המבקרת1!
כשאני רואה שמישהו לא מעריך את מה שיש לו, לפעמים אני פשוט רוצה שיחשוב על כול אלה שאין להם את מה שיש לו.

״..אין לי בעיות בחיים…״

המבקרת1! 15/10/2013 842 צפיות 4 תגובות
כשאני רואה שמישהו לא מעריך את מה שיש לו, לפעמים אני פשוט רוצה שיחשוב על כול אלה שאין להם את מה שיש לו.

״אני ילדה קטנה.
אין לי בעיות בחיים,
אני עוד לא גדולה בשביל בעיות.״
פעם שמעתי ילדה קטנה אומרת אתזה.
אבל היא לא צודקת.
אין לי אבא, ואני בסך הכול בת 6.
הוא מת לפני שנה, מולי, ויש לי עדיין טראומות.
אני כועסת כשככה ילדים מדברים.
ולא מעריכים. את כול מה שיש להם.
אני בסך הכול בת 6 עוד חצי שנה 7 ואני סובלת.
אתם לא מכירים את ההרגשה של להיות בלי אבא.
והבעיות היחידות שיש לילדות האלה הם איזה קרונפלקס לאכול בבוקר.
זה הוגן ?


תגובות (4)

וואו.. צודקת.

15/10/2013 11:38

אני כלכך מסכימה…
אבל תעריכו כל דבר! לא משנה כמה קטן הוא. אני מודה שבתור ילדה לי היו הרבה בעיות, ובעיות כואבות קצת…
את כתבת ממש יפה

15/10/2013 11:43

אני רואה פה הרבה בנות עם בעיות.. בנות שחושבות שהן 'שמנות', בנות שחותכות את עצמן, בנות ששונאות את עצמן.. לפעמים כשאני שומעת את זה אני מרגישה אשמה, אשמה שאין לכולנו אותו גורל, שלא כולנו שווים..
אני אהיה כנה, גם אם זה יישמע משתחצן. אני לא 'שמנה', אני בתת- משקל. פעם רבתי עם אחותי, ובין כל הצעקות היא צעקה לי "אנורקסית". מאז, כל פעם שאני קמה בבוקר אני מייחלת להיות יותר 'שמנה', כשבנות אחרות מייחלות להיות יותר רזות.
כשילד אחד שואל אותי למה הטייץ' שלי לא צמוד לרגליים בבית ספר, אני מתביישת לומר שזה בגלל שאני 'רזה'.
ואז אני באה לפה, ורואה איך בנות אחרות מתמודדות עם העובדה שהן 'שמנות' (וכמובן שהן לא, אלו דימויים עצמיים..).
אז אני נזכרת שאני צריכה להסתפק במה שיש לי..

הכתיבה ממש יפה, רואים שילדה בת שש אמורה לכתוב את זה וזה מוסיף לאמינות שבקטע D: (אני יודעת שזה נשמע קצת בקטע רע, אבל זו מחמאה.. XD)

15/10/2013 13:20

אהבתי!

21/11/2013 09:06
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך