ronit11997
זה סיפור אמיתי.. זה מה שקורה לי מגיל 5!! הכל אחד לאחד חוץ מזה שלא פירטתי!! אני נשבעת לכם שזה סיפורר אמיתי!!

אני מכשפה? -סיפור אמיתי!!!!

ronit11997 05/01/2013 7485 צפיות 42 תגובות
זה סיפור אמיתי.. זה מה שקורה לי מגיל 5!! הכל אחד לאחד חוץ מזה שלא פירטתי!! אני נשבעת לכם שזה סיפורר אמיתי!!

הייתי ילדה קטנה..בת..5..נראה לי…היה ערב והלכתי לישון. כמו כל ערב צחצחתי שיניים,הסתרקתי ולבשתי פיג'מה…האור בחדר שלי אף פעם לא היה מכובה עד הסוף.. תמיד עמעמו אותו..היה לי שלטר שאפשר לסובב והאור נחלש עד שהוא כבה לגמרי. לקחתי איתי את בובי.. הבובה שההורים שלי הביאו לי מוינה. הבובה היחידה שעדיין יש לי.. במצב נואש.. אבל היא עדיין אצלי. אמא שלי הורידה את התריסים ויצאה מהחדר. כמו כל לילה אחרי כמה דק' החתולה שלי הייתה שורטת את התריסים כדי שיתנו לה להכנס. הייתי מכניסה אותה סוגרת את התריסים והייתי חוזרת למיטה. ואז הייתי נרדמת. אבל בלילה ההוא לא יכולתי להרדם… זה טבעי.. זה קורה לכולם וגם לי. שכבתי במיטה ולא הצלחתי להרדם. אחרי די הרבה זמן נרדמתי.. באמצע הלילה התעוררתי שוב, האור בחדר שלי היה מכובה,התריסים היו מורמים עד הסוף והדלת סגורה. אני תמיד סגרתי את התריסים אחרי שהכנסתי את החתולה כי פחדתי שיכעסו עליי אם ידעו שקמתי מהמיטה, ההורים שלי אף פעם לא כיבו לי את האור בלילה,הייתי מתעוררת בבוקר לגן והאור היה תמיד דלוק, הלכתי לחדר של ההורים שלי.. הדלת הייתה פתוחה וגם התריסים. אור הירח נכנס לחדר ועל הקיר היה הצל של העץ שהיה בגינה. אני חושבת שזה היה ירח מלא.. אני לא בטוחה.. לא התייחסתי לזה… משהו עצר אותי, לא יכולתי להכנס לחדר שלהם… לא העזתי. עמדתי בכניסה,בפיג'מה שלי ועם בובי ביד שלי… הסתכלתי על המיטה של ההורים שלי.. לא היה שם כלום,הסתכלתי על הקיר והיה שם צל… צל של ילדה שיושבת בקצה המיטה של ההורים שלי… לצל היה שיער קארה כמו שלי אז בהתחלה חשבתי שזאת אני.. אבל כשזזתי..הצל נשאר באותה תנוחה. עמדתי שם.. כמה דק'.. כמה שעות.. אני לא יודעת…אבל פשוט בהיתי בצל של הילדה. בהתחלה חשבתי שההורים שלי בגדו בי.. שיש להם עוד ילדה ושיש לה גלימה בילתי נראת כמו בסרט שראינו באותו ערב… בשביל ילדה בת 5…זה הגיוני. אחרי כמה זמן הופיע אור כחול זוהר.. במקום שבו הילדה ישבה.. והיא הופיעה מולי.. ילדה, עם שיער שאסוף מקדימה עם שתי סיכות,היו לה בייביליס וקארה… כמו שלי,הייתה לה שמלה תפוחה.. כמו שמלה של נסיכה מימי הביניים.. והיא הייתה יפה. היא לא עשתה כלום.. היא רק ישבה וזרחה בקצה המיטה של ההורים שלי ונעצה את מבטה בארון שלהם ואז הסתובבה אליי ובהתה בי במבט חלול אני פחדתי. לא הבנתי מה זה.. כל הבית היה חשוך,ההורים שלי ישנו.. זה רק אני,בובי והרוח. לא רציתי לצעוק.. לא רציתי להעיר את ההורים שלי אז ברחתי לחדר שלי… נכנסתי מתחת לשמכה ושמתי את הכרית על ראשי. שכבתי ככה עד הזריחה ונרדמתי. אני לא זוכרת את ההמשך של זה.. לא זוכרת מה קרה שהעירו אותי.. לא זוכרת אם זה היה חופש או לא.. קיץ או חורף.. לא זוכרת יותר כלום. לפני כמה זמן סיפרתי להורים שלי על זה.. והם אמרו שבדירה ההיא באמת היה משהו על טבעי… הם סיפרו על מקרים שקרו להם. על זה שיום אחד כל הקרמים של אמא שלי נפלו מארון התרופות,על זה שהם הרגישו לא פעם שהחתול מתחכך בהם אבל לא היה שם כלום.. ועוד מקרים. אותי זה כבר לא עניין.. אנחנו עברנו דירה… הכל היה מאחוריי.. אבל אז.. אז התחילו לי התחושות שמשהו עומד לקרות… משהו רע, אז התחילו לי החלומות שניבאו את העתיד חלקית… והם עדיין קיימים עד היום… החלומות מופרכים ומוקצנים אבל הם תמיד מתגשמים איכשהו… חלום אחד שאני זוכרת ממש טוב הוא החלום שהתחיל את הכל.. זה היה ביום שגלעד שליט חזר הביתה. חופש סוכות,שנה שעברה, בחלום שלי כולם התרגשו מחזרתו של גלעד, ואני נמצאת בבית שלי עם חברה שלי אבל זאת בעצם אחותה.. בחלום קראו לה אנה.. במציאות.. אני לא ידעתי איך קראו לה. התכוננו למשחק כדורגל והיא סיפרה לי שהיא בהריון והיא לא יודעת איך לספר להורים שלה.. היא אמרה שהיא חודש שלישי כבר ושהיא מפחדת מהתגובה שלהם. סיפרתי את החלום לחברה שלי.. היא אמרה שלאותה ילדה באמת יש אחות גדולה שקוראים לה אנה אבל היא לא בהריון. אחרי שבוע חברה שלי באה ואמרה לי שאחותה בהריון בחודש שלישי..אחותה של אותה הילדה שעליה חלמתי… שאף אחד לא ידע חוץ ממני.. ושהיא אפילו לא סיפרה להורים שלה בזמן שחלמתי את החלום. באותה שנה.. נרשמנו אני והילדה לקבוצת הכדורגל של העיר שלנו וכיום אנחנו כדורגלניות… זה החלום שהתחיל את הכל… והם עדיין ממשיכים… ואז אבא שלי סיפר לי שהוא בעל כוחות מיוחדים.. אני לא אוהבת להקשיב לו כי הוא תמיד מגזים אבל הוא אומר שאני קיבלתי את ה"כוחות" שלי ממנו. הוא סיפר לי שהוא בא ממשפחה של מכשפים או מדיומים.. לא זוכרת בדיוק. אבל החלומות שלי גרמו לי לחשוב על זה טיפה.. המקרה שקרה לי בגיל 5..הוכיחו שהוא צודק! אחרי חודש בערך.. התחלתי לשמוע רעשים מוזרים בבית.. בית עם שתי קומות ועליית גג.. 2 חתולים וכלב.. ברוור שאני אשמע קולות.. אבל אני שומעת אותם רק כשאני לבד… התחלתי לחשוב שאני פרנואידית ואז אבא שלי סיפר לי שבבית שלנו.. לפני 20 שנה רצחו בן אדם.. ושיכול להיות שהרעשים שאני שומעת… זה הוא…ושאני שומעת אותם בגלל "הכוחות" שלי… בינתיים.. החלומות והרעשים ממשיכים… מצד אחד… אני לא רוצה את ה"כוחות" האלו.. מצד שני.. הם הופכים את החיים שלי לממש מעניינים.. מה אתם אומרים על זה?!


תגובות (42)

אוקי…זה קצת מלחיץ… אולי את פשוט צריכה לדבר עם מישהו.. פשוט כוחות על לא קיימים בעולם הזה… לא ממש לפחות…

05/01/2013 14:30

אימאלה אני הולכת לישון עכשיו
(23:35)

05/01/2013 14:36

את באמת ובתמים מאמינה לאבא שלך שהוא בא ממשפחה של מכשפים?
קשה לי להבין את הקטע הזה.

05/01/2013 14:42

תשמעי, זה נשמע ממש מעניין. אני האמת בן אדם שמאמין בדברים רוחניים :)
אני מאמינה שיש דברים קטנים על – טבעיים שמתרחשים סביבנו, אבל לא כאלה שנראים לעין. האמת שאני חושבת שהסיפור שלך בגיל 5, נראה לי שאת חלמת את זה. לי זה קורה הרבה, ולהרבה חברות שלי זה קרה. כשאת מסתכלת אחורה את תוהה אם מה שחווית זה מציאות או פשוט חלום חזק שאת זוכרת. בקשר לשאר – טוב.. לא יודעת כל כך מה להגיד… אבל יהיה מגניב אם מתברר שיש לך כוחות כאלה XD

05/01/2013 14:48

זה ממש מגניב!!
הבית שלי אממ
בנוי מעל בית קברות של מוסלמים
אז לפעמים אבא צוחק איתי
ואומר לי כשאני יושבת בסלון, אז אני יושבת על הראש של מישהו..
ו..
אממ
יש קטע מוזר בדלת של המחסן שלנו
היא כל הזמן נפתחת ונטרקת..
טוב.. זה סיפור ארוך לספר.. אבל הסיפור שלך באמת מעניין!!

05/01/2013 15:07

דברים על טיבעיים ו/או כוחות על טיבעיים קיימים.
בין אם בני אנוש חשים בהם ובין אם לא, הם קיימים.
יש גם בני אנוש שזכו בכח, אבל לא כח מלא…

תאמינו לי… עדיף לכם להיתרחק מכל זה, אתם לא רוצים שום חלק בעיניינים של העולם העליון, או העולם התחתון.

05/01/2013 15:51

אבל אבל.. תמיד רציתי לעשות סיאנסים!!

05/01/2013 15:53

הרוחות היחידות שמסוגלות לתקשר הן אלו שנירצחו…
יש להם קשר נקמתי לעולם הזה.. תאמיני לי… שאת לא רוצה קשר עם רוח כזו…

05/01/2013 15:54

אני יודעת שהן בטח כועסות שהן נרצחו
ואני יודעת שהן רוצות לנקום
זה די לגיטמי אם את היית נרצחת..
אבל.. יש לי דחף לא מוסבר לעזור להן להשלים עם המוות

05/01/2013 15:58

SAME SAME…
זו תחושת פיתוי.. כי חלק מן הנקמה של המוות היא להפיץ את המוות לאחרים…
תחושה, שאם תעני לה.. אין לדעת מה יקרה… (כן יש לי המון ידע בנושאים האלו.. (מעניין נכון? (ציניות מוזרה כזו… כי הסיבה עומדת מול העיניים!))

05/01/2013 15:59

אבל תחשבי שזה לא בסדר!
הצדק צריך לבוא למקומו!
אין פלא שהרוחות האלה לא שקטות!
ואני מבינה אותן לגמרי!

05/01/2013 16:03

עם המוות נעלמים הרגשות האנושיים, לא יהיה להם אכפת להרוג מישהו בדרך לנקמה שלהן, לא ניראה לי שאת רוצה לעמוד בדרך שלהן..

05/01/2013 16:06

שמעי
אני שונאת מקרים שאנשים שרצחו לא העומדו לדין
והם התחמקו מזה בלי עונש
אם אני יכולה לעזור להם לנקום
זה מה שאני אעשה..

05/01/2013 16:10

GOOD LUCK THEN..
אני לא אנסה לעצור אותך…. אבל אי אפשר ליסמוך על רוחות… הן יבגדו בך בהיזדמנות הראשונה…

05/01/2013 16:11

אז הן ממש מסובכות
מצד אחד הן רוצות נקמה
בסדר הן יקבלו
אבל אחר יבגדו במי שעזר להן?
עזבי
הן צריכות איזה פסיכולוג

05/01/2013 16:13

אכן..
אי אפשר ליסמוך על רוחות… סוף פסוק.

05/01/2013 16:15

סוף פסוק נקודה נקודה נקודה אנטר

05/01/2013 16:17

קטלני.גם לי היה פעם קטע דומה.רק לא בחלום…

05/01/2013 21:49

חחחחח אני די בטוחה שזה לא היה חלום.. למרות שאין לדעת.. אבל הרבה דברים מוזרים מתרחשים בבית שלי…ויכול להיות שאבא שלי צחק איתי בנוגע למשפחה שלו.. הוא נוטה להגזים. אבל אין לי דרך להסביר את החלומות שלי…או את הדלתות שנטרקות [פרט ששכחתי להוסיף] או את התחושות שלי.

06/01/2013 05:25

וואוו זה מלחיץ ועכשיו אני מפחדת להסתובב לאחור לראות את המכשפה… לכו תבינו *-*

06/01/2013 06:45

שמעו ,
אני בנאדם שמאמין בדברים על טבעיים ..
אבל ,
קצת הוטרדתי .
זה לא שאני לא שומעת דברים ,
זה לא שאני לא חולמת דברים ,
זה לא שאני לא מריחה דברים ושומעת דברים שאחרים לא ..
אבל פשוט ..
אני מפחדת להכיר במציאות .
הטרדתם אותי ,
אבל בצורה טובה ..

06/01/2013 06:48

אני אוהבת להטריד אנשים… ^_^
מקווה שאהבת :D

06/01/2013 12:21

אוקיי גם כשהייתי בן 8 אבא שלי סיפר לי שיש לו כוחות על
כנראה שזה טריק אבאי כדי שהילדים שלך יאמינו בזה לא יודע ,וגם לי קרו דברים מוזרים כשהיתי קטן ,אבל זה בגלל שאת לא ממש זוכר מה באמת קרה אז המוח עושה מן אשליה והסיפור סבבה אבל לא ממש מפחיד…

06/01/2013 12:30

יכול להיות… אבל צריך לחוות את זה כדי להבין מה באמת עובר עליי…. כי אני מאמינה בזה.. כל העל טבעי בגלל ריאליטי מטומטם שראיתי לא מזמן. ואז אבא שלי סיפר לי.. בזמן שצפינו בזה…. אני לא הייתי בת 8 הייתי בת 15.. זה שונה…חוץ מזה.. [תקראו לי פסיכית או לא יודעת מה… גם ככה יש אנשים שלא בטוחים שאני לגמרי שפויה] אומרים שילדים קטנים יכולים לתקשר עם רוחות.

07/01/2013 04:17

אימאא O:
אני גם רוצה כוחות על טבעיים בתור פוטרהאדית גאה!

07/01/2013 06:54

חחחחחחחחחחחח… אני הייתי רוצה לדעת לפתח את הכוחות שלי בתור אממממממממ מכורה קשות לסדרה מדיום [?]

07/01/2013 09:26

מדיום…?
מדיום מדיום?
מדיומיישן?
זה מגניב! D:

07/01/2013 09:31

אוקי..איבדתי אותך…..הסבר [?]

07/01/2013 10:30

שזה מגניב ברמות

07/01/2013 10:37

אם זה ההסבר.. ההוכחה שאני מנותקת מהמציאות ושאני פסיכית לגמרי מוצדקת באופן רישמי.

07/01/2013 12:02

חחחחחחח את לא פסיכית !!
את מיוחדת מאוד!! תתגאי בזה! D;
תאמיני לי הרבה אנשים ירצו כוחות כמו שלך!

07/01/2013 12:04

חח מגניב קרה לי משהו דומה…(עם החלומות כמה פעמים )

07/01/2013 12:12

אני גאה!! מאוד גאה בכוחות האלה שלי…אבל לא תמיד כיף להתעורר בלילה בגלל חלום מטומטם שחלמת ואז לנסות להבין את המסר שלו!

09/01/2013 12:44

חחחחחחחחחח את ממש יכולה לכתוב מזה סיפור, תחשבי על זה! :)

09/01/2013 12:45

אולי בעתיד…. עכשיו אני צריכה לסיים איזה שני סיפורים.. ואין לי זמן בכלל.. אבל תודה על הרעיון :D

09/01/2013 13:31

תמיד כאן ^^

09/01/2013 13:33

וואוו את כמוני חוץ מהקטע של אבא שלך אממ הרבה זמן נעלמתי מכאן ואף אחד לא הבין לאן אז כן הלכתי ללמוד קצת על הכוחות שלי ואני סוג של מכשפה
גם לי זה קורה עם החלומות,וכל מיני כאלה אני לא אפרט
תתגאי ותשתמשי לטובה בכוחות שלך ואני מאמינה לך ולגבי הילדה אני חושבת שזאת הייתה רוח

11/01/2013 00:23

    לאן הלכת ללמוד על הכוחות? איך את יודעת שאת מכשפה? אני חושבת שגם אני אבל אני לא יודעת איך לזהות את זה… גם לי קורה שאני רואה את העתיד בחלומות ולפעמים אני מרגישה אפילו שמשהו מוביל אותי לאן שהוא . נגיד פעם אחת התערבנו עם חברה איפה הידיד שלי היא לא האמינה לי שהוא בספרייה ובסוף הלכנו לשם (משהו הוביל אותי לשם) ואכן הוא היה שם. ועוד כמה מקרים כאלה..(אמיתי לגמרי!!)

    07/04/2014 19:08

היי את יכולה לדבר איתי או משהו? אני כמוך בקטע של הניבוי…

07/04/2014 19:05

וואי גם לי קורה שאני חולמת משהו ולמחרת זה קורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה קריפיייייייייייייי

10/05/2014 13:52
NL

רונית אני אשמח אם תדברי איתי.. יש לי כמה שאלות לשאול אותך על דברים שקורים לי ואני בדיוק החלטתי לחקור ולהתעמת עם הנושא

22/10/2014 16:10

וואו

22/04/2017 19:27
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך