DemonSlayer
הוספתי את הקישורים בתגובות, משום שב"רציתי להוסיף" זה יוצא לא טוב. שנה טובה לכולם.

הרוח של Grand theft auto

DemonSlayer 25/09/2014 3477 צפיות 5 תגובות
הוספתי את הקישורים בתגובות, משום שב"רציתי להוסיף" זה יוצא לא טוב. שנה טובה לכולם.

אח.. אח.. Grand theft auto…
אחת סדרות המשחקים המצליחות ביותר שיש.
אין מצב שאתם לא מכירים את סדרת משחקי GTA, אלא אם כן חייתם בבור מעל עשור שלם.
אני זוכר את עצמי משחק בGTA San andreas, ומסיים אותו שוב, ושוב, ושוב.
והחלטתי, שנמאס לי לסיים את המשחק שוב ושוב, והתחלתי לחקור את המשחק. הכרתי כל פינה ופינה, ומצאתי כל סוד וסוד.
וכמעט לפני שנה הגיע אלינו משחק חדש יותר בסדרת GTA, הלא הוא GTA 5, שידוע בכינויו, "GTA V".
המשחק נותן לנו עשרות אפשרויות ופעילויות מהנות במיוחד, בין אם זה לעבור את המשימות של המשחק, ולסיים את הקמפיין, ובין אם זה להיכנס למשימות הצדדיות, ולפתח קשרים עם אנשים חדשים, ובין אם זה סתם לחקור את המפה הענקית שהמשחק מציע.
אבל, מן הסתם יש גם סודות, לא?
—————
אז, הסוד שנדבר עליו היום, הוא אחד הסודות הגדולים ביותר והמטרידים ביותר שיש בתוך המשחק.
ולא, אני לא מדבר על החלליות של החייזרים, על הגופות שנמצאות בתוך הים, או על הכיתובים של האילומינטי שנמצאים בהמון מקומות.
אם שיחקתם אי פעם ב-GTA 5, אתם אמורים לדעת על ה"איסטר אגג" של רוח הרפאים מהר גורדו.
————–
אם תלכו להר גורדו, למקום מסויים שתצטרכו לסמן על המפה (התמונה עם הסימון תהיה ב"רציתי להוסיף"), ותחכו שם עד השעה 23:00 במשחק (ניתן לבדוק מה השעה במשחק על ידי פתיחת הטלפון של השחקן), תופיע לכם רוח רפאים שעומדת על צוק.
אם תנסו לירות בה, לא יקרה כלום, אבל אם תתקרבו אליה, יקרה משהו מאוד מוזר.
אם תתקרבו אליה, היא תיעלם, ויהיה רשום בדם על הצוק "jock".
עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, "מי זה לעזאזל ג'וק?!".
אז, אם תכנסו לאינטרנט דרך הטלפון של השחקן, יש סיכוי שתמצאו אתר שקוראים לו:
"Who killed Jolene Cranley?".
באתר, יספרו לכם על ג'וליין, שהלכה לפיקניק עם בעלה על הר גורדו.
היו להם בעיות, בעלה רצה לעזוב את העיר כדי להגשים את חלומותיו, וג'וליין רצתה להישאר.
בסופו של דבר, בעלה התעצבן, ודחף את ג'וליין מן ההר.
בעלה של ג'וליין, שמו ג'וק. ואם לא הבנתם את זה עד עכשיו, הרוח על ההר, היא ג'וליין.
המשטרה חשבה שג'וליין נפלה בעצמה, ולכן ג'וק לא יצא אשם מכל הסיפור, והוא שוחרר.
עכשיו, ג'וק מתמודד לנשיאות.

האם מאחורי האיסטר אגג הזה מסתתר סיפור?
צריך לחקור את זה עוד קצת, ועד אז, אני אתן לכם להחליט.
האם מאחורי כל הסיפור הזה מסתתרת קריפיפסטה?
תרשמו לי בתגובות.
לי כרגע אין עדיין דעה, אבל זה נשמע ממש הגיוני.

ניתן למצוא את הרוח באותו מקום שבה נרצחה, בין השעות 23:00-00:00.
(השעות במשחק כמובן).
התמונה של הרוח, יחד עם התמונה שמראה את המיקום שלה, יהיו ב"רציתי להוסיף".

שנה טובה, מוצלחת ומתוקה לכולם!


תגובות (5)

תמונה שאני צילמתי: http://i.imgur.com/sYvULO3.jpg

25/09/2014 21:05

    אם אתם מעוניינים בלדעת עוד דברים, תחפשו ביוטיוב או בגוגל "GTA 5 GHOST".

    25/09/2014 21:08

רגע מה ?… זה פאקינג אמיתי !!!
איזה משחק מלחיץ! אני כל כך הולכת להשתלט לאח שלי את הפלייסטיישן מחר.

26/09/2014 01:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך