הפרק מחולק לשלוש חלקים

strong love – פרק 7 (א')

15/06/2014 751 צפיות 11 תגובות
הפרק מחולק לשלוש חלקים

פרק 7- חלק א'

רועדת בכל גופי, לקחתי את התיק על כתפי והתחלתי ללכת בצעדים מהירים לכיוון הכיתה.
מסתכלת כל רגע לצד ימין, לצד שמאל, מאחוריי, בודקת שג'סטין לא נוכח.
אני לא מבינה את בית הספר הזה, איך הוא יכול להביא לכאן רוצח????????????
אמנם, הם אמרו שהוא יהיה עם המלווה שלו ו..
רגע!
הוא היה אמור להיות עם המלווה שלו… איך הוא יצא ? אולי בסוף יום הלימודים, כשכל התלמידים הולכים, נותנים לו לצאת ?

מבולבלת ומפוחדת הגעתי לכיתה, אף אדם לא נכח בה… הנחתי את התיק על אחד הכיסאות ויצאתי מהכיתה, התהלכתי בלובי,
הייתי חייבת לצאת. פשוט אי אפשר לשהות בכיתה שלנו זמן ממושך, זה יותר מדי משעמם.
"מה את עושה פה?"
שמעתי קול והסתובבתי , זה היה אחד המורים.
"אממ… ריתוק." עניתי,
"אז בואי לכיתה של התלמידים שבריתוק, אסור לך להסתובב סתם ככה,."
"אבל…."
"בלי אבל, אלו חוקי בית הספר" הוא קטע את דבריי
"חוקים בתחת שלי!!"
"סליחה??????????????"
"אני .. אני מצטערת,
אני פשוט נורא עצבנית."
"זה שאת עצבנית תשמרי לחברים שלך, את באה איתי לחדר המנהלת"
"ווווווואיי"


תגובות (11)

תמשיכייי ממש יפה

16/06/2014 14:03

    תודה, אני מקווה שתמשיכי לקרוא!

    22/06/2014 21:52

דבר ראשון, לא שלוש חלקים שלושה…
אוקיי את כותבת ממש טוב והעלילה באמת מעניינת! אני הייתי שמחה אם לא היית משתמשת בשם של ג'סטין ביבר, כי כאילו עשית סיפור שהדמות שלו יכלה להיות כל דמות מומצאת אחרת, ואני אישית פוסלת סיפורי מפורסמים על הסף, ואני בטוחה שיש עוד כמוני..
גם זה שכל השמות ישראלים ורק ג'סטין ביבר אמריקאי..
חוץ מזה (ומזה שהפרקים קצרים, אבל נדלג על העניין הזה) הסיפור ממש מעניין! תמשיכי !

21/06/2014 22:57

    למה את פוסלת סיפורי מפורסמים? לא כולם גרועים וברוב המקרים רק משתמשים בשם המפורסם, אז למה זה מפריע לך שכתוב ג'סטין ביבר ולא אדם סוויסה? כאילו בגלל שאת מכירה אותו כמפורסם?

    22/06/2014 10:15

    אוקיי אז….
    אני שונאת את הקטע הזה של 'שלוש, שלושה, שתיים, שניים' אני בחיים לא יבין את זה :>
    אני לא מבינה כל כך למה את שוללת סיפורי מפורסמים, אבל זה דעה שלך. את יכולה פשוט לדמיין שזה מישהו אחר, את תראי בהמשך שזה לא כל כך משנה אם זה על מפורסם או על בן אדם רגיל:)
    הפרקים קצרים כי ברוב הזמן אני כותבת אותם בפלאפון ואחרכך מעתיקה לפה, ולפעמים אין לי זמן להעתיק את כל הפרק המלא….
    ותודה רבה רבה, אני מקווה ממש שתמשיכי לקרוא !
    אוהבת:)

    22/06/2014 21:52

העלילה ממש מעניינת וכיפית וחוץ מזה שזה על ג'סטין אהובי!!

22/06/2014 10:13

    תודה, היא יותר תתפתח ותהיה יותר מעניינת בהמשך
    אוהבת אותך אחותי הבליברית:)

    22/06/2014 21:53

מתי ממשיכה?
אבל למה ככה ?? (בצחוק)
תמשיכי!

24/06/2014 16:10

אוקי, העלילה מעניינת.
אבל זה נורא קצר ויש הרבה קללות. ג'סטין לא ערס אלא רוצח.
– יש הרבה אותיות כפולות כמו ה'וווואייייייייי'.
והשמות הישראלים באמת לא עובדים עם השם של ג'סטין. תמשיכי (:

25/06/2014 17:04

    אני יודעת שהפרקים קצרים….. ואני אשתדל להאריך את הפרקים הבאים
    בעניין הקללות, הוא מקלל כשהוא עצבני, והוא לא כל כך ערס אבל הוא בן אדם עצבני (רק בסיפור!) שאין לו כוח לאנשים, בגלל זה הוא מקלל.
    האותיות הכפולות הן להמחשה של הדיבור שלה, כאילו אם יש הרבה אותיות כפולות זה אומר שהיא אמרה את המילה והאריכה כל אות בדיבור.
    לשמות לא כל כך התייחסתי ואני אישית חושבת שזה לא כל כך משנה……..
    והמשכתי:)

    25/06/2014 17:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך