הסיפור הזה די אמיתי הוא באמת קרה לי

המערה

24/01/2013 946 צפיות 5 תגובות
הסיפור הזה די אמיתי הוא באמת קרה לי

היי זה הסיפור הראשון שלי ^^ אני מקווה שתואהבו אותו <:
היי שמי לילי ישלי עיניים כחולות אני 1.63 ישלי שיער ג'נג'י חלק :) אז היה יום ראשון בכיתה ט' קמתי בשש בבוקר לבשתי שורט וחולצה לבנה ונעלי אולסטאר אכלתי ניכנסתי לכיתה ראיתי את חברתי הטובה מילי מילי הייתה ילדותית אבל עדיין החברה הכי טובה שלי למילי היה שיער שחור ארוך ומתולתל ועינים בצבע חום ..
המורה ניכנסה לכיתה ואמרה לנו:בוקר טוב תלמידים,היום יהיה לנו טקס תחילת שנה :)
כמובן שאני ומילי החלטנו להבריז מימנו והחלטנו ללכת למערה כולם אמרו שזה מקום מפחיד ורדוף,החלטנו ליבדוק אם זה אמיתי לקח לנו חצי שעה להגיע לשם …
ירדנו בירידה למערה היסתכלנו עליה כמה שניות היא הייתה ממש חשוכה התחלנו ללכת לשם החזקנו ידיים מפחד :O פתאום נעצרתי לא יכלתי לזוז משהוא לא נתן לי.
הרגשתי שאנחנו לא לבד נפל לי הפנס ונישבר ופתאום ראינו משהוא לבן עובר מולנו..
נבהלנו וברחנו מישם..
בדרך דיברתי אם מילי על זה וחשבנו האם זו באמת רוח או סתם הדימיון שלנו ?!!
הגענו לבית שלי אמרתי ביי למילי >< הלכתי להיתקלח ניסיתי לישכוח ממה שקרה:(
פתחתי את התיק וראיתי שם פתק שהיה רשום בו:אל תחזרו לכאן קיבלתי תחושת צמרמורת.
מילי הכריחה אותי לחזור לשם אבל בשתיים עשרה בלילה .
יצאתי מהבית ביזמן שההורים נירדמו לקחנו עוד פנס למיקרה חרום ניכנסנו למערה ושוב חזרה אלי תחושת הצמרמורת ונהיה לי כלכך קר הרגשתי שמישהוא מלטף את כתפי פחדתי נורא :(
ופתאום ראינו שם ילד קטן משחק בכדור ופתאום הוא נעלם הייתי משותקת פתאום שמעתי צעקה קול של גבר שצעק:"הצילו תעזרו לי ".
המשכנו קדימה והקול היתחזק והיתחזק ופתאום מילי צרחה ולא הבנתי למה..
שאלתי אותה:מה קרה??
והיא ענתה לי…..


תגובות (5)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 0_0

24/01/2013 09:24

כע קרין הייתי שם >< XDDD תמשיכי אני רוצה המשך!!!!!

24/01/2013 09:26

חחחח כן אבלאבל טיפה שיניתי אותו ^^

24/01/2013 09:29

חחחח כן אבלאבל טיפה שיניתי אותו ^^

24/01/2013 09:29

חחחח כן אבלאבל טיפה שיניתי אותו ^^

24/01/2013 09:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך