לואי תאמץ איתי גזר!
יצא סתם מפגר, משעמם,..

קין והבל

יצא סתם מפגר, משעמם,..

"מנקודת המבט של אלוקים"

קין והבל. חה. שני אחים,אחד ללא מוח ואחד מלומד. איך יצאו אחים לאותה המשפחה ? רק אלוקים יודע. רגע,אני אלוקים,ואני לא יודע. טוב,נעזוב את זה כרגע וניגש לדבר ה.. חשוב יותר? בסדר. שני האחים לא בדיוק חיבבו אחד את השני,לפי מה שאני רואה. עושים הכול יחד,אך אחד מהם לא בדיוק רוצה בטובו של האחר,מה אני אגיד. אדם וחווה לא היו צדיקים,מה אני אומר,זה בא מהם. הם עובדים יחדיו,אבל קין דוחק בהבל,בקטע הרע ובלתי נסבל. הוא דוחף את מרפקו לכיוון הבל בזמן שהבל שקוע בעבודה,שם לו רגל לפעמים. שנאתו בוערת,או.. קנאתו ? כן,הוא יותר מקנא. אבל קנאה היא דבר הרסני ומרושע,מוסתר ומלא סודות וסתרים. מי יודע אילו הסיבות בהן בחר קין לשנאת אחיו. אני צופה בהם כבר ימים,לילות,חודשים,שנים. אני רואה את קין גדל,מקנא ושונא עוד יותר. הוא רואה,הוא רואה שהבל תמיד יוביל. תמיד יהיה מועדף. תמיד יהיה המועדף מבין השניים. ולקין נמאס,נמאס להסתכל על מובילים. לבי מכביד עליי,אני לא יכול כך.אני יודע מה קין רוצה לעשות,אך אני לא מונע זאת. אני יודע שיתחרט על כך,עד סוף ימיו. תמיד. בערך לשנות העשרים בחייהם,ניגשים הם לעבוד ליד צוק,אשר למטה מוביל אל נהר מלוכלך. הנפילה משם,ממיתה על המקום. וקין ידע זאת,הוא לא וויתר,לצערי. אך הבל,מה עשה הבל כבר ? היה מועדף ? זו לא אשמתו,זו גם לא אשמת קין,אשר חוכמתו קטנה מאשר שנאתו וקנאתו. הם החלו לריב,לצעוק,להעליב. הכאיב לי בפעם הראשונה בעומק לבי,כי ידעתי מה הולך לקרות. הם התקרבו לקצה הצוק,דחפו אחד את השני אחורה וקדימה. במקרה הזה,עוד דחיפה אחת קטנה והבל היה נופל. קין לא שם לב לזה,לא כרגע. וזו הייתה הטעות שלו. רגליו של הבל החליקו בבהלה,מנסה להחזיק בקרקע למעלה,לא ליפול. אך קין לא רוצה לעזור,הוא רק רוצה נקמה. נקמה לילד,לאחיו,איתו גדל. הוא דורך על ידיו,ידיו משתחררות בהילוך איטי,עיניו מפוחדות,דומעות,לא יודעות כבר דבר. רק צרחתו המואטת והשקטה של הבל,נשמעת עד שהאבנים מוחצות את גבו.


תגובות (4)

יצא ממש ממש ממש × אין סוף
מושלם!!!
ולא מפגר!!!!

23/08/2013 06:17

איזו תמונת פרופיל חמודה ^-^

23/08/2013 06:18

חח יש לי כ"כ מלא

23/08/2013 06:19

חחחח יצא מצחיק. אהבתי 3:

23/08/2013 06:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך