הסיפור הזה הוא על מנת לגרום לכם שאין דבר כזה שדים וכל הדברים האלה,אני ראיתי מלא סרטי אימה בחיים שלי ולא יכלתי ללכת לישון אבל אחרי זמן מה הבנתי שזה היה סתם סרט כדי להפחיד את האנשים שצופים בו וגם זאת בדיוק המטרה של סרטי אימה,אז מקווה שעזרתי ואם אתם רוצים סיפורי אימה כמו זה רק בהמשכים תגידו לי ואני בשמחה יעשה את זה(:

לבד בבית

27/12/2014 971 צפיות 2 תגובות
הסיפור הזה הוא על מנת לגרום לכם שאין דבר כזה שדים וכל הדברים האלה,אני ראיתי מלא סרטי אימה בחיים שלי ולא יכלתי ללכת לישון אבל אחרי זמן מה הבנתי שזה היה סתם סרט כדי להפחיד את האנשים שצופים בו וגם זאת בדיוק המטרה של סרטי אימה,אז מקווה שעזרתי ואם אתם רוצים סיפורי אימה כמו זה רק בהמשכים תגידו לי ואני בשמחה יעשה את זה(:

אמא ואבא שלי הלכו לחגוג את יום הנישואים שלהם,ואז לפני שאמא שלי יצאה היא אמרה לי "מאמי את נשארת לבד בבית כי לא מצאנו מי שהוא שישמור עליך,ואל תפתחי את הדלת לאנשים זרים ",אז אמרתי לה בסדר אמא,אז הם יצאו החוצה ואז נשארתי לבד בבית,אחרי חצי שעה בערך שמעתי צלצול בדלת,שאלתי "מי זה?" ואז שמעתי בן אומר:"זה אני",אמרתי "מי זה,זה אני?",והוא אמר "המוות שלך!!",ואז נבהלתי ורצתי לחדר והתקשרתי לאמא וכמובן שהיא לא ענתה לי,התחלתי לחשוב על כל מיני רעיונות של מה לעשות ואז אמרתי לעצמי "אני ילך לישון ואז שאני התעורר אמא ואבא כבר בטוח יהיו בבית",אז הלכתי לצחצח שיניים ואז נרדמתי,פתאום אני מתעוררת ואני שומעת חריכות של ציפורנים בכל מקום ובמיוחד בדלת אז קמתי מהמיטה בפחד ולקחתי סכין ואמרתי בקול רעם"מי זה??,מה אתה רוצה ממני??"ואז הרגשתי שמישהו נוגע בי ואז צרחתי,פתאום אני פותחת את העניים ורואה את אמא ואבא,הם שאלו אותי"מה קרה מאמי?,הכל בסדר?"אמרתי כן,פשוט חלמתי חלום ממש מפחיד",ואמא את יודעת שמי שהוא דפק בדלת ושאלתי מי זה והוא אמר שזה המוות שלי?,אמא שלי כרגיל חשבה שזה חלום ואמרה"תשתי שוקו חם ואז זה יעזור לך",אמרתי לעצמי"למה היא לא מאמינה לי?,זה שאני בת תשע זה לא אומר שכל דבר מפחיד שקורה לי זה חלום רע",אחרי זה שתיתי שוקו חם ואמרתי לאמא "אמא יותר אל תשאירי אותי לבד בבית,זה היה ממש מפחיד ומלחיץ",אז היא אמרה "בסדר חמודה,זה היה חד פעמיים את יודעת",אחרי זה ראינו סרט שמראה שאין דבר כזה שדים או אנשים שבאים להטריד ילדים קטנים בבית,ומאז אני כבר לא מפחדת מאף אחד וכשמישהו דופק בדלת(במיוחד בן אדם ההוא) ומנסה להפחיד אותי,אני לוקחת בובה מפחידה ואז פותחת את הדלת ואז אני מבהילה את הבן אדם ומלמדת אותו לקח שהוא ילמד יותר לא להפחיד ילדים ושבטח שלא לחזור יותר לבית הזה לעולם!
הסוף (:


תגובות (2)

ובבקשה תגיבו,אני רוצה לדעת מה לשפר(אם צריך).

27/12/2014 03:26

ואז ואז ואז כל הזמן ואז

10/01/2015 19:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך