snowbarry
אני יכולה רק להגיד, שלנאיה באמת יתאים לשיר את good girl. אני לא מבינה למה היא אף פעם לא עשתה אותו בגלי. תיהנו, ואני תמיד שמחה לתגובות!

that night פרק 9

snowbarry 23/04/2015 932 צפיות תגובה אחת
אני יכולה רק להגיד, שלנאיה באמת יתאים לשיר את good girl. אני לא מבינה למה היא אף פעם לא עשתה אותו בגלי. תיהנו, ואני תמיד שמחה לתגובות!

בליין ישב עם סבסטיאן בגלידרייה שבקניון והם אכלו פרוזן יוגורט יחד. "אז איזה שיר אתה מתכנן לשיר בסולו שלך?" שאל סבסטיאן. "אני לא יודע, חשבתי אולי משהו של אנדרו בל. אמרו לי פעם שהשירים שלו מתאימים לי לקול. " "אתה צריך לגמרי לשיר את 'all those pretty lights' הוא יהיה מושלם בשבילך." חייך סבסטיאן וליטף לבליין את היד. "אתה חושב? ומה אתה תשיר? כי גם לך יש סולו." אמר בליין. "טוב, רציתי לשיר את 'underneath' של אדם למברט, אבל המועצה של הוורבלרס אמרו לי שאני צריך לשיר משהו קצבי יותר." "חבל. היית יכול להיות מדהים עם השיר הזה." "אבל, אתה תהיה מדהים בכל שיר שתשיר." אמר לו בליין ורכן לנשק אותו. אחרי שהם התנתקו סבסטיאן חייך ואמר, "הרגע נתת לי רעיון לשיר. אני רוצה לשיר את 'last first kiss' " "של one direction ?" הופתע בליין. "כן. עכשיו תן לי לנשק אותך שוב, זה נותן לי השראה."
סנטנה ובריטני הסתובבו גם בקניון, וקנו תלבושות לתחרות המקומית אפילו שזה בדרך כלל התפקיד של טינה. "אז מה את שרה בסולו שלך?" שאלה בריטני. "מאה אחוז את 'good girl' של קארי אנדרווד." ענתה סנטנה בגאווה. "וואו, הוא כאילו מושלם בשבילך. אני ואליס נמציא ריקוד הורס לזה." אמרה לה בריטני. "תודה." חייכה סנטנה והחזיקה לה את היד.
פאק ואליס ישבו בחדר של אליס. פאק ניגן לה קצת בגיטרה. "היי, מה אתה הולך לשיר בסולו שלך?" שאלה אליס. "לא יודע. יש לך רעיון?" פאק ענה. "אולי תשיר את 'oh love' של green day ? " הציעה אליס. "את הרגע הקדשת לעצמך שיר?" צחק פאק. "אולי. תשיר אותו?" "בטח." אמר לה פאק והם התחילו להתאמן.
בריטני וסנטנה הגיעו בדיוק לגלידרייה ואז ראו זוג בחורים מתנשקים שם. "איכס." אמרה סנטנה. "אני לא חושבת שנשיקות צריכות להיות חוקיות. חוץ מהנשיקות שלנו." אמרה בריטני. "אלה בליין וסבסטיאן." ראתה סנטנה. "בואי נלך להגיד היי." משכה אותה לשם בריטני. "היי חברים!" צעקה סנטנה. בליין וסבסטיאן התנתקו וראו את סנטנה ובריטני. "היי. אתם נראים ממש דוחה כשאתם מתנשקים." אמרה בריטני. בליין צחק. "היי, בריט. היי סנטנה." "היי בליין." ענתה סנטנה. היא לא ממש סמכה על סבסטיאן. אבל לפחות הוא לא מעצבן כמו קורט. סבסטיאן הרים גבות כשהיא לא אמרה לו היי. "כאילו אתה אמרת לי היי." אמרה סנטנה כשראתה את ההבעה שלו. "אז מה אתם עושות פה?" שאל בליין. "קונות תלבושות לתחרות." ולפני שפתח את הפה היא אמרה מהר, "ואל תשאל מה אני שרה בסולו שלי, כי זאת תהיה רמאות." "אוקיי.." חייך. ואז הטלפון של סבסטיאן רטט. "אנחנו צריכים לעוף לחזרה של הוורבלרס." אמר לבליין אחרי שראה את ההודעה. "טוב." אמר בליין וקם. ושניהם הלכו לחנייה של הקניון להיכנס למכונית של סבסטיאן.
כשבליין סיפר לוורבלרס מה הוא מתכוון לשיר בתחרות, כולם התעלפו על הרעיון. ועוד יותר ממה שסבסטיאן הולך לשיר.
ביום של התחרות.
בליין עמד מאחורי הווילון וחיכה שיקראו לוורבלרס לבמה. סבסטיאן הופיע מאחוריו ושאל, "מוכן?" בליין הנהן והתקרב אל סבסטיאן. "כשאני אשיר שם, כל מילה תהיה בשבילך." סבסטיאן חייך ונתן לו נשיקה מהירה. ואז הם שם מהרמקולים את המנחה אומר, "ועכשיו, מתיכון דאלטון, הוורבלרס." בליין נשם עמוק ועלה לבמה.


תגובות (1)

לא מכירה אף אחת מהדמויות או הסדרות אבל הסיפור חמוד ממש.
מצפה להמשך(-:

23/04/2015 14:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך