ברי וויל

14/09/2013 1043 צפיות 4 תגובות

פעם לפני 20 שנה היה נער שקראו לו ברי וויל.ברי למד בבית ספר שכולם חשבו שהוא רגיל,אבל יום אחד ברי ביקש מהמורה ללכת לשרותים .המורה ראתה שברי לא חוזר הרבה זמן …..היא שלחה את החבר שלו ג'וני לקרוא לברי,ג'וני ראה את ברי אבל כשהוא התקרב הוא ראה שברי שוכב על הריצפה וסביבו דם.הדם זרם מהלב של ברי שבטוח הלב היה תקוע סכין…..ג'וני ניבהל נורא והתחיל בפחד ללכת אחורה בשביל לברוח ,ופתאום הוא ראה שאל המראה רשום בדם :אני עוד הנקום.
ג'וני ניבהל נורא שפשוט הסתןבב וברח לכיתה.הוא ניכנס לכיתה והיתנשף בלי הפסקה ,המורה ניסתה להרגיע אותו והביאה לו כוס מים.היא שאלה אותו מה קרה ,והוא רק בכל רועד אמר :ברי….מראה……סכין.
המורה לא הבינה ,אז היא הביאה לו עוד מים ושאלה אותו מה קרה.
ג'וני סיפר לה שכשהוא הלך לשרותים לקרוא לברי כמו שהמורה ביקשה הוא ראה את ברי שוכב אל הריצה.ככול שג'וני המשיך לספר למורה את מה שהוא ראה הקול שלו רעד עוד יותר.
אחרי שהמורה שמעה את מה שקרה הייה לה מאוד קשה לאמין לזה ,היא חשבה שהם רק צוחקים אלייה ולכן היא ביקשה מג'וני לקחת אותה למקום שבו התרחש ה"רצח".
כל שאר הילדים נישארו בכיתה ודיברו אל מה שג'וני סיפר פתאום כל הבית ספר שמעה צרחה.
כולם עלו לקומה השלישית וראו את המורה צורחת עם מבט מבוהל נורא.הם התבספו לידה ופתאום ראו תלמיד שוכב אל הרצפה כשסביבו דם שזורם לו מהלב ואל המראה כתוב "אני עןד הנקום".
אחרי שכולם ראו את זה המנהלת קרא למשטרה .
הבית ספר היה ריק חוץ מהמנהלת שחיקתה בחוץ לשוטרים.וג'וני שאכשהו הצליח לשכנע את החברים שלו להישאר וללכת לברי.
פתאום הם ראו שבאיזה כיתה דולק האור,ובחלון היה נער שעמד שם.
הם ניכנסו לבית ספר ושמעו שמישהו צוחק ולוחש אני עוד הנקום ….אני עוד הנקום..
הם חשבו שעכשיו מישהו מנסה לעבוד הלהם כי היו כמה שחשבו שזה לא אמיתי .
כל קומה שהם עלו ג'וני שם לב שאחד מהחברים שלו פיתאום נהלם….הוא חשב שהם ברחו הביתה,עד שהוא הגיעה לקומה השלישית.
יום למוחורת המשטרה כבר בדקה את הבית ספר וראתה במקום שברי נרצח משהו מוזר.
הם קראו למנהלת ואמרו לה שאין שם גופה.
אלא שיש שם גופות,ברי שכב שם עם כל החברים שלו .
השוטר התקרב לגופות וראה שעל ג'וני יש פתק:הצילו…..הצילו….ברי קם לתחייה הוא חיי הוא חיי.


תגובות (4)

אויששששש עכשיו אני לא השן בלילה אימאלהההה!!!!!! אבאלההההה!!!!
-.- אופ יהיו חי סיוטים :/
חיחי מצטערת אני ילדה פחדנית *_*
לילה טוב ( לפחות לך )
אוהבת שרית

14/09/2013 16:41

אממ אני לא ממש אהבתי את איך שכתבת. זה נכתב בצורה מהירה מידי… יש יותר מידי " אבל" ," ואז" ," פתאום"… יש גם כמה טעויות כתב. תתני לסיפור לספר את עצמו, זה סיפור מפחיד וכשמספרים אותו ככה כל המתח נעלם. את כתבת אותו כמו שמספרים סיפור במילים וכשכותבים זה שונה… הרעיון של הסיפור היה ממש נחמד =] בהצלחה בסיפורים אחרים D:

15/09/2013 02:10

תודה !!
אני כתבת חדשה פה אז אני השמח לכל הצעה ….
אוהבת

15/09/2013 13:40

תמשיכי את הסיפור :)

16/09/2013 12:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך