NealvsHook
*העלתי את זה מאוחר בלילה אתמול, ואני מחקתי והעליתי את זה שוב כדי שעוד יראו את זה. בינתיים יש לי את הדמויות של Flandre, הסופר ו-Orush129. אבל בטיפשותי הרבה, שכחתי לשמור את התגובות שלהם וכך שכחתי את השמות של הדמויות שלהם. אם אתם רואים את זה תזכירו לי :(*
זה רעיון מקורי שלי שעלה לי במהלך נסיעה לסבתא וסבא תוך כדי שאני שומעת את השיר dark horse של קייטי פרי. בעיירה הזאת גרים ביחד אנשי זאב, ערפדים, מכשפות, מוצצי נשמות ועוד יצורים שאין לי כוח להזכיר. יש לי שמונה דמויות שכבר עלו לי בראש (מאט, לורל (מאדאם דיאמנט), לורן, טום, דיאנה, טי ג'יי, אנג'י ואיימי) ואני צריכה עוד דמויות, תושבות הכפר. הן צריכות להיות כל מה עולה לכם בראש - אנשי זאב, ערפדים, מכשפות, מוצצי נשמות ועוד יצורים שתמציאו. תודה למשתפי פעולה. טופס -
שם מלא:
גיל (בין 9 ל-17):
יצור:
מראה:
אופי:
הערות:

דום טאון- הקדמה + הרשמה

NealvsHook 01/12/2013 1053 צפיות 17 תגובות
*העלתי את זה מאוחר בלילה אתמול, ואני מחקתי והעליתי את זה שוב כדי שעוד יראו את זה. בינתיים יש לי את הדמויות של Flandre, הסופר ו-Orush129. אבל בטיפשותי הרבה, שכחתי לשמור את התגובות שלהם וכך שכחתי את השמות של הדמויות שלהם. אם אתם רואים את זה תזכירו לי :(*
זה רעיון מקורי שלי שעלה לי במהלך נסיעה לסבתא וסבא תוך כדי שאני שומעת את השיר dark horse של קייטי פרי. בעיירה הזאת גרים ביחד אנשי זאב, ערפדים, מכשפות, מוצצי נשמות ועוד יצורים שאין לי כוח להזכיר. יש לי שמונה דמויות שכבר עלו לי בראש (מאט, לורל (מאדאם דיאמנט), לורן, טום, דיאנה, טי ג'יי, אנג'י ואיימי) ואני צריכה עוד דמויות, תושבות הכפר. הן צריכות להיות כל מה עולה לכם בראש - אנשי זאב, ערפדים, מכשפות, מוצצי נשמות ועוד יצורים שתמציאו. תודה למשתפי פעולה. טופס -
שם מלא:
גיל (בין 9 ל-17):
יצור:
מראה:
אופי:
הערות:

הילד חסר השם התחיל לפחד. הוא לא הבין למה הוא נכנס ליער הזה מלכתחילה. הוא סתם מיהר לעזוב את דולות'. הוא תמיד מיהר לעזוב מקומות, כדי לא להיקשר לשום מקום. אבל היה הזה היה באמת ובתמים מפחיד. מעטים אלה שנכנסו אליו. היו אנשים שטענו שהם ראו אנשים יוצאים משם עם עיניים בורקות וגוף זוהר שהתהלכו כמו זומבים. אז למה הוא ניכנס לשם בכלל? לא היה לו מושג.
הוא המשיך ללכת, קצת רועד. לפתע הוא החניק צעקה. הוא שם לב שהרגל שהוא שלח קדימה נעלמה. הוא משך אותה אליו והיא חזרה. ליבו דפק בקצב מהיר.הוא הרים את ידו קדימה, וגם היא נעלמה. הוא נשם עמוק, ושהרגיש שהוא מוכן, עצם עיניים ועבר דרך המסך הבלתי נראה.
כשפקח אותם, הוא היה המום. מולו, התחילה עיירה. העיירה הזאת נראתה כאילו היא נלקחה מתוך סרט של שנות החמישים. הכל היה שם מיושן, כאילו אלה שגרו שם שכחו באיזה מאה הם נמצאים. גם האנשים שעברו שם נראו כאילו נלקחו משנות החמישים. הבגדים והתסרוקות הצחיקו אותו, את הילד חסר השם. הוא התחיל ללכת, לחפש פונדק. חלק מהאנשים שהיו סביבו עצרו והתחילו לבהות בו. זה לא היה כל כך נעים, אבל הוא המשיך ללכת עד שהגיע לפונדק. הפונדק, לעומת כל העיירה, נראה פונדק מודרני בסגנון וינטג'. הוא ראה מכונת קפה ומיקרוגל, אבל הפונדק היה עשוי מעץ והשולחנות וכיסאות נראו ישנים. הברמן שניגב כוס הבחין בו ונראה בהלם. "מה אתה רוצה, בחורצ'יק?" הוא שאל אותו. שאר הלקוחות הפסיקו לשוחח ובהו בו. הם כנראה ממש לא אוהבים אנשים חדשים.
"אני? אני חדש פה. רציתי רק לשאול איך קוראים לעיירה הזאת".
הברמן החן אותו יותר בריכוז. הילד חסר השם שם לב פתאום שהאישונים של הברמן היו מאורכים כמו של נחש. "אתה נמצא בדום טאון. מה אתה, בחורצ'יק?" שאל הברמן. גם כל הלקוחות האחרים התעניינו לדעת מה הוא. הילד הרגיש לא בנוח, והתחיל לפחוד מהברמן הזה. "בפעם האחרונה שבדקתי, אני בן אדם", הוא ניסה להתבדח. כולם עצרו את נשימתם. הלקוחות התחילו להתלחש.
"… הוא בן אדם!…".
"מה הוא עושה פה?…".
"איך הוא מצא אותנו?!".
לפתע נכנסה ילדה לפונדק, וכולם השתתקו. היא לבשה שמלה שחורה ארוכה ומפוארת עם צווארון גולף, יחד עם נעלי בובה תואמות. שיערה הבלונדיני היה אסוף לחצי קוקו ונראה בוהק בצורה חשודה. היא בחנה במבט אטום את כל הסובבים עד שנח מבטה על הילד. היא נראתה מופתעת לרגע, ואז חייכה חיוך שנראה, בכל אופן, אמיתי. "מי אתה?" היא שאלה, תוך כדי שהיא מתקרבת. כולם הרכינו ראש כשהתקרבה אליהם. "הוא בן אדם, מאדאם דיאמנט", לחש הברמן. הילדה הרימה את גבותיה בשאלה.
הילד, התחיל להילחץ. "מה אתם, מאדאם דיאמנט?" שאל ברעד. מאדאם דיאמנט צחקקה בשקט. "יקירי, אל תקרא לי ככה. אני מרגישה זקנה. ובנוגע אלינו – אנחנו הסיוט הכי גדול שלך". היא עצרה ובחנה את עיניו. לה עצמה היה עיניים כחולות בהירות באופן לא אנושי, כאילו הוציאו את כל החיים והשאירו אותן מרוקנות. "עכשיו, אם יורשה לי לשאול, מה שימך?"
הילד בלע את רוקו. "אין לי שם".
"אין לך שם? אתה מסכים שאקרא לך… מאט?"
הילד הנהן בפחד. הילדה פרשה את ידיה לצדדים. "טוב מאט, ברוך הבא לדום טאון".


תגובות (17)

שם מלא: קרט ג'רייל (אני חסרת רעיונות לשמות משפחה)
גיל: 14.
יצור: איש זאב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מראה: שיער חום כהה, עיניים שחורות בוהקות. גבוה ועור בצבע נחושת.
אופי: נחמד, חברותי, נודניק לכל דבר. מעצבן ונאמן מאוד לחבריו.
הערות: אנשי זאב לשלטון!

01/12/2013 06:07

לתת לך שוב את לינה?

01/12/2013 06:08

כן! אני אשממ. היא מוצצת נשמות, נכון?
אהבתי את הדמות נטע (אנשי זאב לשילטון!)

01/12/2013 06:12

אחוות אנשי הזאב! (הייתי פעם אשת זאב במבוכים ודרקונים! היה לי שוט-גאן!)

01/12/2013 06:13

שם: מיטל (עם אפשר)
גיל: 16
יצור: ערפדית
מראה: עניים שחורות כעפר, שיער שחור כפחם, עור בהיר וחיוור כמו השלג, ובלילה העיניים זוהרות כשלג.
אופי: נחמדה, שקטה, בודדה, חזקה, מהירה, לא אוהבת להיות בסביבת ערפדים ולא מתקרבת לשום יצור חוץ מלחבר/ה הכי טוב/ה וליצורים שרבים ומבקשים מלחמה אני הורגת אותם במהירות.
הערות: אני מוצצת דם ולא הורגת יצורים שאני מוצצת את דמם, שאני הורגת יצורים אני מוצצת את הדם לקשר מזון ובגלל הטפילות, ואפשר חבר/ה הכי טוב/ה? וגם היא הייתה בת אדם שבאה לעיירה ומשהו נשך אותה והיא שונאת ערפדים ויצורים בגלל זה. ואין לה בעיה עם אנשי זאב ומכשפות וכאלה.

01/12/2013 06:17

שם מלא: אמיליה ג'יימנסון
גיל: 16
יצור: אשת זאבב
מראה: שיער חום בהיר עד קצת אחרי הכתפיים ועיניים חומות בהירות.
אופי: תוקפנית, דעתנית, חברותית, מצחיקה, אוהבת ללכת נגד הזרם, לא אכפת לה מה אומרים עליה, מעדיפה לפעול לבד.
הערות: מה שנטע אמרה!

01/12/2013 06:19

אהמ כן
אני אהיה נחמדה את אתן לך 2 דמויות~
שם מלא: לינה אישידו
גיל (בין 9 ל-17): 16
יצור: מוצצת נשמות
מראה: שיער חום בהיר עם גוונים בהירים יותר, עיינים כחולות ובהירות מאוד
אופי: אדישה, מתוחכמת, לפעמים דיי טיפשה
הערות: בורקס XD
שם מלא: מדלן ווסט
גיל (בין 9 ל-17): 17
יצור: חצי חתול חצי בן אדם
מראה: שיער שחור שמגיע קצת מעל המותניים, עייני חתול ירוקות, אוזניי חתול אפורות, זנב חתול קצר ותווי פנים ילדותיים
אופי: ילדותית, קופצנית, היא קצת סתומה לפעמים
הערות: חתולים עוד ישלטו על העולם!

01/12/2013 06:20

*שם מלא: מיטל בראון

01/12/2013 06:20

שם מלא: פלוטו.
גיל (בין 9 ל-17): 13
יצור: מלאך מוות
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים אדומות כדם, חיוור יותר מדי, הוא גבוה יחסית לילד בן 13, כנפיים שחורות כפחם, כל אחת ברוחב של מטר, הוא מאוד כחוש (רזה, צנום)
אופי: אדיש במיוחד, לא מביע רגש לשום דבר (פעם אחת הוא חייך, אך הוא כבר לא זוכר זאת) שקרן, פסיכי, צוחק המון, שובב, אמיץ, מתוחכם, חכם וערמומי ביותר.
הערות: כולם חושבים שהוא תמים בגלל מראהו, אך הוא מסוגל לקחת נשמה של כל מפלצת/בן אדם. אם לוקח נשמה של בן אדם, בלי שהסתיימה לו הלייף ספנד (הוא יכול לראות כמה זמן נשאר לכל בן אדם לחיות) הוא נעלם חזרה למקום ממנו בא – הטרטרוס. הוא יכול להיות מאוד נאמן, תמיד בידו יש חרמש ארוך.

אני מקווה שהדמות הזו לא מתוסבכת מדי… :\

01/12/2013 06:23

שם: רוגאן אקניל.
גיל: 12.
יצור: חצי אלף (הייתי חייבת….. אני מבוכיסטית ודרקוניסטית בנשמה)
מראה: שיער שחור די ארוך. עיניים ירוקות-סגולות קצת קרות.
אופי: אדיש רוב הזמן, רודף צדק, אחראי, דואג לחברים שלו.
הערות: תמר: כלבים (בכללי) עוד ישלטו על העולם!

01/12/2013 06:25

באלי עוד דמות XD
אממ..
שם מלא: אדמונד רובינסון
גיל: 15
יצור: ערפד
מראה: שיער חום כהה, ועיניים אפורות כאפלה, ובלילה העיינים מתחילות להתבהר.
אופי: שמח, בודד, חזק, מהיר, שונא ערפדים, הורג חיות כדי לשרוד, חזק מאוד וכל מי שנלחם בו מת, מתחבר לבודדים שבחבורה.
הערות: אמ.. צוחקים עליו בגלל גילו אז הוא התחבר למיטל וזהו :)

01/12/2013 06:29

שם מלא: הראל טוק
גיל: 15
יצור: איש-קוף, הוא לא נראה כמו קוף וגם לא מתנהג כמוהו אבל יש לו יכולות טיפוס, ניתור וגמישות שאין לבנאדם רגיל, כוח פיזי יוצא מן הכלל וגם חוש ראייה וחוש שמיעה וחוש ריח מפותחים.
מראה: גוף גבוהה, רזה חטוב וגמיש למראה, עיניים חומות ושיער שחור מתולתל, לובש לרוב בגדים בלויים וישנים
אופי: מרבה לחייך, קליל, ערמומי, מתוחכם, שקרן מעולה, עוקצני, חצוף ולא פוחד להיקלע למריבה.

01/12/2013 07:45

שם מלא: קמיונה
גיל (בין 9 ל-17): 17
יצור: פיה
מראה: שיער לבן המגיעה קצת לפני הכתפיים, בשיער יש לה פס סגול-כהה טבעי, כנפיה הן ככנפי פרפר, מעוטרים בצבעי שחור לבן וסגול. היא חיוורת, עיניה כחולות-בהירות כקרחונים, ריסיה ארוכים, ועצמות לחיה גבוהות. היא די גבוהה, ואצבעות ידיה דקיקות וארוכות, יש לה ניבים חדים כתער.
אופי: ערמומית, מתוחכמת, חכמה במיוחד, נאמנה, עוקצנית וארסית, יכולה לפעמים להיות אדישה, אמיצה, אוהבת סכנות, ונקלעת אליהן הרבה פעמים, כריזמטית. היא יכולה לתת רושם של תמימה, אך היא לא תמימה כלל וכלל.
הערות: נלחמת עם חרב שתמיד קשורה לחגורת מותניה, או עם חץ וקשת. היא די מתובדדת, וקשה לה למצוא חברים – לא ממש חברתית.

01/12/2013 08:43

בעצם קמיונה תהיה בת 12, זה בסדר?

01/12/2013 08:45

הלכתי לסבא וסבתא ושחזרתי ראיתי את כל הדמויות… זה הולך להיות חתיכת סיפור :)
איזה כיף לראות שאני לא היחידה שמעריצה אנשי זאב!
ולכל מי ששאל משהו – אוקיי (אין לי כוח לענות בפירוט). אני אעלה את הפרק הראשון היום.

01/12/2013 10:30

שם:מיה קיגונה(אני לא טובה בשמות משפחה)
גיל:14
יצור:ערפדית(יוהו)
מראה:שיער שחור ארוך ועיניים אדומות
אופי:מתבודדת,מצחיקה,חייכנית
הערות:אפשר שיהיה לה חבר?

01/12/2013 13:18

אגב, הערה לגבי הדמות שלי: הוא נלחם בעזרת שני סכינים מעוקלים, אחד מופנה לקדימה והשני לאחור, הוא משתמש בהם רק במקרים נואשים ומיוחדים

01/12/2013 13:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך