סיפורונת
עצובב!! :(

טלפון 2- פרק 2

סיפורונת 11/11/2011 707 צפיות 6 תגובות
עצובב!! :(

טלפון 2- פרק 2
הטיסה נראתה רגועה, אבל אחריי שעה של טיסה, נשמעו ברקים ורעמים ופתאום הטייס צעק בקולי קולות ברמקולים "מקרה חרום! מקרה חרום!" אליסיה ואלינה נבהלו והתחילו לצרוח מבהלה.
"לא לדאוג בנות!" קראה לואיז אבל נפלה לאחור ואיבדה הכרה "אמא!" צרחה אלינה ואליסיה נראתה מזועזעת שלא יכלה לדבר.
"בנות! מהר לכאן!" הבנות כצו אחריי אביהן, ג'ון. הם רצו כדי לקפוץ למטוס שיציל אותם.
קודם כל ג'ון הקפיץ את אליסיה שהרגישה בטוחה ומצאה לאבעתם מקום נעים כשנכנסה, לאחר מכן את אלינה שהודתה לאבא שלה בנשיקה, ואז, כשג'ון קפץ שוב, הוא נפל מגובה כה גבוה ונעלם.
"אבא!!!" צרחו שתיי הבנות. אמא שלהן נפלה במטוס שהתרסק אי שם ביערות הגשם, והבנות נשארו לבד, בלי אמא, ובלי אבא.

כשהגיעו חזרה הבייתה, היו צריכות לדאוג לעצמן. אבל לא היה להן כסף לשלם על הדירה ולא היה להם כסף לכלום, ולכן, נזרקו לרחוב, וגדלו בעוני וברעב.
הבנות עזרו אחת לשנייה וישנו בלי שמיכת פוך בחורף, על אבנים קרות, והיו חולות מאוד.
יום אחד מצא אותן איש עשיר מאוד ואמר להן "אתן תהיו לי משרתות בבייתי. אני אאכיל אתכן ואלך איתכן לרופא, סכום על עבודתכן, מה דעתכן?" הבנות החיוורות וגוועות מרעב הינהנו באיטיות והעשיר הוציא נקניקיה בלחמנייה והתחיל לכל מול הבנות האומללות "בבקשה… תן לנו אוכל" התחננה אלינה והעשיר ירק לעברה. "מה פתאום?! אוכל רק פעם ביום!" והגיש להם דייסה קרה. הן סיימו מהר את הדייסה והתחילו לעבוד, בעוד הן גוועות מרעב וחולות קשה מאוד.


תגובות (6)

תמשיכי מאר אני מחכה לאמשך מסקרן לדאת

13/11/2011 07:04

אהבתי תמשיכי מהר ♥♥♥ בקח

15/11/2011 08:25

כן ! תמשיכי ! ממש טוב אבל הפרקים מאוד קצרים … ואהבתי מאוד !

17/11/2011 09:38

תמשיכי מהר!!! D:

17/11/2011 09:46

יאללה המשךךךךךךךךךךךך ! תתתתתתתתתממממממממממממממשששששששששששששששששיייייייייייייייייככי

21/11/2011 09:03

איפה המשך ?! ?!

05/12/2011 12:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך