NealvsHook
זה היה פרק ממש גרוע. לא היו תיאורים כמו שצריך, והכל קרה מהר מידי. אז אני מתנצלת מראש. אני כנראה אמשיך היום את הסיפור נשיכה. אולי תוך כדי תהיה לי השראה לסיפור הזה.

דום טאון – פרק 3 *מתיחה ולחם שום*

NealvsHook 05/12/2013 1076 צפיות 20 תגובות
זה היה פרק ממש גרוע. לא היו תיאורים כמו שצריך, והכל קרה מהר מידי. אז אני מתנצלת מראש. אני כנראה אמשיך היום את הסיפור נשיכה. אולי תוך כדי תהיה לי השראה לסיפור הזה.

מאט גילה שאנשי זאב מאוד יסודיים בהכנת תוכניות. אולי הם יסודיים רק אם זה קשור לזה שהערפדים יסבלו, אבל בכל מקרה הם מאוד יסודיים. בתוך כמה דקות והם תכננו וארגנו מתיחה לחבורה של ערפדים. מאט לא ידע את כל פרטי התוכנית, כי שלחו אותו לקנות כמה חבילות של לחם שום. בהתחלה הוא לא הסכים, אבל אז התברר לו שטום יהיה שם. כשחזר עם החבילות, ראה שאנג'לה החליפה בגדים לבגדי שליח. "אני עובדת בתור שליחה של הפונדק", הסבירה לו אנג'לה. הכל היה מוכן. קרט לחש למאט באוזן שהוא יודע שעכשיו הם מזמינים דם מהפונדק, אז הם לא יחשדו. אנג'לה ניגשה לבית שבו הם נמצאו ודפקה על הדלת. מאט עדיין הסתכל עליה, אבל אוליביה גררה אותו אחורה. "השתגעת?", היא נזפה בו. "הם יראו אותך ויתחילו לחשוד". הוא הלך איתה מאחורי השיחים, איפה שהתחבאו גם קרט, איימי ולורן. הם חיכו כמה דקות, אבל לא קרה כלום. "איימי, את יכולה רגע להסתכל מה איתה?" ביקש קרט. איימי הרימה את הראש מעט ונאנחה.
"טום פתח לה את הדלת". גם כל השאר נאנחו בתסכול, ומאט לא הבין מה הבעיה. "למה? מה קרה?"
"לאנג'לה יש… איך אני אגדיר את זה?" התחיל לורן להגיד. "חולשה", הציעה איימי.
"כן, חולשה לטום", הוא התחיל לצחוק. "תהיה בשקט!" נזפה בו איימי. הם חיכו עוד כמה דקות, ואנג'לה הגיעה. מאט שם לב שהיא מעט חיוורת, אבל מיד זה עבר לה והיא חייכה בניצחון. "הצלחתי", היא לחשה בשעשוע. מיד נשמעו צעקות של כעס מתוך הבית. כולם פרצו בצחוק, ואיימי אפילו בכתה מרוב צחוק. "צריך… לברוח… מכאן", היא ניסתה להגיד ברצינות, אבל היא עדיין לא יכלה להפסיק לצחוק. "הם עכשיו יבואו לרדוף אחרינו".
"צריך ללכת לצריף", המשיכה אותה אוליביה. הם התחילו לרוץ לקצה העיירה. הזאבים ואנג'לה רצו במהירות מדהימה, ובלי לשים לב השאירו את מאט מאחור. "חכו לי!" הוא צעק, אבל הם כבר היו רחוקים מידי. פתאום תפסה אותה יד חיוורת בכתפו, והוא נעצר בכוח. "עצור, פרחח!" קרא קול מוכר מאוד. מאט הסתובב וראה את טום ועוד כמה ערפדים יותר גדולים ממנו. "חשבתה שתוכל לברוח? אני רואה שהחברים שלך ברחו והשאירו אותך פה. כמה חבל!" אמר אחד מהם, וגיחך.
"אולי אנחנו לא יכולים לפגוע בך, אבל אנחנו יכולים לכלוא אותך בתור עונש. מה אתה אומר?" אמר טום בקול ארסי. הערפדים התקרבו אליו, הקיפו אותו במעגל. מאט בלע את רוקו. אין לו לאן לברוח…
פתאום אחד הערפדים נפל ארצה, עם יד עקומה. חבריו היו כל כך מופתעים, עד שהם גם נפלו ארצה עם עצמות שבורות, אחד אחד. מאט היה בהלם, עד שראה מי שעשה את זה: נער ונערה, הוא עם שיער שחור ועיניים ירוקות והיא עם שיער חום עם גוונים ועיניים כחולות. "אתה בסדר?" שאלה הנערה. "אני לינה, וזה ידיד שלי טי ג'יי". טי ג'יי הביט בו במבט קודר, שהפחיד את מאט. "אני ב-בסדר. קו-קוראים לי מאט", הוא גימגם. מאט הביט בערפדים, ופחד שהם מתו. "הם לא מתו, הם יחלימו עוד מעט", אמר לו טי ג'יי, כאילו קרא את מחשבותיו. "אלה היו איימי והחברים שלה שעוללו את זה?", המשיך ודרש לדעת. מאט הנהנן. לינה גלגלה עיניים לכיוון טי ג'יי ואז קרצה, כאילו יש להם סוד משותף. הוא חייך אליה חיוך קודר.
"אז… מה תעשו לי עכשיו?" מאט שאל ברעד. לינה הזדעזעה, "אנחנו לא נעשה לך כלום! רק נלווה אותך לחדר שלך בפונדק. מתחיל להחשיך, והמקום הזה מסוכן בחשכה".
הם התחילו ללכת, עד שהגיעו לפונדק. לינה וטי ג'יי נפרדו ממנו, ומאט עלה לקומה למעלה. הוא נכנס לחדר שלו, "מספר שלוש עשרה… איזה צירוף מקרים" הוא מלמל בציניות, נפל על המיטה ונרדם מיד. המחשבה האחרונה שעברה לו בראש לפני שנרדם הייתה –
"וזה היה רק היום הראשון. אני כנראה אמות מחר".


תגובות (20)

אני מתה על הסיפור הזה…את צריכה להעלות כמה פרקים ביום ולא אחד!
אני גם אוהבת את הכתיבה שלך. התיאורים בפרק הזה באמת לא היו הכי טובים אבל זה לא היה גרוע! זה פרק טוב ומעניין :)

תמשיכי או שהתחת של ניקי מינאז' ימצא את הפרצוף שלך!

05/12/2013 07:49

הייתי רוצה, אבל בשביל זה אני צריכה השראה! ותודה רבה לך :)
תראי מה הכנתי שהיה לי משעמם : http://i.imm.io/1lBiA.jpeg (את האדם זאב אני שמתי בתמונה, הוא לא היה קשור לשם).

05/12/2013 07:55

זה ממש חמוד :)

05/12/2013 08:17

המשך!
ויאי! את ממשיכה את הנשיכה!
חבל שאנשי הזאב יצאו מניאקים בפרק הזה…

05/12/2013 08:19

D:
הם באמת יצאו מניאקים, אבל אני חייבת לעשות את ה מידי פעם לפעם, כי מרוב שאני אוהבת אותם הם יוצאים לי מושלמים מידי ♥

05/12/2013 08:24

זה מצחיק כי הערפדים אמורים לצאת מושלמים…
מתישהו מישהו חייב לכתוב סיפור שבו אנשי זאב יכסחו סוף סוף לערפדים את הצורה!

05/12/2013 08:27

לא אצלי. אני שונאת ערפדים!
כנראה אני זאת שתכתוב את זה! איזה כיף לי! לא עוד תיקו או ניצחון של הערפדים! :)

05/12/2013 08:31

אני הייתי אשת זאב במבוכים ודרקונים (לא שלים לב על זה שאני חוזרת על דברים בפעם המיליון), עכשיו אני מתחרטת שלא הכנסתי לאיזה ערפד שהיה איתי בקבוצה.

05/12/2013 08:32

וואו לעזאזל אני רחפנית כ"כ שרק עכשיו ראיתי והשלמתי את הפרקים הראשונים -נותנת לעצי סטירה-
ווהו עוד אנשים שלא אוהבים ערפדים! אנשי זאב לשילטון!! אני מכורה לזאבים אהבה שלי *-*
אנשי זאב אף פעם לא יהיו מניאקים תחלמו על זה לא הם לא! -,-
כן.. עובר עלי הרבה XD

05/12/2013 08:42

נעמה, שמת לב שאנחנו ממש דומות? כאילו, אנחנו שמאליות, לא רואות את האולימפיאדה (כן כן ספיר) ושונאות ערפדים ואוהבות אנשי זאב… וזאבים בכללי.
אני כנראה שכפול שלך! (אני יותר צעירה ממך. בת 12)

05/12/2013 08:45

יאוו אולי באמת! טוב במקום לחפור כאן בואי נדבר במייל! XD (ונגלה עוד כמה אנחנו דומות)

05/12/2013 08:47

אני לא ממש יכולה לדבר במייל… הוא של אימא שלי ואני לא יכולה להשתמש בו, היא לא נותנת לי לפתוח מייל (וזה קצת קשה לפתוח בסתר, הסברתי כבר הכול לסול)
בא לך סתם לעבור לצ'אט?

05/12/2013 08:48

אני באה לשם ;)

05/12/2013 08:52

גם אני רואה את האולימפיאדה! אבל אני לא שמאלית….
לי לא נתנו להשתמש במייל שלי עד כיתה ד' ~

05/12/2013 08:53

זה ממש יפה :) תמשיכי.

05/12/2013 09:31

לינההה

05/12/2013 10:41

אני לא מבינה מה יש לאנשים נגד ערפדים?אז מה אם הם מוצצים דם?? -,-

אה והמשך!!

05/12/2013 12:51

זה ממכר *-* מאוד ^-^

06/12/2013 07:18

זה ממכר *-* מאוד ^-^

06/12/2013 07:18

והמשך דחוף זה ממכר והכתיבה שלך גבוהה אבל חמודה ^-^

06/12/2013 07:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך