הבית שבקצה הרחוב!פרק 3!(לא אמיתי)

:)veronika 25/03/2012 707 צפיות 2 תגובות

האיש בא ו…ואמר לנסטייה:"זה הזמן לנקום!!" ,לאיש היה ביד שוקר ,וממש נבהלנו אז נסטייה ברחה והאיש רץ אחריה. אנחנו נשארנו באותו מקום וחשבנו איך אפשר לעזור לה לא היה לנו שום רעיונות אז הלכנו הביתה כי ידענו שהיא תסתדר,כי היא ילדה חזקה.
למחרת בבית הספר באתי אל נסטייה ושאלתי אותה אם היא הצליחה לברוח, היא אמרה לי שכן,אבל האיש אמר לה משהו מוזר ממש,הוא אמר לה:"ביום מן הימים יקרה משו וכל העולם הזה יתפוצץ!!!" שאלתי אותה מה זה אומר, אבל היא אמרה לי שגם היא לא מבינה וזה לא יעזור…
שמנו לב שניקול מיכל וטומי לא באו היום לבית הספר, אז אחרי הלימודים הלכנו לבקר אותם אני נסטייה ודניאל. כשהגענו לבית של טומי ,דפקנו בדלת ,טומי לא פתח לנו,אמא שלו פתחה ,ראינו דמעות על עיניה לא הבנו מה קרה ושאלנו אותה , היא אמרה לנו שאתמול בערב, היא קיבלה מכתב הוא היה אצלה באוטו ,ובמכתב היה כתוב שאם היא לא תביא את נסטייה לקזינו שלו בעוד 3 ימים, אז הם יהרגו את טומי .אמא של טומי ממש אהבה אותו ודאגה לו אז היא היתה חייבת לעשות משהו עם נסטייה,לא היה לה אכפת מה יעשו לה שם, העיקר שהיא תקבל את הבן שלה בחזרה.אז היא לקחה את נסטייה וטרקה את הדלת,ביום למחרת טומי נסטייה ניקול ומיכל שוב לא באו לבית ספר ,נשארנו רק אני ודניאל.הלכנו לבית של ניקול ,ושאלנו את אמא שלה איפה היא ,היא אמרה שהיא בחדר, וזה בסדר שניכנס. ניכנסנו לבית שלה ולחדר שלה ושאלנו מה קרה למה היא לא באה לבית ספר,היא אמרה שהיא לא הרגישה טוב אבל עכשיו כבר יותר טוב… הלכנו כולנו לבית של טומי ,לראות מה עם נסטייה גילינו שאמא של טומי כבר הביאה את נסטייה לקזינו, אבל היא לא קיבלה את טומי .ביום למחרת גילינו באוטו של אמא של טומי את ה…

-המשך יבוא-


תגובות (2)

את מה הם גילו ??
את הגופה שלו ?!
אבל אני לא מבינה מה קשור הבית אל הסיפור ?!
קיצר לא אכפת לי !!!!
תמישכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ♥

26/03/2012 13:40

הסיפור כתוב בצורה יבשה מאוד. אין לך תיאורים, לא של רגשות, לא של דמויות, ולא של מרחב סובב. השאלה היא אם את מתעצלת לכתוב את כל זה או לא יודעת איך. אין לך שם רגשות בכלל (!!!), כלומר, דמויות פלקטיות מאוד וזה כל כך מקלקל.
יותר מזה, הסיפור חסר רצף לוגי לחלוטין. יש שם המון פרטים לא רלוונטיים. שימי לב שאם יש פרט שהוא לא רלוונטי, אל תכניסי אותו.

27/03/2012 13:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך