הבובה של אחותי פרק 1 (ניסיון)

רוקי קון 12/12/2012 878 צפיות 6 תגובות

אני ילד בשם רוקי שצריך לבלות את זמנו החופשי בלהכין עבודות להגשה להתכונן למבחנים ולהכין שעורי בית, ולא קונים לי שום דבר שאני מבקש. אבל לאחותי יש הכל! בובה של ג'ירפה אודם בשמים מחשב ספרים של אופנה וכל מה שיש בעולם הזה שקשור לבנות. ויום אחד היא החליטה שהיא רוצה בובה והלכה לחנות הצעצועים עם אמא ואיתי.

היא ראתה בובה שדומה קצת לליצן וקצת לפנטומאי והיא לקחה אותה. זה קצת חשוד כי מי לוקח בובה כזאת? מקסימום שתיקח בובה שאפשר לאפר אותה להלביש אותה נו איך אומרים את זה במילה אחת… נו… ממש על קצה הלשון…. ברבי!

והמוכר, היו לו עיניים של רוצח שיניים קלשון וגלימה כמו של ערפד וידיים כמו של איש זאב.
טוב אולי כי הוא עובד בחנות צעצועים ולבש תחפושת. אבל החנות צעצועים הזאת אף פעם לא מוכרת את הדברים האלו שהוא לבש. זאת חנות צעצועים לבנות עם כל מיני בובות.
המוכר אמר לנו: את הבובה הזאת? היא יקרת ערך אבל אני מוכן למכור לכם אותה בשקל אחד..

היה למוכר קול כמו של נחש. אני מצטער על זה שבאתי עם אחותי לחנות הזאת במקום ללכת לחבר שלי לראות את סרטים מפחידים. אבל את האמת, המוכר הזה היה יותר מפחיד מכל סרט מפחיד שהייתי רואה אי פעם בחיים שלי. לחשתי לאמא שלי: זה קצת חשוד שהבובה עולה רק שקל אחד לא..? אמא ענתה לי: אם אחותך רוצה אז היא תקבל.

ההמשך יבוא…


תגובות (6)

תמשיך! נשמע סיפור =!!!

12/12/2012 02:15

עברו 4 שניות ולא המשכת!… תדע לך שבשעה-שעתיים הגומי יקרע…

12/12/2012 02:18

חחח.. אני אמשיך

12/12/2012 02:27

נשמע מעניין:)

12/12/2012 04:26

מזדהה לגבי השיעורים והעבודות הגשה ):
תמשיך נשמע מעניין…

12/12/2012 07:14

תמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךך

21/12/2012 10:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך