פרק משעמם מאוד, אני יודעת. זה רק ה'פרק מעבר' בין ההודעה שיגיעו תלמידים ממוסד לעבריינים צעירים, לבין ההגעה שלהם.בכללי זה פרקים ראשונים אז זה גם הרבה הסברים, אתם אפילו עדיין לא יודעים מה שמות ההורים שלה, כמה אחים יש לה (למרות שאתם מכירים כבר את רוני, אחותה בת ה-13) בקיצור, תדעו הכל בפרקים הבאים.........:)

strong love – פרק 3

13/06/2014 859 צפיות אין תגובות
פרק משעמם מאוד, אני יודעת. זה רק ה'פרק מעבר' בין ההודעה שיגיעו תלמידים ממוסד לעבריינים צעירים, לבין ההגעה שלהם.בכללי זה פרקים ראשונים אז זה גם הרבה הסברים, אתם אפילו עדיין לא יודעים מה שמות ההורים שלה, כמה אחים יש לה (למרות שאתם מכירים כבר את רוני, אחותה בת ה-13) בקיצור, תדעו הכל בפרקים הבאים.........:)

פרק 3 – he can kill someone….

"רוצח?"
"רוצח?"
"מה?"
"מביאים לנו לבית הספר רוצח ?"
"הוא ילמד איתנו?"
"הוא יכול לרצוח מישהו…"
"אמאלה!"
כל תלמידיי הכיתה דיברו בבת אחת ודברי האחד התערבבו בדברי האחר, אך היה אפשר לשמוע בבירור שהם מדברים על חששותיהם לגבי הגעת ג'סטין ביבר, האחד שמירי אמרה שהוא רוצח.
אני בעצמי מפחדת.
"אני לא מאמינה, זה הגיוני בכלל?" התחלתי לדבר עם נטלי, הנערה שיושבת לידי בכיתה, וגם חברה טובה שלי,
"אני לא חושבת שזה הגיוני שיביאו לנו רוצח לבית הספר", המשכתי את דבריי,
"כן, כאילו, אמאלה" היא ענתה בשאננות.
היה נראה עליה שזה בכלל לא מדאיג אותה, כאילו יש צרות גדולות יותר כמו 'אמאלה נאבד לי הלק הלבן ואני רוצה לעשות פרנץ", כזאת נטלי. שחצנית? כן, אפשר להגיד שחצנית.
אך גם יש לה במה להשתחצן.
היא יפה, חכמה, רזה. לפעמים אני חושבת כמה טוב היה לי אם הייתי היא.
"דיי הוא יכול לרצוח מישהו" פנתה אליי רותם, אחת הילדות בכיתה
"כן! אני פשוט לא מאמינה…" עניתי לה, באמת הייתי מפוחדת. "אני יגן עליכן" התערב בן, אחד מילדיי הכיתה וגם ידיד טוב שלי בשיחתנו וצחקקנו שתינו.

צלצול להפסקה נשמע.
ולאחר 20 דקות נשמע צלצול לסיום ההפסקה.

כאשר נשמע הצלצול, הלכתי לכיוון הכיתה.
נכנסתי לכיתה, מגלה כבר את כל התלמידים ישובים במקומותיהם ומירי מדברת, אני מבינה שאיחרתי לשיעור.
"איפה היית גברת צעירה?" היא שאלה כאשר הבחינה בי, נהדר.
"אני…הלכתי לשתות"
"שבי במקומך עכשיו! ואת העונש שלך את כבר תקבלי."
שונאת אותי או מה.
"אז, כמו שכבר אמרתי, התלמידים החדשים כעת יגיעו לבית הספר, יעשו להם קודם כל סיור בבית הספר ולאחר מכן הם יעברו בכיתות י'ב.
מכיוון שאנחנו י'ב 1 , כיתתנו תהיה הראשונה מבין הכיתות שבהן הם יעברו.
מכיוון שיש חמש כיתות י'ב, בכל כיתה ישובצו ארבעה מהתלמידים החדשים.
שאלות?" מירי הסבירה,
אף אחד לא הרים את ידו.
"טוב,
אז אנחנו נחכה להם, בינתיים נלמד"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך