NealvsHook
הגיע הזמן שלורל תביע את רגשותיה. (אלה מילים יפות להגיד - זה היה פרק מנקודת מבט של לורל). מצטערת שהוא היה קצר מידי, אבל אני אישית אהבתי אותו.
וטכנית - אין דבר כזה "לריקסופ". אני המצאתי את זה הרגע, שחיברתי בין לריק (לתוך הריק, האינסופיות וכן הלאה וכן הלאה) וסוף. מקווה שאהבתם :)

דום טאון – פרק 6 *לריקסופ*

NealvsHook 13/12/2013 990 צפיות 15 תגובות
הגיע הזמן שלורל תביע את רגשותיה. (אלה מילים יפות להגיד - זה היה פרק מנקודת מבט של לורל). מצטערת שהוא היה קצר מידי, אבל אני אישית אהבתי אותו.
וטכנית - אין דבר כזה "לריקסופ". אני המצאתי את זה הרגע, שחיברתי בין לריק (לתוך הריק, האינסופיות וכן הלאה וכן הלאה) וסוף. מקווה שאהבתם :)

לורל הקטנה לא הגיעה אפילו לקצה של השולחן הישיבות של אימה, אבל בכל זאת המשרתים הביאו אותה בפקודה לישיבה. היא עוד לא חגגה את יום הולדתה הארבעים ועדיין שתתה מבקבוק, אבל בכל זאת אמא שלה קראה לה לישיבה. המשרתים הושיבו אותה על הכיסא שליד אמא שלה, והגביהו אותה בעזרת שלוש כריות ממולאות בנוצות פגסוס. כולם חיכו לה. ברגע שהגיעה, התחילו לדבר.
"למה את מתכוונת, שהוא מגיע?" שאל אדון בעל אוזניים מחודדות, שלבש חליפה שחורה עם עניבת פרפר בצבע אדום. "אחרי כל השנים האלה… נוצר עוד אל-מת אחד?"
"לא, לא סתם אל-מת. לריקסופ", אמרה ברוגע אמא של לורל. כל האחרים עצרו את נשימתם בפחד. "והוא עוד לא נוצר, אבל כשזה יקרה, היא תגן עלינו". היא? ביטאה לורל ללא קול. מי זאת היא? אבל כשכולם הביטו בה, היא הבינה את התשובה לבד.
"מאדאם דיאמנט, אני לא מאמין שהבת שלך יכולה לנצח לריקסופ! זה לא אפשרי! אף אחד מעולם לא הצליח", אמר אדון עם שיער ירוק, שלבש חליפה ירוקה תואמת. "ואיך את יכולה לדעת? חשבתי שאינך יכולה לחזות את העתיד".
"אז לא חשבת נכון", ענתה מאדאם דיאמנט האם. "הגורלות לחשו לי".
לורל העריצה את אימה על קור הרוח שלה, איך שהתנהלה באלגנטיות וגרמה לכולם להרגיש כבוד אליה. היא קיוותה שיום אחד היא תהיה טובה כמוה. אבל היא לא הבינה למה היא חושבת שהיא תוכל להציל את כולם מהמפלצת שהם כל כך פוחדים ממנה. היא בסך הכל ילדה קטנה! יכולות הכישוף שלה עוד לא הופיעו והשיער שלה עוד לא זהר – כיאה לכל מכשפה.
"אבל אמא", העזה לורל להגיד בקול רם. "אני אפילו לא מגיעה עם היד לשולחן הזה. איך אני אנצח את המפלצת הזאת?"
כל השאר הנהנו וחיכו לראות מה תשובתה של מאדאם דיאמנט האם, והיא רק חייכה אל לורל בעידוד. לורל נזכרה שהרבה זמן היא לא חייכה אליה ככה.
"הישיבה הסתיימה", הודיעה אמא של לורל. "ניפגש שוב בעוד שבוע, ואגיד לכם מה לעשות".
היו מעט רטינות שהישיבה הזאת הייתה קצרה מידי, אבל כל האדונים קמו במהירות והלכו לעבר היציאה מחדר הישיבות. רק לורל ואימה ישבו במקומותיהן ולא זזו. כעבור כמה רגעים של מחשבה פנתה האם אל לורל. "אל תדאגי, לורי. הגורלות אמרו לי שאת מסוגלת לעשות זאת". היא ליטפה את שיערה של לורל בחיבה. לורל אהבה את הפגנת החיבה הלא צפויה, ורצתה שזה יימשך לנצח. "הגורלות אמרו לי שלפני יום הולדתך המאה ושלושים יגיע לריקסופ, שיזדהה בתור ילד חסר שם. אבל רק את תדעי מה הוא. עצרי אותו לפני שיהפוך למפלצת. עצרי אותו לפני שיהיה מאוחר מידי". היא נשקה למצחה של לורל ברכות, וקמה. "בואי", אמרה והושיטה ללורל יד. "נלך לאכול ארוחת ערב".

לורל בהתה ברוגז בדלפק של הבר. היא לא ציפתה שמאט יגיב לעניין הזה כל כך ברגישות. קריאת מחשבות היא עניין שכיח בדום טאון. אבל היא חייבת לפייס אותו בדרך כלשהי ולהביא אותו לאמא שלה. היא חייבת לעצור אותו לפני שיהפוך ללריקסופ.


תגובות (15)

המשך! מאט הזה…

13/12/2013 08:47

מאט הזה מה? ^^"

13/12/2013 08:48

אם הוא איך שלא קוראים לזה… (אין סיכוי אבל אני מדמיינת בשביל המשך העלילה) אז שתפרק אותו!

13/12/2013 08:50

לפרק אותו? אבל הוא אחד מהדמויות הכי טובות שלי!
אבל נתת לי רעיון. אולי (ורק אולי, כן?) אני אהרוג אותו לקראת סיום הסיפור הזה.

13/12/2013 08:53

רק אם הוא יהפוך למה שמו הזה.

13/12/2013 08:56

לריקסופ! זה לא עד כדי כך מסובך!
כנראה.

13/12/2013 08:58

כן, אני יודעת, פשוט אין לי כוח.

13/12/2013 08:58

מה זה לריקסופ?

13/12/2013 09:19

אין לי שמץ של מושג XD
אני עוד עובדת על זה. אבל זה יהיה משהו רע, בזה אני בטוחה.

13/12/2013 09:23

המשך ואיזה פוקס,רק היום קראתי על אל-מת(ולא זה לא כמו אלמוות(

13/12/2013 15:00

תודה. ואני יודעת מה זה אל-מת, וזה באמת לא כמו אלמוות.

13/12/2013 15:08

את לא יכולה להרוג את מאט! לאא הוא אחד מהדמויות הראשיות! פרק יפה, תמשיכי :)

14/12/2013 07:04

למה את לא ממשיכה?

26/12/2013 12:58

למה את לא ממשיכה?

26/12/2013 12:58

למה את לא ממשיכה ?♥

02/02/2014 11:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך