מבוכי הצמרמורת- היורב- אתם משתתפים! אתם בוחרים מה יקרה כאן!

VNKL 03/05/2015 695 צפיות 8 תגובות

אתה נכנס לחדר בפחד. החדר חשוך ואתה לא רואה אף אחד בפנים. אתה מנסה להדליק את האור. אין. האור מקולקל. אתה מפחד. יש לך פחד מהחושך.
אתה מוציא את הפנס מהתיק שלך ומדליק אותו.
אף אחד לא נמצא כאן.
אולי קצת פחות מפחיד עכשיו, אבל הפנס לא יכול להאיר על כל החדר בבת אחת, ואתה ממשיך לחפש. את מה? אתה לא בדיוק יודע, אתה רק יודע שיש משהו בחדר הזה שאתה צריך…
מחוץ לחדר אתה שומע קול.
צעדים. מתקרבים במהירות לחדר.
"אוי לא.." אתה ממלמל בפחד ומחפש מחבוא. אתה מוצא. מתחת לשולחן ובמהירות אתה מכבה את הפנס, מתכופף אל מתחת לשולחן וסותם את הפה.
איש גבוה קומה, שאתה רואה לו רק את הרגליים כיוון שהיית מתחת לשולחן, התהלך בצעדים גדולים לכיוון הארון.
"מי זה?" שאלת את עצמך אבל זה פחות חשוב עכשיו.
הכי חשוב שהוא לא ימצא אותך.
לפתע, אתה פולט עיטוש שקט. אבל.. האיש שמע את העיטוש שלך.
"מי זה!?" הוא שואל בקול כעסן.
אתה שותק.
האיש טורק כל מיני דלתות בחיפוש אחריך, אבל הוא לא מוצא אותך, אבל אתה מאוד מפחד.
האיש התהלך לכיוון הדלת.
אתה כמעט וכמעט פולט אנחת הקלה, אבל אתה מיהרת יותר מדי.
האיש לא רצה לצאת מהחדר, אלא שהוא טרק את הדלת, הוציא מפתח קטן וכסוף מכיסו וסובב את המפתח במנעול הדלת ומיד החזיר את המפתח שלו לכיסו.
סיבוב זה של המפתח היה כנראה הדבר הכי מפחיד שקרה לך אי פעם בחייך הקצרים, הרי אתה חי רק 12 שנה.
אולי אתה כבר לא תחיה…
"אני יודע שאתה כאן!" צרח האיש והמשיך לחפש.
אתה נשאר במקומך בשקט, מנסה לא להשמיע אפילו ציוץ קטן, מאז שהאיש שמע את העיטוש החלשלוש שלך, הוא יכול לשמוע כל דבר, כך אתה מגלה.
מה תעשה?

אם אתה מחליט לחטוף מהכיס של האיש את המפתח כשתהיה לך הזדמנות ולברוח מהחדר, בחר בפרק 2- החטיפה.

אך אם אתה מחליט להישאר במקום המחבוא שלך, עד שהאיש ייצא מהחדר ואז תמשיך בחיפושים שלך בחדר, בחר בפרק 3- הקרב.


תגובות (8)

בבקשה תקראו!!
אני חזרתי לתת עוד צ'אנס לאתר הזה ואני מקווה שאתם תיהנו מהסיפור!!!

03/05/2015 15:41

אוקי, יש לי כמה דברים להגיד לך,
** זה אתר לכתיבה לא תוכנית ריאליטי
**אתה רוצה קוראים לסיפור בהמשכים? תתמיד בו, תתרכז בסיפור אחד במשך תקופה והקוראים יבואו לבד.
**יש כאן כותבים שעצם זה שאתה מבקש ככה תגובות יגרום להם לא להגיב.
**אתה רוצה שהרבה יקראו? תעלה בזמן אסטרטגי, כלומר, סופשים, חופשות וכו'.
**אל תפנה אל הקורא, תתמקד בדמות שקל להזדהות איתה ותציג את הכיוון שלה- זה הכי הולך בסיפורים בהמשכים ובפנטזיה.
אני לא אומרת לך מה לעשות, אלו רק טיפים ששמתי לב אליהם.

ודבר אחרון- אל תציג את זה כאילו אתה עושה למישהו טובה כי זה פשוט לא יעבוד.
בהצלחה:)

03/05/2015 15:50

מה הקטע?
אהבת או לא?

03/05/2015 15:55

הקטע היה להסביר כמה דברים שנראה שפספסת.
יש לך רעיונות טובים (חוץ מאלו שמזכירים ריאליטי, עליהם אין לי מה לומר), ובגלל הפספוס של הנקודות לעיל זה מתפספס וחבל.
אהבתי את הרעיון, זאת התחלה טובה לסיפור, לא את החלק שמזכיר ראיליטי.

03/05/2015 16:01

מה את בוחרת?

03/05/2015 16:03

זה מזכיר לי את 'צמרמורת'

04/05/2015 14:12

שיט, אני מהאפליקציה עדיין לא התרגלתי בקיצור. קראתי את הספרים האלה בכיתה א' אני לא חושבת שזה כ"כ מתאים למי שעבר את כיתה ג' וסתם שאלה. בן כמה אתה? 12?

04/05/2015 14:14

לא. 15

04/05/2015 14:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך