קומה 9- הבוגלרים. פרק 11 חלקי

התבוננתי על הרצפה הקרירה והכחולה, הנקייה מדי. מונעת מידיי לקרוס תחתיי.
שולי ברכיי בלטו מעבר לשמלתה הישנה של אליס, שכבר התבלתה במשך שהותי כאן.
לא חשבתי שאשרוד אפילו עוד דקה כאן.
"סיימת להתבכיין?", נשמע קולה המרושע במיוחד של דיין, אפילו מבלי להסתכל על פניה,
ידעתי שמבטה זדוני במיוחד.
מחיתי את הדמעות מעייני, שבוודאי היו אדומות ונפוחות מבכי.
עצבן אותי שאני כאן, השלשלאות חותכות בעור ידיי הדואב ומונעות ממני כל תנועה.
"נו?"
הרמתי את ראשי, מניחה לשיערי לגלוש על כתפיי.
"אני לא נכנעתי.", אמרתי בנחישות, מקווה שויקטור יגיע כבר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי קוראים!
סורי שלקח לי הרבה זמן אבל…. רציתי שתעזרו לי לבחור המשך, גם אם לא קראתם את הספר עד עכשיו ואתם סתם מעיינים, אולי תבחרו המשך מועדף? כי אני פשוט לא יודעת במה לבחור…
הנה שני ההמשכים:

המשך א:
יתברר לכם שלפני חודש הם תכננו לתת לדיין לחטוף את נטע בכוונה כי ויקטור יעשה כאילו הוא בגד בה והחליט לעזור לדיין. היא תהיה במעבדה הסודית של דיין במשך חודש, ואז תגיע למצב שכתוב כאן למעלה. ויקטור יגנוב את מטה הקסם של דיין, שבלעדיו הם חושבים שאין לה כוחות, וישחרר את נטע. הם יברחו משם אל העיירה ויתחבאו. אלא שאז יתברר להם שבזמן שהותה של נטע שם, דיין גנבה את הכוחות שלה ולקחה אותם לעצמה. האם הם יצליחו להציל את העיירה? ולהחזיר את כל הילדים שמתו לחיים?

המשך ב:
יתברר לכם שלפני חודש ויקטור גילה לנטע את האמת, על כך שהוא שואב דם בעזרת מגע עם אצבעותיו, ואז היא ברחה והוא לא ידע היכן היא נמצאת. הוא שבור מכך שהיא עזבה אותו ומחליט להצטרף לדיין. ברגע האחרון הוא נזכר בכל הרגעים הטובים שהיו לו ולנטע פעם ואומר לדיין שהוא מתחרט על החלטתו. היא מתעצבנת והורגת אותו. כעת נטע לבד, והיא חייבת למצוא את כל החידות העתיקות ולהציל את העיירה, או שויקטור וכל הילדים יעלמו לעד, והיא תישאר לבד לנצח.

מקווה שתבחרו בהמשך א חח
תודה מראש :)
אוהבת,
מספרת הסיפורים בזמני הפנוי. 3>


תגובות (2)

הפרק כתוב ממש טוב, כל הכבוד! גאה בך.
שני הרעיונות טובים מאוד, אבל לא בא לי שויקטור ימות, אז א' XD
תמשיכי!

07/09/2015 22:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך