המטורללת13
היי זאת שוב אני המטורללת13 אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי וגם הרבה זמן לא היתי באתר ואני מקווה שתואהבו את הסיפור הזה ו נ.ב לא באמת קוראים לי רותם זה רק שם בדוי למי שחדש ומקווה שנהנהתם!

אמא הבית רדוף!

המטורללת13 07/06/2013 902 צפיות 6 תגובות
היי זאת שוב אני המטורללת13 אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי וגם הרבה זמן לא היתי באתר ואני מקווה שתואהבו את הסיפור הזה ו נ.ב לא באמת קוראים לי רותם זה רק שם בדוי למי שחדש ומקווה שנהנהתם!

היי שוב אני רותם! עכשיו אני קצת יותר גדולה וסוף סוף אמא שלי הסכימה לי לראות סרט אימה מפחיד!!!
יש אז מרוב שהתרגשתי כלכך הזמנתי חברה תמר ראינו ביחד הסיוט ברחוב אלם! מרוב שזה היה מפחיד לא יכלנו לישון כל הזמן חשבנו שהוא אומר לנו:"הזמן שלכם הגיע " ולא נרדמנו עכשיו אנחנו לא יודעות מה לעשות דיברנו עם אמא והיא אמרה שאנחנו סתם חולמות ואנחנו לא!!!!!!!! מה אנחנו יכולות לעשות????
אז דיברנו עם חברות והם לא יודעות מה לעשות ולבסוף החברה שלי החליטה שיש לנו רוח רפאים בבית! היא לא נורמלית אוקיי אז הזמנו מגרש שדים דרך האינטרנט ואז הוא סיפר שזה נכון ושכדי לנו לעזוב את הבית כמה שיותר מהר! אמרתי לו תודה שילמתי לו ורצתי לספר לאמא שלי ואמא שלי לא האמינה עד שיום אחד ישבנו בסלון ושמענו רעשים מהחדר שינה הלכנו לשם וראינו שהספר שקראתי היה על הריצפה הרמתי אותו ובדיוק שבאנו ללכת הוא שוב נפל! אמרתי לאמא שניקרה למגרש הרוחות קראנו לו והוא אמר שזה נכון אז אמא שלי ואני עזבנו את הבית ועכשיו יש לי יום הולדת וביקשתי מאמא ללכת לראות מה קרה עם הבית כי עברו שנתיים מאז שעזבנו אותו אז אמא החליטה שניסע אלייו וכל הנסיעה לא הפסקתי לחשוב מה היה עכשיו עם הבית ואיך נגיב שניראה אותו ואחרי כמה זמן הגענו לשכונה הלכנו עד לכיון של הבית שלנו ואתם לא מאמינים מה ראינו!!!!!!!!!! אני ואמא שלי הינו פעורות פה למראה הזה!

………………………..ההמשך יבוא…………………………


תגובות (6)

מה היה בבית הישן?

07/06/2013 05:25

ליאן לא ראית שרשום ההמשך יבוא ;)

07/06/2013 21:46

תמשיייכייי

08/06/2013 04:50

מתי את ממשיכה??

17/06/2013 13:26

תודה לכולם על התגובות שלכם עכשיו ניכנסתי אני ירשום המשך

02/07/2013 04:37

שלום. חברים רק רציתי להגיד שליפני כמה דקות המשכתי את הסיפור מקווה שתואהבו אותו!

02/07/2013 04:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך