המעריץ המסתורי

psychominde236 02/01/2015 1360 צפיות 4 תגובות

גשם טפטף על המדרכה. ערפל כבד כיסה את הרחוב השומם. כל עוברי האורח נעלמו מן הרחוב אט אט, עד שרק אני והוא נשארנו. "אז אתה ה'מעריץ המסתורי' שלי?" שאלתי בחשש. יכולתי להרגיש את פעימות ליבי. ידעתי שזו טעות לקבוע פגישה עם אדם שאני לא מכירה, אבל משהו בו, בכתיבה שלו, גרם לי להימשך אל תוך השיחה ועד לאותו רחוב אפלולי. "כן, זה אני!" אמר וצחקק צחוק מעורר צמרמורת. פניו היו קשות וחדות, כמעט כאילו פוסלו באבן. שיערו הבלונדיני פרוע, לא תואם את עורו החיוור. עיגולים שחורים עטפו את עיניו כאדם שלא ישן שנים ואפילו לשפתיו כמעט לא היה צבע. גופו היה רזה ונוקשה. היה לו מראה כשל אדם חולה. הדבר הכי בולט במראהו היה הצלקת שעיטרה את פניו, צלקת ארוכה מהקצה הימני של המצח עד לקצה השמאלי של הסנטר. היא עברה על אפו ושרטה את פיו. מעולם לא ראיתי אדם בעל מראה כל כך מאיים.
"אז מה עכשיו?" שאלתי בהיסוס, מקווה שאני אתעורר כל רגע מן הסיוט הזה. "עכשיו…" אמר וחייך. הוא התקרב אליי אט, אט, צעד אחר צעד. הוא הגיע כל כך קרוב עד שיכולתי להרגיש את הבל פיו על פניי. פתאום רוגע אפף אותי, המשיכה אליו גברה על כל פחדיי. נסיתי לזעוק לעצמי לברוח, לנוס מן המקום ולא לשוב, אך היה מאוחר מידי. נמשכתי אליו לנשיקה מלאת תשוקה, שפתינו זזו בסכרון מושלם. בלי לשים לב אחזתי בשיערו והוא במותניי, מושך אותי אל תוך גופו. וברגע, הכל פסק. כאב חד חתך את גבי. התרחקתי לאחור לבדוק מהו הכאב. "תעזור לי!" זעקתי כשראיתי טיפות דם על המדרכה, הרגשתי את הנוזל האדום נספג בבגדי. ואז, הוא חתך אותי שוב. אותו אדם שלפני רגע מילא אותי תשוקה ותאווה, חותך אותי אל מול עיניי, משאיר אותי חסרת אונים על המדרכה שהפכה אדומה. "מה… מה אתה… עושה?" שאלתי תוך שכאבים חדים מפלחים את גופי. כשהבטתי אליו כל מה שיכולתי לראות היה חיוכו הזחוח. הוא חתך שוב ושוב, עד שלבסוף הלך.
הייתי שכובה בתוך שלולית של דם, ללא יכולת לקום. הכאב היה בלתי נסבל. הייתי חלשה, לא הצלחתי אפילו לדבר. גופי, מלא חתכים, נרפה אט, אט, משאיר אותי שכובה על המדרכה, חסרת חיים.


תגובות (4)

וואו תקשיבי. את כותבת ממש יפה. אני בדרך כלל לא קוראת, לא נשארת לקרוא עד הסוף או לא מגיבה כי אין לי מה להגיד. אבל שמעי… התיאורים שלך כל כך מקום זה כאילו אני נמצאת שם. את מוכשרת.
בנוגע לחלק השני של הסיפור, עזבי את התעלומה של למה הוא נפגש איתה כדי לחתוך אותה ולברוח, זה לא היה אמין. איפה מה שמרגישים? איך היא מצליחה לזעוק סתם ככה כשחתכו אותה מלא פעמים? לא היו פה הרבה תיאורים. זה הרגיש חסר. גם כל הקטע בסופו של דבר נגמר בשלוש שורות של עיברית קצת פחות טובה משום מה. כאילו התעייפת מעט לקרת הסוף. יכלת לעשות את זה הרבה יותר מדהים לבחירת העורכים.
זו רק הדעה שלי (:

02/01/2015 14:33

    אני שמחה על הביקורת כי אלו בדיוק הדברים שאני מנסה לשפר. היה לי לאחרונה מחסום כתיבה, קושי עם התאורים, ובלבול בין שפת היום יום לפה הסתפרותית. אני בהחלט אנסה לשים לב.
    ולגבי למה הוא נפגש איתה כדי לחתוך אותה ולברוח כי הוא סדיסט, הוא נהנה מזה. אני דווקא ממש השדתלתי להרבות בתאורים.
    תודה על הביקורת הבונה :)

    02/01/2015 14:59

    הוו בבקשה אני ממש שמחה שעזרתי לך
    אני חושבת שאם זה בגלל שהוא סדיסט אז שיעשה מזה קצת כיף. לחתוך סתם ככה זה די רנדומלי אלה אם כן הוא טירון ואז הייתי מגזימה את ההתרגשות שלו. אם את רוצה קריפי אפשר שירקוד בין נתזי הדם וידלג בין השלוליות האדומות חחחח אבל כמוהן שאת לא חייבת לקחת את זה לשם.
    לגבי המחסום אני גיליתי שזה עניין שמאוד סביבתי. אם תלכי לעשות דברים ולשבור את השיגרה המוח יתגרה וזה יגיע, לפחות לדעתי חח
    אגב השפה שלי נוראית אבל נורא קל לשמור בטיוטה ואז יום אחר כשפחןת עייםים לקרוא בעשר שניות ולראות הכל צלול יותר. מתקנים תוך שניות בקליחות מצחיקה ויש ראיה רחבה פי הרבה לגבי איך זה יצא

    02/01/2015 15:42

צודקת, אני אעבוד על זה

02/01/2015 16:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך