ג'ף נגד ג'יין

26/05/2014 697 צפיות תגובה אחת

באותו הלילה היה קר. קר מאוד. אני רץ ברחובות בחוכמה ובמהירות. אני הגעתי לראשו של בניין גבוהוהזדקפתי כדי להשגיח על העיר . הסרתי את המסיכה שלי והסתכלתי למטה עלהכבישים הסואנים. אני לא בטוח למה אני עדיין לבשתי את המסכה , למרות שהפנים שלי נרפא . המסכה הפכה לחלק ממני. חלק מהסיפור שלי. ישבתי על הגגומכווןברדיו שלי לרדיו המשטרה המקומי. ישבתי שעות בניסיון למצוא שיחות על רציחות שייתכן שקשורה לג'ף . אחרי 9 שנים שחלפה מאזהלילה ג'ף רפה אותי, אני עדיין היהבחיפוש שלי כדי לצודולהרוג אותו.
אני סוף סוף שמעתי את הקריאה הצפויה. אישה ובעלה נמצאו מתים בביתם עם חוריםבחזהוחתכיםבחייהם ויוצרים חיוכים . כיביתי את הרדיו , לשים את המסכה שלי , ורצתילמקום. המשטרה עדיין לא הגיעה , אז אני נחקר. יש ג'ףהרגל קורא לרשויות ממש לפני שסיימתי את קורבנותיו , ולכן הוא עדיין עשוי להיות בזירת האירוע. עם ההגעה,הבית הוא שלם לחלוטין , שזה מוזרלג'ף . בדרך כלל הוא שורף את הבית עםהקורבנות. אני התפרצתי פנימה ולא שמעתי דבר , אבל עדיין דממה. בחלק האחורי שלהבית, שמעתי נקישות חלושות. פניתי לחלק האחורי שלהבית. אני תפסתי את הידית שלהדלת האחורית ולאט לאט הפכתי אותו עם מיוזע, הדגשתי את כפות הידיים . עצמו את עינייכשפתחתי אותו, ציפיתי למשהו או מישהו שמתנפל עליי . הדלת נפתחה כל הדרך ,והעיניים שלי היו עדיין סגורות מסיבה כלשהי. ואז שמעתי את זה. הקול הזה . אותו קול ששמעתי בלילה שהוא שרף אותי, רק עמוק יותר ויותר אל גבריות . "נראה לך שנעשה את זה. אני שמח שעשיתי את זה, חבר. " פקחתי את עינייותפסתי את הסכין שלי.
נקודה של ג'ף
הרג הוא קל מדי. במיוחד בשבילי עם פרצוףשמהממת את אנשים עם היופי שלה. אני פותח את החלון , לקפוץ פנימה,והאזרחים פשוט להפסיקבשירים שלהם כשהם רואים אותי. אני תמיד מלמל"לך לישון "בהתקפה. הרג הוא הרבה יותר קל כאשר האדם נמצא במצב שינה . מדוע אני הורג ? פשוט. אני רוצה שכולם יהיה יפה כמוני . כולם בחברה המודרנית הוא מכוער ולא מושך בהשוואה אליי ,ואני מרגיש רע עבורם , ולכן אני נותן להםפיסה של היופי שלי. עם זאת , יופי מגיע עםמחיר. הדרך היחידה לגרום לאנשים יפים מבלי לגרום להם כאב היא להרוג אותם .
הריגתו הייתה קלה מדי בערך באותו זמן . אני צריך יותר אתגר . אז, בלילה אחד החלטתי בסופו המטרה קלה האחרון ואז ראשלאויב המאתגר ביותר שלי. ג'יין. אני ישבתי בביוב במהלך היום וצפיתי באנשים עוברים על ידי , מתעלמים לחלוטין מהנוכחות שלי מתחת לשבכת הביוב. אני תמיד אורב שם למטה. זה חשוך , קר,ורטוב. בנוסף, זה נותן לי את החלון המושלם כדי להגדיר את העיניים על המטרה שלי. לאחר מכן, מצאתי אותה . מרי ג'יי אלן . היא הייתה יפה . עור מושלם , שיער אדום כהה,ולבושה בשמלה שחורה עם עקבים שחורים. מאוחר יותר באותו הלילה, הלכתי אחריה הביתה. היא חיה במעמקי היער , ולכן, חשבת שהיא הייתה מוגנת מפני שודדים , היא השאירה את דלת חדרה נעולה. בסביבות חצות, התגנבתי בבית, הפחיד לחדר האחורי , וחנקתי את מרי עד שהיא התעלפה. דבר אחד שמשך את תשומת לבי היה עיניה. כשהיא הסתובבה לפני שתפסתי את צווארה , עיניה התרחבו בפחד. האישונים שלה גדלו גדולים ואירוסההמעומעם .
זמן לא רב לאחר מכן, בעלה הגיע הביתה . לקחתי את הסכין שלי בידוהתחבאתי מאחורי דלת הכניסה לחדר השינה. ברגע שהוא נכנס לדלת , טרקתי את הדלת בפניו עם מספיק כוח כדי לדפוק אותו . כמה שעות לאחר מכן , שניהם התעוררו.
" מי אתה? למה עושים לנו את זה ? אין לנו כסף ולא שום דבר ששווה לגנוב. " אמר מרי.
"אני לא עושה את זה בשביל כסף. אני עושה את זהליופי. "אמרתי.
"מה ? איזה סוג של הסיבה הוא ש? " שאל את הבעל.
שמתי את הסכיןלצווארו, והוא קפץ בפחד פתאומי. את עיניו. הם עשו בדיוק מה שמרי של עשו. הם התרחבו,האישונים התרחבו ,ואיריס מעומעמת .
"סיבה טובה. " אמר, מצחקק . " עכשיו, בואו אתן לך בחיוך. "
אני דקרתי את האישבלחיו השמאליומגולף לתוכוכל הדרך אל הפה שלו. זעקות הכאב שלו רק הביאו שמחהלאוזניים שלי. אני מגולף את הלחי השניונעמדתי מול מרי.
"תורך. " אמר, דקר את הלחי הימני שלה,וגורר את הסכין כל הדרך עד לחיה אחרת. " לך, צעד אחד של האיפור על שלך הוא מלא. עכשיולעור שלך. אבל קודם , בואו נתקשר למשטרה , בסדר? "אמרתי, להרים את הטלפוןוחיוג 9-1-1 . דיווחתי על הפשע וניתקתי.
אז לקחתי בקבוק אקונומיקה מחדר האמבטיה שלהםושפך את כל הבקבוק על גבי אותם . אז הדלקתי גפרור , אבל החלטתי שלא להדליק אותם באש . למה? בגלל שאני הולך צריך את המקום הזה לקרב שלי עם ג'יין , כמובן. כדי להחליף לשרוף אותם , החלטתי לחתוך את לבם , במקום. התחלתי עם מריוצללתי הסכין שלי עמוק לתוך החזה שלה. אני השתמשתי בכל כוחי כדי לחתוךחור בהולקרוע את הלב שלה. הדם היה על הרצפהומרי היה מת , אבל האיש היה עדיין חי. הצעקותוהזעקות שלו הניעו אותי רק כדי להרוג אותו יותר כאב מאשתו .
"תפסיק, בבקשה , אני אעשה כל דבר שאתה רוצה שאני . רק בבקשה , אל תהרוג אותי . ", הוא אמר.
"אין שום דבר שאתה יכול לעשות עכשיו. " אמרתי כשצללתי הסכין בחזו , אך איטי יותר מאשר מרי ואני דאגתי שסובבתי את הלהב כפי שהוא הלך . לפני שאני יכול להתחיל לחתוך את החור , הגוף רופס. " טוב, זה לא כיף. אתה לא יכול פשוט למות לפני שאני הורג אותך לעשות . נו טוב , זה רק נותן לי יותר זמן להתכונן לקרב שלי עם ג'יין. "אמר. ניקיתי את הדם משל הלהב שליוהכנסתי את עצמי מוכן נפשילקרב, שכן ידעתי שג'יין הייתה מקשיבהלרדיו של המשטרה.
כ -3 דקות לאחר מכן, שמעתי את הדלת הקדמית של הבית נפרצה . " זהו זה . " חשבתי . אני מצויד בסכין שלי ותפסתי את תשומת הלב של ג'יין על ידי הקשה בקול חלוש על החלון. כמה שניות מאוחר יותר,ידית הדלת הסתובבה, והדלת נפתחה . ג'יין, יפה יותר מאי פעם, עמדה בפתח . אני אחזתי בסכין שליומוכןלקרב של פעם בחיים .
נקודת JANE
רצתי לכיוון של ג'ף במהירות שיא,והתחמקתי ההתקפה הראשונה שלו. להיות מאחוריו, זנקתי עליו וניסיתי לדקור אותו בעמוד השדרה , אבל הרפלקסים שלו קיבלו את הטוב ביותר שלי, והוא הסתובב ועקם את היד שלי. הפלתי את הסכין שליוג'ף התחיל לדקור אותי בצד מספר רב של פעמים .
"זה הולך לקחת יותר מזה כדי להפיל אותי, ג'ף . " אמר.
דרכתי עלהידית של הסכין שלי בכוח , ומשליך אותו לתוך היד שלי. אני דקרתי את ג'ף בצוואר , אבל הוא התעלם ממנווהמשיך לדקור אותי . הצלחתי לדחוף אותו ממניוהתחלתי לבעוט בו חזק ככל שיכולתי. כשהוא נראה כאילו שהיה לו מספיק, אני כרעתי ברךוהעברתי את קצה הסכין שלי יחד החיוך המגולף שלו. " זה חבל מאוד . אני חשבתי שזה הולך להיות יותר מרגש והרבה יותר מזה. נו טוב , לפחות עכשיו אני יכול להשלים את המטרה של החיים שלי . "אמר.
" ג'יין. אל תעשה את זה . אנחנו יכולים להיות שותפים. שנירוצחים הגדולים בהיסטוריה. התחבר , אנחנו יכולים לעשות את כולם יפים כמונו. "אמר ג'ף.
"מעולם לא. לא אחרי מה שעשית. "אמר. ג'ף עט רגלו סביבובעט לי בפרצוף. אני עפתי על פני החדר ופגעתי בקיר. ג'ף קם וניגש אליי .
"אתה שום דבר בהשוואה אליי , ג'יין. אניאלוהים. אני בן אלמוות . ", הוא אמר.
"לא, ג'ף . אתה לאאלוהים. אלים הם יפים. ואתה ? אתה מכוער "אמר, נאבק כדי לעמוד. ג'ף הוא שוליים בזעם לאחר האמירה הזאת.
" לא הייתי צריך לתת לך לחיות. הייתה לי כל כך הרבה הזדמנויות בסופך . עכשיו, הנה , כל זה נגמר. בואוKiller טוב יותר ינצח. ", הוא אמר.
נקודה של ג'ף
הסתכלתי על ג'יין ופניה היפה. המוח שלי היה מזמזם עם תמונות של לחתוך אותה בכל רחביוספוגיםבדם שלה. אני רק חייכתי רחב יותר כשהיא עשתה אתלוכסן מושלם בצוואר שלי. יכולתי להרגיש את גוש הדם החם שלי במורד החזה שלי.
"תפס אותי לא מוכן. " אמר, בקושי מסוגל לדבר . אני מחקתי את הפצע ותפסתי את הצוואר של ג'יין לחנוק אותה . היא הניחה את שתי רגליה על החזה שלי ודחפה בכל כוחה . היד שלי החליקה ואני מרפה .
"היה לי זמן להתאמן , ג'ף . זה היה 9 שנים. נלחם שוטרים,וגברים פתטי מנסים להגן על משפחותיהם . זה היה אימון טוב . ", היא אמרה.
"לא מספיק. " אמר, כמו שאני זינקתי עליה מהצד. החלקתי הסכין שלי לתוך הבטן שלה וסובב אותה בסביבה. היא לא נראתה להגיבלכאב. כל מה שהיא עשתה הייתה לבהות לתוך החשכה של החדר , שהיה מואר רק על ידיאור הירח. לאחר שניותשהרגישו כמו שעות , ראיתי את אורות מהבהבים כחולים ואדומים . לקחתי את הסכין שלי וראיתי את ג'יין לצלוע לרצפה, מת. " כנראה שנצחתי, ג'יין. "
נקודת JANE
חיכיתי עד שג'ף הסתובב, אז אני בשקט הרמתי את עצמי,ואחזתי בסכין שלי. אני זרקתי אותו על גבו של ג'ף , באופן ישירבעמוד השדרה שלו. הוא נפל על הקרקע , משותק. הוצאתי את הסכין,וגלגלתי את גופו מעל . מלמל מילות, אבל לא יכל לשמוע אותם. הסתכלתי לתוך העיניים בלי למצמצווראיתי רק חושך מאחוריהם. אני גדלתי את הסכין שלי בפעם האחרונה. מסיבה כלשהי, דמעה נוצרהבעין שלי.
" ג'יין. " אני יכול לשמוע אותו ממלמל .
לפני שהספקתי לסיים אותו , משהו נדלק בעיניו. משהו שמעולם לא ראיתי לפני כן. כל הזמן נעצר . אורות המשטרה מחוץ קפאושעון בחדר נעצרו. ג'ף עלה מן הקרקע.
"אמרתי לך , ג'יין. אניאלוהים. ", הוא אמר.
" לא, אתהשד. " אמר. אני תקף במהירותבג'ף , אבל הוא תפס את היד שלי ושבר אותו . אני צרחתימכאבים.
" מה ההבדל ? " הוא שאל .
אני נסוגותי ממנו, לא מסוגל להשתמש ביד הימין שלי. השמים מחוץ פנואדומים בוהקת. העננים שנערכו כתומים, ברגים נייחים של הבזק . זה לא היה קרב רגיל. זה היהקרב בין הטוב ורע. עימות האולטימטיבי לעליונות. זה היה רגע שהבנתי את זה ; ג'ף תכנן את זה . הואשד. הוא כבר בונהצבא של נשמות. "אתה מאכיל אותם. אתה לוקח את הכאב , הצער,ואת הכעס שלהםוהופך לדלק. אתה יצור חולה, מעוות . "אמרתי.
"אתה כל כך חכם. ", הוא אמר, בציניות. "לקח לך מספיק זמן כדי להבין את זה. חשבתי שאתה יותר טוב מזה , ג'יין. "
"יש לך את נשמותיהם של אלפי קורבנות שלך, אבל יש לי את נשמותיהם של המשפחות שלנו. " אמר. נשמותיהם של בני המשפחה שלי והמשפחה של ג'ף הופיעו מאחוריי, מאירות אתאור כחול. מאחורי ג'ף הופיע שורות שורות של ילדים, גבריםונשים, זוהריםבצבע אדום עמוק . האמא שלי נתנה לי מספיק מהאושר שלה כדי לרפא את הזרוע שלי. אחיו של ג'ף נתן לי את האומץ לעמוד מול ג'ף בפעם האחרונה. האבא שלי נתן לי את תקוותו כדי לתדלק ולרפא פצעי הדקירה שלי. "אתה לא מתאים לי עכשיו, ג'ף . נשמה טובה אחת יכולה לעמוד מעלמיליון נשמות רשעים. "אמר.
"זה שבו אתה טועה. " אמר ג'ף. הוא החל לספוג את נשמותיהם של קורבנותיו. "כן . יותר ".
רצתי אליו והנפתי את הסכין שלי עליו, אבל הוא חסם אותו וכאשר הסכינים שלנו נגעו , הם כיבו אתניצוץ סגול. ברכיו של ג'ף היו כפופות, אז לקחתי את היתרוןויצא עם רגל אחת עליו , ואז דחף אתוהתהפך לאחור , מניח את הרגליים שלי להרחיב ולבעוט ג'ףבסנטר. כשנחתי, ג'ף קיצץ באופן מיידי את פן שלי , אבל האמא של ג'ף ריפאה את זה בשבילי . לקחתיתנופה מהירה על ג'ף , אבל הוא תפס את הסכין וזרק אותו על פני החדר . הוא חפן את הגרון שלי ודחף אותי לקיר , העלאה אותי. אני לא יכול לעשות שום דבר, אבל אעשה את מירב המאמצים כדי לבעוט בו . הגוף שלי חבט בסביבה, מנסה נואש לברוח. החדר התחיל להסתחררולהחשיך .
"לך לישון . " אמר ג'ף.
אני נאחזתי באחיזה האחרונה שלי בתודעה, רק לתת לה לחמוק . לפני שהספקתי להיכנסלשינה עמוקה , יש לי את דחיפה פתאומית של אנרגיה ,והצלחתי לבעוט ג'ף מספיק חזק כדי לגרום לו להרפות וליפול אל הקרקע . אני החלקתי במורד הקיר וניגשתילג'ף . " אני גמרתי איתך. הגענו זמן שאתה מת. "אמר.
"לא ", אמר ג'ף , אחז בזרועות. " טוב תמיד ניצח. הגעתי זמן לרע כדי לנצח ".
בעטתי ג'ף שוב והרמתי את הסכין שלי. "אתה כבר מובס, ג'ף . קבל את זה. "אמר.
" ג'ףKiller . אתה השטן של המבוקש ביותר בגיהינום. עתה עלינו לסלק אתכםמתחום זהלמקום שבו אתה שייך. " כל הקורבנות של ג'ףוהמשפחות שלנו אמרו, בקול אחד. הנשמות התקבצו סביבוולשים את ידיהם למעלה. הקרקע סביב ג'ף החלה להיסדקוליפול לתוך אש. סופו של דבר , רק פלטפורמה קטנה החזיקה ג'ף למעלה.
"בבקשה , לא." אמר ג'ף.
" ג'ף . ללכת לישון. "אמר , ממש לפניהפלטפורמה הסופית נשברה, ושלח את ג'ף צונח אל גיהינום . במהלך ירידתו, ג'ף צרח באותה הדרך שהוא עשה כאשר הוא נשרף בחיים במסיבה לפני 9 שנים. הבטחתי שאני אעשה את ג'ף לצרוח ככה שוב,ויש לי .
הרצפה נבנתה מחדש את עצמם,והנשמות פנו אליי. כולם כאיש אחד אמר, " תודה לך, ג'יין. יש לך שחרר אותנומהקללה של ג'ףKiller . כפרס , אנחנו יחייבו את המסכה על הפנים שלך , כך שאתה לעולם לא תצטרך להתמודד עם זה שוב. "המסכה הייתה התמזגולפנים שלי והעיניים שלי הפכושחורות עמוקה.
"תודה לך . " אמר. הנשמות דהויות והשמים הפכו לשגרה. קפצתי מהחלון , ולוודא להתחמקהשוטרים לפני הזמן חזרו על , כי עדיין לא היה ליעבר פלילי מה לדאוג.
4 שנים מאוחר יותר
ג'ףהרוצח מת. כל המקרים שלו קפא , המשטרה עצרה את החיפושים אחריו, והם עצרו את מחפשים אותי , יותר מדי. הקרב בין הטוב ורע עדיין משתולל , אבל שלי וחלקיו של ג'ף במלחמה נגמרו. הקרב האגדי שלנו היה טוב של לנצח. יש לי בעלו2 ילדים עכשיו,ואנחנו משפחה מאוד שמחה. האם אי פעם לרצוח שוב? אולי . אם מישהו פוגע במשפחה החדשה שלי, אני לא אהסס לצוד שוב.
אשראיל– Darkfear


תגובות (1)

יכיכיכיעכעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

26/05/2014 15:44
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך