אליס111
מחכה לתגובות ומקווה שתאהבו

יער הפושעים פרק 1+הקדמה סיפור חדש מהמם שווה להיכנס

אליס111 05/08/2013 1032 צפיות 3 תגובות
מחכה לתגובות ומקווה שתאהבו

אני רוצה לתת קרדיט השםם שבחרתי הוא של -romi111 המושלמת,
מי שצריכה שמות שווה לה להיכנס לדף שלה יש שם שמות מהממים,

אנבאל אני יחזור לקחת אותך יותר מאוחר,

יריות נשמעו קפצנו להתחבא אבל זה היה מאוחר מידי הרימו ידיים כולנו הרמנו ואז היריעה פגעה בו.
שלפנו אקדחים פיצצנו אותם הרמתי אותו על הידיים הוא דימם כולו לקחנו אותו לרכב השכבנו אותו במושב האחורי חבשנו לו את האזורים המדממים ונסענו לבקתה שלנו ביער…
הגענו כולם ירדו אני פתחתי תדלת האחורית הרמתי אותו על הידיים וניכנסתי אנבאל רצה מה קרהה לווווווו???????

לא ידעתי מה לומר לה אף פעם לא סיפרנו לה מה אנחנו עושים היא תמיד חשבה שאנחנו רק חברים שעובדים יחד אבל היא לא ידעה במה "אנחנו עובדים" יחד.
אממ ק ר הה ל וו… גימגמתי לא ידעתי מה לענות ואז ישר זרקתי לאוייר הוא ניפצע זהו הוא ניפצע
אבל אנבאל הכירה אותנו יותר מידי טוב.. מה קרה לו היא שאלה בצעקה הפעם שראתה שהוא לא זז ודם נוזל לו מהבטן.. זה ניקרא ניפצע קרה לו משהו לאן הלכתם הפעם עכשיו אני רוצה שתספרו דייי אני יודעת שאתם כבר לא עובדים יחד דיי אם השקרים תספרו לי עכשיוווו היא כמעט בכתה הפעם לא יכולתי לעמוד בעדה העיינים הכחולות המתחננות שלה היא היתה יפיפיה הנחתי אותו על הספה וישבתי לידה ואמרתי לה אולי הגיע הזמן שנספר לך את האמת תשבעי שלא תגלי זה די קשור אליך החזקתי לה את היד ואז התחלתי זה היה לפני שנתיים המשפחה שלך העבירה אותך ואת אדוארד אלינו אנחנו היינו חבורה של פושעים אבל היינו בקשרים עם אבא שלך כשהוא היה צעיר אבל אז הוא פרש מהחבורה ואנחנו נשארנו רק ארבעה אני-טום, ג'ון מייק ושון.
אנבאל ההורים שלך הסתבכו בצרה ואז זה קרה לילה אחד שמענו נקישות בבקתה השעה היתה בערך חצות.. פתחנו את הדלת וראינו את אבא שלך עם שתיכם בידיים שלו ישנים הוא אמר שאתם ישנים חזק ושלא נידאג ואז הוא ניכנס הניח אותכם סיפר לנו בקצרה מה ולמה הוא היה ניראה מאוד נפחד ודואג הוא רעד כולו..
שמעו הוא אמר רודפים אחרי ואחרי אישתי אם עד מחר בחצות אנחנו לא באים כניראה שאנחנו כבר לא בין החיים אני מבקש ממכם שתשמרו על אנבאל ואדוארד כמו הורים ומתי שניראה לכם שהם שואלים ורוצים לדעת תספרו להם הוא השאיר לנו 500.000 שקל בשבילכם והוא אמר שניקח חצי לנו ובחצי השני נגדל אתכם הסכמנו לזה ונפרדנו ממנו…
מאותו היום לא ראינו אותו שוב ואדוארד ניפצע בגלל שאנחנו יצאנו ליער חשבנו שאולי היום נימצא אותם זה בדיוק שנתיים היום אבל השמירה שם חזקה מכל הם עדיין מחפשים את ההורים שלך זה המסר היחיד שיצלחנו לגלות.
זאות אומרת שיש מצב שהם עדיין חיים אנבאל שאלה שכולה דמעות? כן בהחלט יש מצב ואנחנו לא נתיאש אבל כשיגענו לשם הם ישר זיהו את אדוארד וירו בו אבל לאחר דקה הוצאנו אקדחים ופיצצנו את השומרים ואז שמענו את הקבוצה שרדפו אחרי ההורים שלך מדברים אנחנו עדיין לא יודעים למה זה קרה להורים שלך ולמה הם רדפו אחריהם אבל אנחנו עוד נדע הוא אמר בהחלטיות וחיבק אותי חזק בכיתי חזק הוצאתי הכל לא יכולתי אבל לפחות שמחתי שהם עדיין חיים רק דבר אחד לא הבנתי למה הם לא סיפרו לנו?למה הם התחמקו מאיתנו?


תגובות (3)

אהבתי

05/08/2013 04:18

תודה

05/08/2013 04:20

אהבתי תמשיכי

05/08/2013 04:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך