הבית שבקצה הרחוב!פרק 2!(לא אמיתי)

:)veronika 25/03/2012 712 צפיות 5 תגובות

עד ש… בא אלינו איזה איש גבוהה עם אף גדול,התקרבתי אל נסטייה ושאלתי אותה:"זה הוא?? זה האיש שראית באותו היום??" נסטייה לא אמרה כלום וברחה. הבנתי שבטוח קרה לה משהו עם האיש הזה,אז רצנו אחריה והצלחנו לתפוס אותה ולשאול אותה מה קרה. ניקול התקרבה אליה ושאלה מה קרה לה, נסטייה אמרה :"זה הוא זה האיש הזה שהיה אצלי בבית כשהייתי בת חמש",שאלה אותה ניקול:"ומה האיש הזה עשה לך??" נסטייה אומרת :"לי הוא לא עשה דבר הוא עשה משהו לאימא שלי" ,ניקול אמרה לה :"נסטייה תספרי לנו אנחנו נעזור לך!!" ,ואז סיפרה נסטייה את הסיפור שלה :"זה קרה כשהייתי בת חמש, אני ואימא שלי שיחקנו מחבואים,התחבאתי בארון בחדר שלה כדי שלא תמצא אותי, ואז הוא בא, האיש נכנס לביתי, נכנס לחדר של אימא שלי, ושאל אותה :"איפה הכסף??" אני לא יצאתי מהמחבוא כי פחדתי, אימא שלי אמרה:"אין לי אותו כרגע…" אז האיש הוציא סכין מהכיס וניסה להרוג את אימא שלי…,אני לא עשיתי כלום,רק ישבתי שם ושתקתי, אז אבא שלי שמע את זה מהסלון והבין שזה הוא,האיש מהקזינו,אז הוא התקשר במהירות למשטרה. כשהמשטרה הגיעה, האיש ברח כאילו לא קרה דבר…,ואימא שלי אפילו לא נפצעה. אבא שלי ידע שאסור לספר למשטרה על מה שקרה שם, אז הוא אמר שהוא התקשר רק בטעות. וכנראה שעכשיו האיש הזה חזר ורוצה נקמה,ורוצה לפגוע בי…" ניקול אמרה :"אל תדאגי ,נשמור עלייך!!" ואז האיש בא ו…

-המשך יבוא-


תגובות (5)

ערב טוב ל – veronika

אני מבינה שרק עתה הצטרפת לאתר הזה ומאחלת לך המון בהצלחה וכמובן ברוכה הבאה!!!!!
אהבתי את הסיפור מאד מאד ומקווה שתמשיכי מהר ממני בקי ♥

25/03/2012 11:48

תמישכיי ♥

25/03/2012 12:26

וואו בקי באמת ממש תודה ואני ממש שמחה שאהבת וגם את דנה ואני בשמחה אמשיך ודרך אגב בקי קראתי הרבה מאוד מהסיפורים שלך והם ממש מעניינים מקווה שתמשיכי ת'אמת אני לא מקווה אני בטוחה♥;)

25/03/2012 13:07

אהבתי את הסיפור מאוד:)
תמשיכי♥

26/03/2012 06:56

תודה ממשיכה:)

26/03/2012 12:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך