DarkBear
מאנגה זה אנימה רק כתובה בצורת קומיקס שחור לבן אנימה זה אנימציה יפנית

מאנגה? (תיעוד) (מאנגה= תקראו ברציתי להוסיף)

DarkBear 13/06/2014 1220 צפיות 10 תגובות
מאנגה זה אנימה רק כתובה בצורת קומיקס שחור לבן אנימה זה אנימציה יפנית

שלום אספר לכם קצת עלי.
שמי לואי ואני גר בקליפורניה, אהבתי אנימה וכתבתי גם סיפורים לבד.
אבל לא יכולתי לפרסם אותם, בגלל המקרה.
הייתי כבן שלוש עשרה אז, התחלתי לכתוב את הסיפור מאנגה הראשון שלי.
הסיפור היה על חמישה נערים בגיל שש עשרה שמצטרפים לצבא בשם סימולציית החתול, כל הסיפור סיפר על איך היה להם שם, ועל שלוש מלחמות גדולות.
שככתי ממנו אבל אז בגיל חמש עשרה אחרי שנתיים שלא נגעתי בסיפור החלטתי לקרוא אותו כי דיי שככתי ממנו, חשבתי גם לפרסם אותו אז שבאתי לקרוא אותו.
התחלתי לקרוא בו אבל משהו היה שונה, כאילו קטעים שלא היו צריכים להיות שם ושאפילו עם שנתיים שככה עדיין יכולתי לדעת בהחלט שלא אני כתבתי את זה.
ומה שהיה מוזר זה שאף אחד לא יכל לעשות את זה כי לא היו דפים פנויים וגם כי המחברת שבה היה הסיפור הייתה מוחבאת.
הקטעים היו נוראיים, לדוגמה בקטע אחד שבוא שלושת הנערים שנשארו בחיים נכנסו ליער המוקשים כדאי להילחם בשליט הנשקים הנוראי.
אז שהייתי קטן כתבתי שהם נכנסו שלושתם עם חרבות האש שלהם.
אבל שקראתי את זה לא היו להם חרבות אש היו להם חרבות מוות תקועות בגב (ומה שהיה מטריד שחרב מוות הופיעה רק פעם אחת בסוף הסיפור שמנהיג הכפר השלישי רוצח את שליט החרבות האגדיות עם חרב המוות).
לאחד הדמויות ששמו היה רינגה (תפוח ביפנית) היה חסר עניים, במקום עיניו היה חור שחור שנראה מאוד מטריד.
אומא (סוס ביפנית) היה חסר ידיים, ידיו היו קטועות וכתפיו היו מלאות דם ועצמות שבורות.
ומי שהיה אמור להיות איתם למרות שלא זוהה, סאמה (כריש ביפנית) היה חסר ראש, צווארו היה כרות וראו את כלי דמיו וכלי עצביו מחוץ לצוואר עם עצם או שתיים ומלא דם.
ומולם עמד שליט הנשקים הנוראי עם פגיון תעופה (פגיון שיכול לגרום לך לעוף אם אתה רוצח לפחות 4000 אנשים), שהיה בכלל צריך להיות של סאקורה (עץ דובדבן ביפנית) המאמנת של החמישייה, הרגשתי שגרוני יבש, נורא חששתי כי ידעתי שזה לא הייתי אני שציירתי ולא אף אחד אחר, פחדתי.
קראתי עוד קצת במאנגה חושש, הגעתי לקטע שבוא מנהיג הכפר השני נרצח ואז רואים את כולם בוכים מול הקבר.
אך איפה שקראתי רואים שמנהיג הכפר השלישי זה שאמור להיות אחרי השני רוצח אותו מול כולם, וכולם צוחקים אחד עם השני כשהקבר מאחוריהם שבור, זה היה נוראי זה היה נורא מטריד עניי היו פתוחות עד הסוף, פחדתי לסגור אותן ליותר מחמש שניות.
דפדפתי ישר לעמוד האחרון, שבו שליט החרבות האגדיות מת.
אך לא בעמוד האחרון נראתה דמות משונה, דמות שבחיים לא הייתה במאנגה, משום מה היא הזכירה לי אותי, חששתי ידעתי שמשהו לא נורמלי כאן, הרגשתי שצופים בי.
הדמות שכבה על גבה כששני חרבות נעוצים בבטנה, את החרבות החזיקו שליט החרבות האגדיות ויושי (שלג ביפנית), הייתי חייב לשירותים אבל פחדתי ללכת.
יושי הוא היה מאחד חמשת הנערים הוא מת על הפרק השני של הסיפור מטעות באימונים.
שמתי לב לכיתוב קטן בקצה העמוד האחרון בגלל שזה היה כה קטן הבאתי זכוכית מגדלת וצפיתי בכיתוב בעודי צורח מלא בכי ובפחד.
היה כתוב שם "כבר שככתה מאיתנו?"


תגובות (10)

tayadam1903 .T.

זה מפחיד אותי… מאוד… זה אמיתי… (דרך אגב, תודה על התרגומים מיפנית אבל לא הייתי צריכה חעחע)

13/06/2014 22:32

    חח לא יודע חשבתי שתרגום יפנית יוסיף חח

    13/06/2014 22:33
tayadam1903 .T.

זה מפחיד אותי… מאוד… זה אמיתי?… (דרך אגב, תודה על התרגומים מיפנית אבל לא הייתי צריכה חעחע)

13/06/2014 22:35
    tayadam1903 .T.

    אויש כתבתי פעמיים… אבל בקודם שכחתי סימן שאלה… אז שוב… רגע… לא שוב… יצאתי מטומטמת… זה לא אמיתי… נכון?

    13/06/2014 22:36

אמ…. אני לא יודע אני רק תיעדתי משהו שהמצאתי אולי כן ואולי לא

13/06/2014 22:37

ישר שראיתי את זה שהדמויות חסרות איברים נזכרתי בLost Silver איכשהו O_O
אה כן
יש לך אחלה של תמונה~

14/06/2014 09:56

    אני מכיר את lost silver הוא חבר טוב שלי נראלי שמעתי עלייך את אורין נכון?
    נ.ב יש לך פייסבוק?

    14/06/2014 16:16

    כן אני אורין היי

    14/06/2014 18:16

    מי אתה 0-ס

    14/06/2014 18:19

שככתי=שכחתי.
כתבת הרבה פעמים (לדוגמה: "שהייתי") עם ש' בהתחלה ולא כש' (זמן. כשהייתי קטן בלעתי חול, לדוגמה).
המשפט בשורות 13-15 לא בדיוק היה מנוסח טוב. לקח לי קצת זמן להבין אותו.
היו משפטים מעט ארוכים ולעיתים העלילה של המנגה לא הייתה ברורה.
אבל מלבד זה, אהבתי את הרעיון ואת השינויים שקרו. הקטע עם הקבר היה הקטע הטוב ביותר לדעתי, והוא היה… אהמ.. מטריד באופן טוב :)

14/06/2014 18:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך