אולי אתה חושב שאין, דוויד, אבל יש.

בית ספר מכושף- פרק 3

23/12/2011 881 צפיות 6 תגובות
אולי אתה חושב שאין, דוויד, אבל יש.

בערב יצאתי מביתי על בית הספר, כשירדו פתיתי השלג הרכים, אחזתי אותם מעט בידי, ואז הגעתי לשער שבו פגשתי את הזאב. ליטפתי את המנעול וחשבתי שכך הוא יבוא אך הוא לא בא.
חשבתי שזה חסר טעם ואז צץ במוחי רעיון, אני אטפס מעל הגדר ואעבור לחלק השני, כך אמצא את הזאב!
טיפסתי מעל הגדר, וכשהגעתי לחלק השני המשכתי ללכת וחפשתי את הזאב. לאחר סיבובים קלים בחצר, ניכנסתי לתוך מבנה בית הספר בחלק השני, איפה שראיתי את הזאב. לא ראיתי אף אחד, מלבד כל מיני חלקים של חיות ובני אדם באחד מן החדרים, שהחדר היה קרוי 'חלקי המזון', שזה נמע לי ממש מוזר, מי אוכל את זה לעזאזל?!
המשכתי במבנה, ומצאתי יציאה שהובילה לעוד שער, ורצתי על השלג הרך, והבטתי במנעול שהיה לו צורה של מטאטא מכשפה וכובע מכשפה. זה כבר ניראה לי ממש מוזר, אך החלטתי להמשיך בדרכי, וטיפסתי מעל הגדר. ניכנסתי למבנה לאחר שבחנתי את הגינה, ושמעתי מעט קולות, והחלטתי להניח את אוזניי על דלת הכיתה שבה נישמעו קולות, ושמעתי רק דבר אחד "הוסיפו מעט ציפורניי חרדונים…" ואז ממש ניגעלתי וניתקתי את אוזניי מן הדלת והמשכתי בדרכי.
בגינה של החלק הזה בבית הספר, היה עוד שער עם מנעול בצורת טרול שכזה. שוב לא התאפקתי וטיפסתי על הגדר ואז ראיתי מן טרול, ושאלתי מה הוא עושה כאן והאו צרח עליי. "מה אני עושה כאן?! מה את עושה כאן בשטח של הטרולים?!" הוא צעק ואז המשיך בצעדיו הקטנים והעקומים.
הבטתי בו במבט מפוחד מעט והמשכתי. הגעתי לחלקה בבית הספר שבה אני לומדת, וראיתי שהמנעול היה כמו שיניים ודם. כבר לא פחדתי אך החלטתי לחזור הביתה.

"או ליידן שלי לאן הלכת?" קראה אימי וחיבקה אותי וכשהתנתקה מחיבוקה אליי המשכתי לחדרי למעלה, אך שמעתי את כל השיחה שהתרחשה למטה.
"אני לא יודעת מה לעשות, היא לא מחייכת לעולם, היא מביטה מבטים אפלים בכל דבר, היא לא מדברת, מה אני אעשה?!" קראה אימי והחלה לפרוץ בבכי.
"די, מלורן, הכל יהיה בסדר, יום יבוא והיא תחייכך.." אמר אבי וחיבק את אימי.
"דוויד, היא לא. לפעמים יש לי תחושה שהיא סוג של ערפד." אימי אמרה.
"מלורן?! אל תחשבי אל זה אפילו! אין ערפדים בעולם!"


תגובות (6)

'אין ערפדים בעולם' ננה נה נמה נה נה נומה נומה יא! חחחחחחח
תמשיכי!

24/12/2011 11:57

לא הבנתי את החלק של החיבוק.. זה כאילו בכלל לא קשור לסיפור..
אבל זה סיפור ממש טוב! תמשיכי מהר!!! D:

24/12/2011 12:00

בל על תחרבשי שתויות ערפדים זה אדבר החי מגניב החי קול וגם ממש אמיתי מיצידי את מקירה אותי אני חולה על מיסטיקה יותר מיקול דבר אחר חוץ מירוברת פתיסון אן הלב

24/12/2011 12:01

אויש איתך מישל קראת את כל הסיפור? ראית מה הוא אמר? יופי ,ואני לא מבינה מה התגובה שלך קשור לתגובה שלי?

24/12/2011 12:03

אני אוהבת את הסיפור הזה =] מותחח רק הצעה הכי קטנה שבעולם: טיפה יותר תיאורים.
כי חוץ מזה, הסיפור מושלם ואני מתהה עליו XD
תמשיכי מהר

ואנאבל שקיירוב אני חייבת להעיר לך:
vrei sa pleci dar nu ma nu ma iei
nu ma, nu ma iei nu ma nu ma nu ma iei

מצטערת אבל בתור אחת שדוברת רומנית הייתי חייבת להעיר XD

חוץ מזה: הסיפור מושלםםם

24/12/2011 12:11

תודה רבה אנאבל,
לוסי, החיבוק שאמא שלה חיבקה כי היא דאגה שהיא לא הייתה בבית, והחיבוק של אבא שלה זה כי אמא שלה בכתה.
מישל, לא הבנתי, אנאבל סתם הגיבה בהתלהבות, זה לא סיבה לכעוס. חוץ מזה קראת את הסיפור?
Story תודה רבה לך, וכמובן אני שמחה שאמרה לי זאת כך אשתפר יותר.

25/12/2011 02:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך