willwolf
דיי השתדלתי לכתוב את זה יפה כי זה באמת קרה לי ואני לא ישכח את היום הזה והחלתי לכתוב אליו רק עכשיו בבוקר בשעה שש כי הוא היה לי בחלום וזה מאוד הפתיע\הפחיד אותי ויליוולף

לא מקום למישחקים

willwolf 01/04/2014 975 צפיות 4 תגובות
דיי השתדלתי לכתוב את זה יפה כי זה באמת קרה לי ואני לא ישכח את היום הזה והחלתי לכתוב אליו רק עכשיו בבוקר בשעה שש כי הוא היה לי בחלום וזה מאוד הפתיע\הפחיד אותי ויליוולף

פעם נסעתי לחבר שלי שגר בעכו לישון אצלו כמה ימים,באחד מהימים האלה הוא ניזכר בבית חלים נטוש שנימצא בכמה רחובות מביתו,היינו ילדים משועממים אז לכחנו מצלמה שניי פנסים והלכנו לשם, נכנסנו לבית חולים ולא היה שם שום דבר מיוחד עד שה ראיתי דלת מחוץ לבניין סגורה על שרשרת, כשהגנו על הדלת לכחנו מוט מברזל והתחלנו לסובב את השרשרת בעזרת המוט, לאחר זמן מה היא נשברה והצלחנו לפתוח את הדלת היה שם מסדרון ענק שלא ראינו את הסוף, עם להגיד את האמת אני אישית לא הייתי מוכן להיכנס לשם לבד אבל היה לצידי חבר טוב,אז הדלקנו את הפנסים ואת המצלמה והתחלנו להיכנס למסדרון הזה, היה הרבה דפים שהיו על הרצפה עם שמות של אנשים הקירות היו קרואים והיה מלאה דם על הרצפה הדבר, הדבר הכי מפחיד שראיתי זה היה כיסא גלגלים שתלוי על חוט תיל זה עשה צמרמורת הגוף שלנו, המשכנו ללכת במסדרון הזה הרבה הלכנו ועדיין לא ראינו את הסוף, למה שהו אני וחבר לי נפלנו ביחד באותו הזמן ועשינו הרבה רעש, כשקמנו שמענו צעקה חזקה מהמשך המסדרון זו לא הייתה צעקה של בן אדם ולא של חייה חיות לא ככה צועקות, אני וחברי התחלנו לרוץ,רצתי כמו שאף פעם לא רצתי כשה הגענו לדלת סגרנו אותה וכיסינו אותו עם כול דבר אפשרי עם אבנים עם בולי עץ והכול ידענו שלא סתם ככה סגרו את הדלת הזו,סגרו אותה כדי להחזיק את המפלצת הזו כדי שהיא לא תצא אבל יום אחד היא תצא מאותו מסדרון מאותו,יום החלתנו לא להיזכר המקרה הזה ולמחוק את הסרטון שצילמנו.


תגובות (4)

ואווו. באמת מפחיד.
דבר אחד- נורא נורא צפוף והכול קורה נורא נורא מהר. באיזה שהוא מקום מאבדים את העלילה…
תמשיך לכתוב!
ואל תכנס לשום דיכאון ולא כלום!!!
<3
אלין

02/04/2014 16:27

    כנ"ל…….

    02/04/2014 19:42

סיפור ממש נחמד

03/04/2014 21:39

    תודה ^_^

    04/04/2014 05:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך