דבר הזוי שקרה לי היום- אמיתי!!!

DemonSlayer 08/06/2015 1108 צפיות 5 תגובות

זה היה בצהריים, הייתי לבד בבית וגלשתי בCreepypasta wiki וחיפשתי סתם קריפיפסטות. בכל מקרה, נפלתי על סיפור ממש מטומטם. זה היה על סוג של בית רדוף או משהו בארה"ב. נשמע כמו תסריט של סרט אימה גרוע, כמה ילדים נכנסים לאותו הבית וכמובן.. רוצח וכל השיט הזה. הייתי באותו רגע בשיחת סקייפ עם חבר שלי ושלחתי לו את הסיפור והתחלנו להקרע מצחוק ביחד. כאן איפה שדברים נעשים מוזרים, אבל לפני שאני מספר לכם מה קרה, תנו לי לספר איך החלק הספציפי הזה בבית שלי נראה פחות או יותר. מול הדלת של החדר שלי נמצאת הדלת יציאה מהבית, ומצד שמאל של הדלת יש קיר המפריד בינה לבין חדר הכביסה ועל יד הדלת של חדר הכביסה נמצא ארון החשמל בבית שלי. בכל מקרה, כשצחקנו על הקריפיפסטה הגרועה, בום- הפסקת חשמל. זאת הייתה הפסקת חשמל של כמה שניות, אבל בכל זאת נבהלתי מעט כאשר האורות והמחשב שלי נכבו. פתחתי את הדלת של החדר על מנת להרגע מעט, ואז.. ראיתי את זה.
ארון החשמל- היה פתוח לגמרי! שמתי לב לטיפות של מים או נוזל כלשהו מתחתיו. אה, והדלת לחדר הכביסה- הייתה חצי פתוחה. זה הספיק לי, תפסתי את הפלאפון שלי ורצתי החוצה. כאשר פתחתי את הפלאפון על מנת להתקשר להורים שלי, אך משום מה כשהפלאפון נפתח מה שראיתי זה דף חיפוש בגוגל שחיפשו בו "Fuse box". התקשרתי להורים שלי והתחננתי שיגיעו הביתה, אני לא יודע מה היה אצלי בבית בחדר הכביסה, וכנראה לעולם לא אדע. פרסמתי את הסיפור הזה גם בReddit וזה ממש לא צחוק. זה הדבר הכי מוזר ומפחיד כנראה שאי פעם קרה לי עד היום.


תגובות (5)

מפחיד. אני פעם אחת צפיתי בערוץ בערוץ קריפי פאסטות, ונתקלתי בווידאו על מפלצת כלשהיא. מה שקרה הוא זה שמיד אחרי שסגרתי את הווידאו המנורה שעל השולחן שלי הבהבה וגבתה לבד. ואז גם המנורה השנייה בחדר שלי והיה עוד משהוא ממש מוזר, שמעתי אנשים הולכים בבית, וזה היה כל כך קריפי שהכנסתי את כלב הציד שלי, וזה הפסיק.
יום אחרי זה מצאתי שני עורבים מתים בחצר שלי.
זה היה הדבר הכי מפחיד, הפסקתי לצפות בקריפי פסטות לחודש…

08/06/2015 19:31

    מכיר קטעים כאלה שאתה שומע צעדים בית חח בסוף זה רק אבא שמחפש עוגיות במטבח XD

    08/06/2015 19:42

איזה הזוי וואי

08/06/2015 21:53

זה הקוקי מונסטר :)) מחפשת את העוגיות שלי ועושה התקפי לב לעורבים lol

08/06/2015 23:01

אמאלההה!!!

13/07/2015 01:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך