Franz Vanilla
אני מצטערת שבסוף לא השתמשתי בדמויות שלכם אבל אני אשמח עם תקראו בכל זאת . שלוש תגובות ואני מתחילה ^_^

פרוייקט פיוז\'ן ריאכטור -הקדמה והכרת דמויות :)

Franz Vanilla 11/03/2014 1297 צפיות 9 תגובות
אני מצטערת שבסוף לא השתמשתי בדמויות שלכם אבל אני אשמח עם תקראו בכל זאת . שלוש תגובות ואני מתחילה ^_^

אני נשבעת שאני ימשיך את \' השמיים שלך \' אבל קראתי סיפור מושלם בשם ילדי החוץ של I.L.B והוא נתן לי השראה לסיפור משלי אז תודה אחותי על ההשראה ובאמשלך תמשיכי כבר תסיפור ^_^

הקדמה :

\" שלום לכולם , אחת שתיים . אחת שתיים . שומעים אותי ? . יופי .
אני אלון ואני המדריך הראשי של בניין 4 והדובר של פרוייקט פיוז\'ן ריאכטור . כמו שבטח שמעתם מהמורות שלכם , נבחרתם להיות חלק מהפרוייקט ולהתחיל את השנה בבית הספר , אבל לפני הכל אני רוצה לספר לכם למה נכנסתם .
אז ככה , את הפרוייקט הקיימו כמה אנשים מאוד עשירים מארצות הברית , הם התלהבו מכך שבישראל יש אנשים בכל כך הרבה מקומות בעולם ומכל כך הרבה תרבויות . הם רצו ליצור דור חדש , מגובש ומבין יותר . ומה יותר טוב מלפנות ישרות לנוער ? לכן הם הכימו את הפנימייה . כאן תוכלו לפגוש אנשים שונים ממכם בדת או בתרבות אבל דומים בהמון מובנים אחרים .
אני יודע שזה נישמע מגוחך אבל עם אדם אחד באמת ישתנה בפרוייקט הזה , הוא ישנה את חבריו . הוא יתחתן וישנה את אישתו , הם ישנו את הילדים שלהם וכן הלאה . וכך יקום דור חדש ומבין של אנשים שרוצים להבין אחד את השני .
עם כך בלי חפירות מיותרות . אני מאחל לכם בהצלחה בשנה החדשה \"

דמויות :

בנים –

שם : אלכס קרונרוביץ\' .
גיל : 16 .
מוצא : רוסי .
אופי : שקט , רגיש , לא מרבה לדבר , עושה מה שאומרים לא , לא נוטר טינה , לא מרבה לכעוס, כשהוא מדבר הוא מדבר בשקט , הוא אדם מאוד רך ועדין .
מראה : שיער בלונדיני עד אמצע העורף , עיניים כחולות כמו קרח , עור בהיר וחיוור , רזה נורא , גבוהה אצבעות ארוכות של פסנתרן .
רקע משפחתי : הוריו עלו מרוסיה רק כדי שלו יהיה יותר טוב , הם השקיעו בו הכל והכריחו אותו ללכת לשיעורי פסנתר כדי שיצליח בעתיד . הוא אוהב אותם אבל שמח על כך שהוא עוזב לפרוייקט בגלל שזה יתן לו קצת אוויר לנשום . יש לו חתול קטן ושחור בשם מקו .
כישרון : רכיבה על סוסים , טיפול בחיות בכללי .

שם : אחמד מחמוד .
גיל : 16 ו9 חודשים .
מוצא : ערבי .
אופי : אוהב לעזור , בדרך כלל חושב על אחרים לפני עצמו , לא אוהב מלחמות, שואף להגיע לגרין פיס .
מראה : עור שחום , שרירי , גבוהה , עיניים אפורות חומות , שיער חום ככה קצוץ,עגיל בגבה , אף טיפה עקום (הוא נשבר לא בזמן משחק כדורגל שכונתי ) .
רקע משפחתי : אמחד גר בבית עם שלוש קומות כשבכל קומה גר אח אחר . אביו שונא יהודים בכל ליבו ולא רצה לתת לאחמד ללכת לפרוייקט אבל אחרי תחנונים הוא הסכים , אחמד שמח כי הוא רוצה להיות רחוק מאביו ומהשנאה שלו . הוא חושב שערבים ויהודים יכולים לחיות בדו קיום .
כישרון : מכונאות , יכול לתקן כל דבר אלקטרוני .

שם : יוחאי טגאו .
גיל : 15 וחצי .
מוצא : אתיופי .
אופי : פלרטטן , מצחיק , צוחק מהכל , יש לו הומור עצמי והוא מת על בדיחות שחורות , המשפחה שלו היא הכל בשבילו , לא יריב מכות עם לא מדובר באמא שלו .
מראה : גובה ממוצע , די שרירי , עיניים שחורות וגם שיער שחור , עור בצבע שוקולד .
רקע משפחתי : יש לו שבע אחים , אחות אחת למחצה נשואה ועד אחות אחת מאמא ומאבא שגם היא נשואה ויש לה ילד . שלוש האחים שלו גדולים ממנו אבל גרים בבית והם כל היות צוחקים ביחד . הוא היחיד מבין האחים שלו שנולד בארץ . כולם נולדו באתיופיה ורק אחר כך ההורים לו עלו . הוא מת על בובספוג ולא מפסיק לצטט קטעים מהסידרה .
כישרון : ריקוד (ברייקדאנס )

שם : עומר כהן .
גיל : 16 .
מוצא : צבר (הוא נלד בארץ וגם ההורים שלטו . הסבים שלו מרוקאים ) .
אופי : ישר , עוזר תמיד , לא משאיר אף אחד מאחור , קצת שלוך אבל סולחים לו על זה , כשהוא מעצבן רצוי לא להתקרב עלי , כשהוא נקשר למשהוא אז הוא נקשר עליו .
מראה : גבה ממוצא , שרירי (כאילו חי בסרט שיש לו שרירים ) , שזוף , עיניים חומות ושיער חום בהיר .
רקע משפחתי : ש לו שני הורים , שניהם עובדים ולא מחסירים ממנו דבר . יש לו אחת שגדולה ממנו ואחות אחת שקטנה ממנו . הוא מסורתי ותמיד יש לו כיפה על הראש . הוא שמחה שהוא בא לפרוייקט כי שם הוא יוכל להכיר אנשים חדשים .
כישרון : דיבור מול קהל .

בנות –

שם :מריה אמיל .
גיל : 15 וקצת .
מוצא : צפרתיה נוצריה .
אופי : קרה , מתנשאת , שאפתנית , עושה דברים רק בדרך שלה , ביצ\'ית , כשמכירים אותה מגלים שהיא לא כמו שהיא נראת מבחוץ .
מראה : שיער בלונדיני ארוך וחלק , עיניים ירוקות כמו השמיים בקיץ , עור בהיר , גוף חטוב כמו של בלרינה .
רקע משפחתי : יש לה אח גדול שלומד באוניברסיטה יוקרתית בפריז . כל חייה הוריה לימדו אותה להיות מצטיינת ולה לא הייתה שום בעיה עם זה . אמרה לה להטבלת לטובה והיא עשה את זה . בשבילה הפרוייקט הא עד משה להצטיין בו .
כישרון : בלט .

שם : אדראינה (אדרי ) דל ראל .
גיל : 17 .
מוצא :ברזילאית .
אופי : חברותית , צוחקת מהכול , טומבוי כזאת , חולת ספורט , אי אפשר שלא להתאהב באופי שלה .
מראה : נראת טיפה גברית , גבוהה וטיפה מלאה , שיער חום כל הזמן צובעת אותו לצבע אחר כל פעם , עיניים חומות כהות .
רקע משפחתי : אבא שלה מת שהייתה בת 7 .יש לה שתי אחים קטנים והם חיים על אמא שלה בברזיל החלום שלה הוא שאמא שלה תעלה לארץ .
כישרון : ספורט .

שם :אדל גרייסון .
גיל :16 .
מוצא : אמריקאית .
אופי : חנונית , שקטה , עם לא יפנו אליה היא לא תדבר , חולת קומיקס , חולמת שיעקוץ אותה עכביש רדיואקטיבי , פחדנית , שהיא מתחברת אז היא מתחילה יותר לדבר .
מראה :שיער חום בהיר גלי מתולתל ומחומצן בקצוות , עיניים ירוקות , נמוכה ורזה די שטוחה .
רקע משפחתי : אחתה הגדולה התאהבה בישראלי והתחתנה איתו , נולדה להם בת והם החליטו להעלות אותה לארץ . אדל נורא קשורה לאחותה הגדולה לכן החליטה להצטרף.
כישרון :ציור ואומנות בכלל .

שם : בלה רוסה (וכן זה נשמע כמו שם של פיצריה אז … )
גיל כמעט 17 .
מוצא : איטלקי .
אופי : קולנית , נמרצת , אנרגתית , תמיד יודעים איפה היא לפי הצעקות ששלה , אוהבת לאהוב , רכה כמו מרשמלו שמכירים אותה , חולת מסיבות ,משוגעת בקטע טוב .
מראה : שיער שחור ארוך וחלק , עיניים חומות בהירות , עור שזוף , גובה ממוצא , מלאה איפה שצריך .
רקע משפחתי : הוריה נורא שמקרנים וכל חיה אמרו לה מה לעשות , בעבר לא הייתה לה ברירה אלה להקשיב להם אבל מאז שהיא עברה לישראל היא עושה מה שבא לה ולא דופקת חשבון .
כישרון :שירה .

שם: מינג [בפירוש חופשי: עדין, יפה.]
גיל: איזה שתרצי! [שיתאים לך לעלילה]
מראה: עיניים חומות מלוכסנות [סינית, דאאא], עור חום חלק, בינונית בגובה, שיער שחור חלק וארוך [נוווו, סינים], רזה מאוד.
אופי: מתוקה וחברותית, שמחה ואוהבת לעזור.
רקע משפחתי: יש לה עוד שתיים עשרה אחים ואחיות, ההורים שלהם הם ההורים הכי אוהבים בעולם אבל בגלל שזה סין אין להם הרבה כסף, שנה לפני הצטרפותה לפרויקט הם קיבלו מכתב מידיד קרוב של המשפחה [שהוא לגמרי במקרה עשיר מאוד] שקרא להם לבוא לגור איתו במחווה של נדיבות, מינג התגלתה כילדה מחוננת וגאונה בבית ספרה ונשלחה לפרויקט בגלל המלצה של המורים.
בסך הכל הייתה לה ילדות טובה, למרות שהיו עניים היא הייתה מאושרת בכפר שלה ובהתחלה המעבר היה לה קשה אבל היא הסתגלה, היא מתגעגעת להורים שלה ומאוד אוהבת אותם.
אוהבת: את האחים שלה.
שונאת: אנשים שמתרברבים בזה שהם עשירים או שקרנים.
כישרון : בישול


תגובות (9)

למה לא הכנסת את הדמויות שלי ולמה מחקת את ההרשמה?!

11/03/2014 14:34

    בגלל שהדמויות לא התאימו לעלילה שתכננתי סורי

    11/03/2014 14:36

אז למה מחקת את ההרשמה?!
אולי אפשר בכל זאת דמות אחת?
הסיפור מרתק אותי אבל אני לא רוצה לקרוא אותו אם כל הדמויות שהשקעתי בהם לא נכנסו! [פיצול אישיות]

11/03/2014 14:37

    טוב את יכולה לתת דמות אחת אבל שתהיה משהו מאסיה כי אין בכלל

    11/03/2014 14:47

יש!

11/03/2014 14:48

שם: מינג [בפירוש חופשי: עדין, יפה.]
גיל: איזה שתרצי! [שיתאים לך לעלילה]
מראה: עיניים חומות מלוכסנות [סינית, דאאא], עור חום חלק, בינונית בגובה, שיער שחור חלק וארוך [נוווו, סינים], רזה מאוד.
אופי: מתוקה וחברותית, שמחה ואוהבת לעזור.
רקע משפחתי: יש לה עוד שתיים עשרה אחים ואחיות, ההורים שלהם הם ההורים הכי אוהבים בעולם אבל בגלל שזה סין אין להם הרבה כסף, שנה לפני הצטרפותה לפרויקט הם קיבלו מכתב מידיד קרוב של המשפחה [שהוא לגמרי במקרה עשיר מאוד] שקרא להם לבוא לגור איתו במחווה של נדיבות, מינג התגלתה כילדה מחוננת וגאונה בבית ספרה ונשלחה לפרויקט בגלל המלצה של המורים.
בסך הכל הייתה לה ילדות טובה, למרות שהיו עניים היא הייתה מאושרת בכפר שלה ובהתחלה המעבר היה לה קשה אבל היא הסתגלה, היא מתגעגעת להורים שלה ומאוד אוהבת אותם.
אוהבת: את האחים שלה.
שונאת: אנשים שמתרברבים בזה שהם עשירים או שקרנים.
אני שכחתי איזה עוד קריטריונים היו!

11/03/2014 14:56

לא אמרת לי אם התקבלתי

11/03/2014 16:25

    נראלי שכן אני פשוט צריכה למצוא מקום לשלב אותה אז יכול להיות שהיא לא תשתתף בפרקים הראשונים

    11/03/2014 18:17

יש

11/03/2014 18:19
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך