשוטים יותר לפעמים.? עד כמה שלואי אוהב את חייו , אם החיים מתחילים שוב מההתחלה, אז זה אומר שמשהו מסתיים ולואי לא רוצה דברים יגמרו , לפחות לא בשלב זה של חייו .

לואי יודע שהוא דרמטי . ולא שזה איזה פגם משמעותי שחייו יתפרקו בעקבותיו בהרף עין . זה פשוט שזה תזכורת לכך שכל עוד שנה חלפה לה וחייו לא השתנו בהרבה מהקודמת . או הוקדשו למשהו מיוחד , אבל הוא בעבודתו כבר שלוש שנים . אבל אין לו עם מי לשכב בלילה , אבל יש לו חברים וקהל לקוחות שלמים שאוהב אותו . הוא ממש טוב בעבודה שלו והוא עובד במטרה כדי להגיע לאן שהוא , גם אם זה אומר שיש לו בית עם שטח ענק ואין לו עם מי לחלוק אותו… .

הוא אף פעם לא לקל את המגורים כמשהו שאי אפשר לשנות,. אם היה לו חשש נחוש בדעתו על שינוי , הוא ממזמן כבר היה נותן לעבודתו נשיקת "גוד ביי". יכול להיות שהוא שונא את זה, אבל מה לעזאזל הוא יכול לעשות? לואי למד שדבר היחיד הקבוע הוא השינוי.

ואולי לואי לא כל כך חיבב את הציטוט כי הוא לא כל כך אוהב את סוף השנה.. ספטמבר פירושו לחזור לבית הספר (שהוא לא הולך יותר, אבל, פרטים), ושינויים במזג אוויר שהיה לא כל כך לא יציב, לעזאזל, וזה גם אומר שילדים יפסיקו להסתובב בריחובות כל היום, וגם תחילת שנה חדשה.. שממילא לא היה לו אהוב לחגוג איתו את זה…

נראה שגם שהילד שגר במרחק של חמישה רחובות בחר להיות באותו הפאב כשהוא היה בו.

"אלוהים אדירים, אין להם נייר או בלוג להתפרסם בו , השתולל הפרופסור?" לואיס גונח, לוקח לגימה מהבירה שלו. זה אחד מהימים המאוד, מאוד טובים שלו ולכן הוא החליט לבזבז אותו בפאב מחורבן ומעבר לו .

זאין טפח על כתפו של לואי, מה שכמעט גרם לו לשפוך על עצמו את המשקה,.
"היי, אני כאן איתך, לא?" זאין אומר,
מסובב את המפתחות שלו על אצבעו בעזרת טבעת הברזל שמחזיקה את כל המפתחות,. לאוזנו של זר, לעואוזנו של זר, זה אולי נשמע רומנטי, אבל לואי ידע שזאין סתם יכל להיות לפעמים חרא..
"כי אני משלם על המשקאות שלך, זאין התגרה, עכשיו לך כוסית" . לואי צוחק בקלות מלגלוגיו של החבר הכי טוב שלו.

זאין היה לקוח שלו, כאשר לואי החל רק את דרכו בסוכן נדל"ן לפני שלוש שנים,. לואי זוכר שהם הסתדרו טוב כבר מההתחלה.. . זאין היה אמן, נאבק בניסיון למצוא דירת סטודיו ובה להספיק קצת עבודה כדי שיוכל לשלם את החשבונות שלו וכדי "לקחת את "הילדה" (חברה) שלו פרי ליציאות פעם בכמה זמן",

לכל הרוחות, זה מתחיל להיות מביך, בשלב זה, חבר". לואי הצליח למצוא לו את המקום המושלם עם נוף בפחות משבוע. לואיס ניגש אל האולפן עם בקבוק שמפניה לאחר שחתמו על המסמכים, רק כדי לשמוע את זאין ופרי מאושרים סוףסוף.

"לך לעזאזל. אני כאן כי אני פיספסתי את התחת השמן שלך," זאין גומר את שארית הבירה שלו ומשחרר גראפס' רם ודי מגעיל. "ובגלל שאתה משלם".

לואי צוחק ומניד בראשו בחיבה. זיין יורד מכיסא הבר, ואומר שהוא הולך להשתין. לואי מתופף באצבעותיו על הבר שר ומהנהן לצלילי המוזיקה החזקה. אומר תודה שהוא לא בילה את היום החופשי שלו על לשבת בבית, צופה בטלוויזיה עם ספל תה ואם זה לא סימן לכך שהוא הפך לכדור של רחמים עצמיים, אז הוא לא יודע מה הוא. הוא לוקח לגימה ארוכה מהמשקה שלו ומשפשף את עיניו.

"רק עוד משקה אחד, חבר! זה לא יכאב לארנק שלך. משקאות כאן זולים, בכל מקרה," אומר איש אחד וחבר שלו לוקח את המושב ליד לואי בבר.

הוא בדרך כלל לא אחד שמצוטט לאחרים, אבל עם זאין נעלם באמת שאין לו שום דבר אחר לעשות.

"זה עדיין כסף, ניק. אתה יודע שאני קצר על זה. זה בסדר, אני לא רוצה לשתות בכל מקרה," הבחור השני אומר בקולו עמוק, מחוספס. לואיס יכול לראות רק את החלק האחורי של ראשו, שהוא בלגן של תלתלים חומים, שמנוניים ומבולבלים שנמשכו על ידי מה שנראה כסוג של צעיף.

הבחור נשמע עייף ולואי בהחלט מכיר את ההרגשה הזו. לעזאזל, הוא לא זוכר את הפעם האחרונה שהוא לא היה עייף, זה מצב שהוא תמיד נמצא בו. ובהתחשב בעובדה שהוא לא הבחור העני ביותר בסביבה, הוא מכחכח בגרונו וממלמל מילים שהוא אפילו לא שם לב שיצאו מפיו ולפני שהוא אפילו לא יודע מה הוא עושה. אבל הוא יודע שהוא הצטער על זה.

"תזמינו כל מה שאתם רוצים. משקאות על חשבוני", אומר לואי. הוא מחליט שזה באשמתם של הבירות שבגללן הפה שלו כבר לא בשליטתו, אלא גם משום שיש לו יומיים ואם הוא רוצה לקנות זוג של מה שנראה כמו החבר 'ה מבחינה כלכלית נאבקו כמה משקאות, ובסוף הוא נדפק.


תגובות (4)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

10/02/2014 11:56

תמשיכייי

12/02/2014 12:06

מדהים מדהים מדהים מדהים תמשיכיייייייי

14/02/2014 09:49

זאין*

24/02/2014 03:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך