fearless13
אני סובלת מפחד מליצנים....

הליצן

fearless13 07/08/2012 855 צפיות 5 תגובות
אני סובלת מפחד מליצנים....

פטי סגרה בשקט את דלת המקרר, אחת בלילה, והיא רעבה, כדאי מאוד לא להעיר את ההורים, כי הם יכעסו שהיא אוכלת מאוחר כל כך.
פטי עלה במדרגות בשקט ונכנסה לחדר.
״ אני לא אשן כל הלילה.״ מלמלה לעצמה, ופיהקה. פטי רצתה לישון יותר מכל דבר אחר, אבל אחרי מה שקרה לה היום היא לא יכולה להרשות לעצמה להירדם, זה יהיה כמו להתאבד.
״פטי מקלארק. מעניין, את תשלמי או לא?״ שאל ג׳ון באחר הצהריים לפני כן.
״ לא אני מוותרת על הגלידה. בפעם הבאה ג׳ון.״ אמרה פטי בחשש. ג׳ון היה המוכר בקיוסק, כל מי שוויתר לקנות משהו, או שביקש לשלם בפעם אחרת, לא חזר יותר. פטי ידעה איזה סיכון היא לוקחת.
״פטי…״ נשמעה לחישה מבעד לחלון, פטי הביטה לשם אך לא ראתה דבר, חוץ מעלה ששרט את החלון והשמיע צליל שנשמע כאילו לחש ״פטי״.
ליבה של םטי יזר לקצבו הרגיל אך עדיין לא עצמה עין, אף לא לרגע.
״פטי״ שוב נשמע, הפעם בקול מעט גברי יותר. פטי הציצה לעבר הדלת אל מקור הרעש, זו הייתה השתפשפות הדלת ברצפה, באמצע הלילה הכל נשמע כשמך.
״פטי״ שוב נשמע לחש מהחלון, ועמד שם ג׳ון מחופש לליצן. פטי ניסתה לצעוק אך מפיה לא בקע שום צליל. ג׳ון טיפס אל חדרה של פטי ותפס אותה בצווארה.
״היית צריכה לקחת את הגלידה…״ אמר וחתך אותה.


תגובות (5)

גם מפחדת מליצנים!!!! לפני כשנה הייתי בבעיה רצינית וכעת הפחד אט אט מתפוגג לו ….

אהבתי את הסיפור!!!

07/08/2012 13:29

תחליקו כיף!!!
אני שונאת ומפחדת מהם!!

07/08/2012 14:06

וווהווווווווווווווווו… חחחחחחחחחחחחחח
לאן הגענו?!
מפחדות?
מליצנים?????

07/08/2012 14:08

מרים-כן,יש אנשים שמפחדים מליצנים.והאמת שלפעמים אני יכולה להבין אותם!
אין לך שום זכות לצחוק על פחדים של בן אדם.כל אחד פוחד ממשהו אחר,גם אם בעינייך זה טיפשי .

ולכותבת-הכתיבה שלך מצוינת,אהבתי את הסיפור (למרות שהוא עשה לי צמרמורת קלה חח)

08/08/2012 00:41

את\ה צריכ\ה לעשות המשך

30/08/2015 15:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך