NakuKoro
למי שלא הבין זה היה רק חלום. הילד רק חלם.

דובי השינה שלי התעורר לחיים.

NakuKoro 08/09/2011 913 צפיות 4 תגובות
למי שלא הבין זה היה רק חלום. הילד רק חלם.

יום אחד לפני שהלכתי לישון ראיתי סרט אימה. ,כשגמרתי לראות אני ( גרגורי רובינשטיין ) עשיתי הכול כרגיל , צחצחתי שיניים , התקלחתי , עשיתי צרכים , לבשתי פיג'מה , אמא אמרה לי לילה טוב וחיבקה אותי. ואז פתאום. כשהייתי כבר בחלום חלמתי על צל מתקרב עליי עם סכין , פקחתי את עיניי וראיתי שהדובי שתמיד חיבקתי התעורר לחיים!!! ובאמת באה עליי דמות עם סכין!!! הדובי שלי עמד על בטן שלי עם סכין , עייניו היו מלאות זעם. רצתי בכול הבית את שגיליתי שבמקלחת יש פתח סודי מוזר… חשדתי אבל התחבאתי שם כול הזמן , אז יצאתי , לא ראיתי את המפלצת הפרוותית בשום מקום… יצאתי מהבית. וראיתי אופניים נסעתי עליהם למשטרה. אבל במשטרה היה הדובי , הסתכלתי וראיתי אותו בחלון , ואז ראיתי שהוא עשה צבא שלם של בובות רצחניות ומלאות ברשע!!! , אז גיליתי שאחד הבובות שמה לב אליי… ואז הם כולם רדפו אחרי , לקחתי רכב משטרתי ונסעתי משם מהר ניסיתי לנהוג כי אבא שלי לימד אותי לנהוג קצת… נסעתי ונסעתי , עד שנסעתי לשכונת מנהטן , ( אני גרתי בברוקלין… ) ואז בעיר הגדולה ראיתי שהדובים השטלתו על העיר והפילו בניינים. ואז בא עליי דובי ענקי והיה לו אקדח. הוא ירה לי בבטן , ברגל , ותקע לי סכין בגרון , ואז לפני שמתתי ראיתי שהעיר מתפוצצת!!! . ואז התעוררתי! גיליתי שזה רק חלום!!! איזה מזל!!! רצתי למטבח!!! ראיתי את אמא ואבא שלי. חיבקתי אותם , והם נישקו אותי בלחי , ואמרתי לאמא שהיה לי חלום רע והיא חיבקה אותי ואמרה : אל תאמין לתרגילי חלום קלאסיים , גם לי בגילך היו סיוטים. אז שמחתי שזה לא אמיתי! וגיליתי שהדובי לא אחראי לזה. פשוט היה לי סיוט בגלל הסרט אימה שראיתי.

הסוף!


תגובות (4)

ידעתי שאסור לסמוך על הדובים!. סיפור חמוד מאוד.

10/09/2011 00:49

תודה רבה.

10/09/2011 06:39

אני לא יושנת אם דובי אני דווקקה יושנת אם טיגר..
—אלי—

11/09/2011 05:22

חחח
אהבתי, חזק!!!
חוצמזה-ישנתי פעם עם כלב וארנב אבל הם הלכו לעולמם..
:(
כתיבה יפה! אהבתי!!!
הולכת לקרוא עוד סיפור שלך…

18/10/2012 08:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך