מקווה שתאהבו

מי אני במסיבת התה 3

16/08/2011 829 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו

מהפרק הקודם : שלום ליאנה קול פנה אליה …..

ליאנה רצתה לצרוח אך כאשר הביטה "באלמוני" פיה השתתק משום יופייה האדיר של האישה שעמדה מולה.
שערה היה זהוב כשמש וצבע גופה היה כשמנת ופיה היפה נצץ ועיניה הירוקות ברקו.
שערה של האישה התעופף אך לא הייתה רוח בחדר. ליאנה לא האמינה שאיתה דיברה בטלפון , היא לא האמינה שלאישה הזאת יש קול צרוד לעומת יופייה האצילי.

ליאנה התהפנטה מיופייה שלפתע צרחה חדה התבקעה מגופה של האישה , פתאום, עורה נהפף ללבן חיוור ושערה נהפך לשחור כעורב עיניה נהפכו לצהובות שאישוניהם נהפכו לצבע סגול.
ליאנה התחילה לברוח ברחבי הבית ולבסוף יצאה מן הבית כשצרחות חדות יוצאות מפיה של האישה.

חזיונות עלו בראשה של ליאנה , חזיונות של אימה ואביה מתים בתאונת דרכים , נשרפים חיים באש מבותרים על ידי סכין חדה בעזרת יד חיוורת ומצולקת.

האישה התקרבה עוד ועוד לליאנה ומשום שחשבה שחזיונות המוות של משפחתה מציאותיים היא התיישבה מתחת לעץ ונתנה לאישה להשיגה.

יד נגעה בליאנה , היא ידעה שסופה קרב ….

מה את עושה פה ליאנה?! קול רך ונעים דיבר אליה , היא הרימה את ראשה וראתה את אביה ואימה מופתעים. דמעות של אושר הציפו אותה ," אמא , אבא אתם פה! , אתם חיים"

"הרולד , שוב נתת לליאנה בתך התמימה לצפות בסרטי האימה שלך?" "לא מותק" הרולד ענה.

"אמא , מפלצת … רדפה … חזיונות ומוות" ליאנה גימגמה "די די מתוקה בטח חלמת חלום רע. בואי נחזור הביתה" ליאנה הנהנה ונכנסה למכוניתם של הוריה.

כאשר הגיעו הביתה ליאנה ראתה על הרצפה בובה מדוייקת של האישה אך שמלתה הייתה אדומה וקצרה , "וואו זאת אחת הבובות הכי יפות שלך מתוקה" אביה של ליאנה אמר לה
אך ליאנה ידעה שסופה מתקרב …. האישה משגיחה עליה.

-המשך יבוא-


תגובות (5)

אני ♥♥ את הסיפור מאוד!

17/08/2011 19:09

אני ♥♥ את הסיפור מאוד!

17/08/2011 19:10

היי : רומי153

אהבתי את הסיפור תמשיכי

בקי

17/08/2011 21:10

לאלישבעי , תודה רבה על התגובות שלך!!! אוהבת את הסיפורים שלך!

לבקי , הסיפורים שלך מהפנטים אני אוהבת אותם מאוד!

18/08/2011 19:21

תמשיחי ומאר שמת אותי מאררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/09/2011 08:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך