אגם171
מקווה שהסיפור הזה יותר טוב מהקודם שלי!!

הנקמה

אגם171 28/06/2015 1396 צפיות 3 תגובות
מקווה שהסיפור הזה יותר טוב מהקודם שלי!!

בזמן מלחמה כשהייתי ילדה קטנה אימא שלי יצא לקניות ואמרה לי לא לפתוח את הדלת לאף אחד, ופתאום אישה אחת נקשה בדלת ביתי עם ילדתה הקטנה ואמרה אם היא יכולה להיכנס בגלל שהיא יודעת שעוד מעט תהיה אזעקה אמרתי לה שאימא שלי אמרה לי לא לפתוח את הדלת לאף אחד וסגרתי את הדלת פתאום היה בום חזק כאילו הפצצה נפלה ממש ליד ביתי…
לאחר כמה שנים נולדה לי ילדה והלכנו לטייל ועוד פעם בזמן הזה הייתה מלחמה ידעתי שעומדת להיות אזעקה נקשתי מהר באחת הדלתות האישה פתחה לי את הדלת והיא זכרה אותי אבל אני לא זכרתי אותה, שאלתי אותה מהר אם אני יכולה להכנס היא אמרה לא! בגלל שגם אני לא הכנסתי אותה כשהייתי ילדה קטנה אמרתי לה: אבל זה קרה מזמן ולא קרה לך כלום, האישה ענתה: נכון אולי לי לא קרה כלום אבל ילדתי הקטנה מתה, היא סגרה את הדלת ופתאום הייתה אזעקה הפצצה נפלה ממש לידי וליד ילדתי ושנינו מתנו…


תגובות (3)

הסיפור הרבה יותר טוב מהקודם! אבל את עדיין צריכה להישתפר.. את רושמת הרבה ו למרות שאין צורך.. תנסי לעלות טיפה את השפה.. תוסיפי יותר תיאורים ופרטים לדוגמא: תתארי איך האישה שלא פתחת לה את הדלת ניראת.. שהתחלת לבכות כשהיא לא פתחה לך.. איך הילדה שלך ניראת תאמרי עד כמה את אוהבת אותה.. איך פחדת.. הדברים האלו ממש יעזרו לך לסיפור יעלו את הרמה שלו ויגרמו לו להיות רבה יותר מעניין.. מקווה שלא נעלבת! רק מנסה לעזור! ♡♥

28/06/2015 15:44

בס"ד, זה אמור להיות עצוב אבל הסוף העלה לי חיוך גדול. זה מתואר בצורה כל כך קלילה וקולית, כן, שתינו מתנו.. ולפני זה קנינו ביצים במכולת ואחרי זה ירד גשם.. ואהבתי את זה. זה סיפור ממש יפה וחמוד לדעתי:-) הכתיבה לא מושלמת אבל זה מעניין ונעים לקרוא. שיהיה לך לילה טוב:-)

28/06/2015 20:37

הסיפור הזהה הוא העתקהה חד משמעית של הסיפור שאני העלתי לפני זמן רב, לסיפור שלי קוראים הנוקמת ומי שמעוניין לראות את הסיפור יותר מפורט מושקע ובשפה יותר גבוהה מוזמן להיכנס לדף שלי ולחפש. פשוט חוצפה במלואה!

13/07/2015 02:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך