זה יהיה סיפור שאני הימצתי מהראש זה לא אמיתי

הספארי פרק 1

30/10/2011 1506 צפיות 2 תגובות
זה יהיה סיפור שאני הימצתי מהראש זה לא אמיתי

הכל התחיל ביום רביעי , מחר אני וחברים שלי ניצא לספארי, שמי שלומי ומי שניצא איתו לספארי הם: אני שמואל תומר עידו ואבי (אבי זה שמו הוא "לא" אבא שלי) אבי הוא הנהג שלנו, היום עבר מהר . למחרת הגיע יום חמישי כולם נכנסו לאוטו ונסענו. אבי נהג עידו ישב לידו(עידו הוא הכי אמיץ בעולם) ואני שמואל ותומר מאחורה. תומר אמר שהאריות יהיו חופשיים ושהם יטרפו אותי(ברר ממש פחדתי סתם סתם) צחקתי. הגענו לתל אביב אבי אמר:"עוד מעט נגיע לרמת הגולן"הגענו לרמת הגולן יצענו מהאוטו והלחנו לכיוון הכניסה של הספארי. הגענו לכניסה והיה מודעה היה כתוב משהוא , תומר הקריא את זה: "אורחים נכבדים …. נא לחשוב פעמיים לפני שתיכנסו כי אחרכך תצטערו על זה ובגדול " לא חשבנו זה היה מאוד מצחיק כי תומר עשה כול(כול מה שמוציאים מהפה שמדברים) של אישה זקנה נכנסנו, אבי בחר אוטו ונסענו אבי נהג ושמוליק היה ליידו הוא אמר "צריך לראות את החיות יותר טוב ".לא הקשבנו לא כי שמנו לב למשהוא: לא היה שם אפחד ריק רק חיות היו אבל בני אדם לא היו בכלל חוץ מאיתנו נכנסנו למערה ויצענו למקום מוזר שניראה כאילו לא היה קיים לא היה שם אפחדדדדדדדד וזה ניראה שגם לא _היה פעם_ שם אפחד ואז בלי אזהרה רץ אלינו טיגריס לבן ועניים אדומות!!!! הוא נכנס לאוטו כולם ברחו בצרחות ..: אבי ועידו ברחו לכיוון מערב אני ותומר למזרח ושמוליק לצפון ראיתי את שמוליק צורח בבהלה עם יש שבורה!!!!!!!!!! .המשך יבוא ,,אחלה סיפור הה??..


תגובות (2)

הסיפור מעניין ומותח , אך , יש לי כמה הערות:
– יש לך המון שגיאות כתיב וזה מקשה על קריאת הסיפור.
– בנוסף לכך , אתה לא רושם סימני פיסוק כך שאי אפשר לדעת מתי סוף המשפט.
– ולבסוף , אתה מוסיף דמויות חדשות … כלומר בתחילת הסיפור היה רשום שלאחד מחברייך קוראים שמואל ואז יש דמות חדשה ששמה שמוליק.

סיפורייך מעניינים אך אני בטוחה שאתה יכול יותר!

ישר כוח! רומי
נ.ב. הנה עצה: אם תקרא יותר ספרים , לא יהיו לך שגיאות כתיב

03/11/2011 06:05

רומי שמואל זה שמו ושמוליק זה שם החיבה שלו .. וכן עשיתי סימנים

03/11/2011 08:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך