אנה העלו בבקשה בבקשה

כנופיית הלחץ פרק 2

02/04/2012 785 צפיות תגובה אחת
אנה העלו בבקשה בבקשה

עבר כמה זמן וקבוצת הילדים התבגרה והם היו כולם בני שמונה עשרה.
לקבוצה הצטרף משהוא חדש אסי בלש לשעבר.
יום אחד הלכו כולם לטייל עשו כיף חיים וחזרו הביתה והיתה סערה והחברה הלכו לאיבוד במקום כל שהו היה להם 2 פנצ'רים ולא היה להם גלגלים רזרביים הם רצו להזמין גרר אך לא היתה קליטה והיה בחוץ חושך.
הם רצו לצאת החוצה לחפש בית ביער כדאי להתקשר משם אבל שמוליק סירב בסוף פסקה הסערה והחמישייה יצאו מהאוטו ונכנסו ליער שמוליק אמר : "שיש שם רוצחים יפנים" ותומר אמר: "אין מצב שיש יפנים מקסימום זה ערבים" ואז שלומי ראה אור וגם השאר תומר אמר לשלומי להתקדם וכולם התקדמו . הדר אמרה שלומי צודק זה נראה כמו מבנה של בית ואז שמוליק אמר מוזר בית באמצה היער ואז שלומי אמר לא משנה בו ניכנס נזמין משם גרר שמוליק לא רצה להיכנס ואמר : "מה אני נראה לכם עמי ותמי?" שלומי אמר: "אין בעיה אתה רוצה להישאר אל תיכנס תחכה לנו פו" ואז כולם הלכו חוץ משמוליק ואז שמוליק אמר חכו לי ורץ אליהם ואז הם הגיעו לבית הדר אמרה: "דווקה בית יפה" ואסי הסכים איתה שלומי הלך ודפק בדלת וצעק "יש פו מישהוא?" אסי שאל "יש פו פעמון" ושלומי התעצבן "נראלך שאים היה פעמון לא הייתי מצלצל בו?" ואז תומר אמר "צריך לדפוק חזק אלה דלתות עבים" ואז תומר דפק וצעק "יש פו מישהוא?" ואז מישהוא זר ומפחיד פתח את הדלת ושאל "מי אתם" ואז שלומי אמר "יש פו בעיית קליטה רצינית יש מצב להתקשר מהבית שלך?" האיש אמר תמתינו כאן ונכנס אסי אמר בלחישה : "ראיתה את הדבר הזה" שמוליק אמר "טוב בו נעוף מפו זה הבית של פרקנשטיין" ואז הדר אמרה "אמא'לה" אך שלומי התעקש ואמר "אנחנו לא זזים עד שנזמין גרר" ואז הזר פתח את הדלת ואמר : "בעלת הבית תשמח לארח אתכם" ואז כולם נכנסו.

מה יקרה בבית המשך יבוא


תגובות (1)

היי שלומי אהבתי את הסיפור שלך תמשיך לכתוב תודה ממני בקי ♥♥3

02/04/2012 11:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך