סטפן-פארטי
תגיבו !!!!

היתומה (לא אמיתי)

סטפן-פארטי 09/10/2011 957 צפיות 7 תגובות
תגיבו !!!!

היי אני סטפן ואני אספר לכם משהו…
פעם בערב כשההורים שלי הלכו והשאירו אותי לבד בבית שיחקתי במחשב ושמעתי את השיר don omar denza kodoro וואי אתם לא מבינים איך אני חולעע על השיר הזה!!!!! שמעתי את הגרסה הרוסית והאנגלית!!!!
טוב נחזור לסיפור..
פתאום אני שומע מתוך השיר קול חלש כזה לוחש: תעזור לי…תעזור לי בבקשה!!!!
נבהלתי כיביתי את השיר ואז הרעש המפחיד נעלם….
התחלתי קצת לפחד…האור נכבה
והיה אור קטן בקצה החדר שלי הרגשתי שכיבלתי מכה חזקה בראש…
התעלפתי על הריצפה וקמתי בבוקר שוכב על הריצפה מדמם…
אני קם מסתובב ורואה ילדה קטנה בת 4 או 5 היא לא נראתה מפחידה אבל היו לה עיניים לבנות כאלה אבל היא לא נראתה מפחידה..
היא אמרה לי: אני יתומה… תעזור לי אני צריכה עזרה… אני פרצתי לחדר בלילה בתקווה שמישהו יעזור לי…
ריחמתי עלייה… נתתי לה כוס מים וקצת לחם היא שתתה ואכלה חיבקה אותי ואמרה תודה…
היא יצאה מביתי והמשיכה בדרכה…
האמצע הלילה היה לי חלום שאני רואה את הילדה יושבת על כיסא התקרבתי אלייה…
וראיתי את כל הפרצוף שלה דם!!!!!!!
התעוררתי באמצע הלילה וראיתי משהו מחטט לי בדברים….
הדלקתי את האור וראיתי……

-המשך יבוא-

ווואי איך אני מת לרשום המשך יבוא זה מותח אתכם חח!!!!


תגובות (7)

בניגוד להרבה סיפורים שקראתי זה באמת ממש מותח!!!!!

09/10/2011 10:09

אמא'לה !!

09/10/2011 12:20

ווואייי מפחייידד ! תמשיייך בבקשה !! (:

09/10/2011 13:59

חחחח אני אוהב למתוח אתכם אבל אני ימשיך עוד מעט:)))

10/10/2011 02:07

חחח זה לא אמיתי עם חשבתם!!!!!!

10/10/2011 02:21

נכון אבל תמשיך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/10/2011 13:01

אממא איזה סיפורים יש לך! אף פעם ילד יותר קטן מימני לא הפחיד אותי ככה!

19/11/2011 05:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך