DieorDie
הסיפור הזה הוא אמיתי, הוא נכתב מהלב, ודמעות ירדו..

סבא, אתה עדיין כאן?

DieorDie 25/08/2014 1073 צפיות תגובה אחת
הסיפור הזה הוא אמיתי, הוא נכתב מהלב, ודמעות ירדו..

סבא שלי, הסבא הכי יקר לי, הבן אדם שמשלים אותי, הוא לא חלק ממני, הוא אני, הוא האיש שנמצא איתי בלב, בבית חולים. הוא היה בקומה, אמא שלי וסבתא הלכו להיות איתו, הן התקשרו אליי ואמרו לי לדבר איתו, הן שמו את הטלפון על האוזן שלו. בכיתי. אמרתי לו ודמעות כולי: "סבא, אני אוהבת אותך. בבקשה תקום, אל תלך לי.. לא עכשיו.. אני צריכה אותך"כשסבא שלי נפטר קרו דברים מוזרים.. הוא נפטר בחודש אב, סמוך לתשעה באב וסמוך לט״ו באב, הוא נפטר בגלל שנאת חינם וקנאה של ילדיו הזכרים.
מאז היום הראשון של ההלוויה שלו, הסתובב דבור בחצר, ולכל מקום שאני הלכתי הדבור היה שם.. כמה ימים לאחר מכן, בלילה, שכבתי במיטה ודיברתי עם סבא שלי, אמרתי לו שאני אוהבת אותו וכמה שניות אחרי התחלתי לשמוע צפצופים כואבים באוזניים.
קמתי.
השתגעתי.
הדלקתי את האור, והמנורה התנפצה לרסיסים.
רעדתי מפחד.
חזרתי לדבר איתו, ושמעתי שוב צלילים..
אמא אמרה לי שבאותו לילה היא חלמה עליו, ושהוא דיבר איתה בחלום.
האם הוא ניסה לתקשר איתי?
האם הוא הצליח להכנס לחלום של אמי אך לא למציאות שלי?
דברים מוזרים קורים כאן..
לילה עבר, ועוד לילה..
נכנסתי להתקלח, דיברתי איתו, שוב.
אמרתי לו שאם הוא כאן שייתן לי סימן.
המנורה נכבתה.
יצאתי, ושמעתי צעדים, אך לא היה אף אחד מאחורי והבית ריק מאיש.
פחדתי.
שוב..
ניסיתי להירדם בפחד, הצלחתי משום מה.
חלמתי חלום מוזר.
אני הולכת במסדרון לבן, נכנסתי לחדר לבן, ועל אחד מהקירות היה את המספר : 6553.
סתם חלום מוזר, אין ממה להתרגש.
קמתי.
והמספר המשונה הזה הופיע על הממיר בחדר שלי.
זה לא יכול להיות ערוץ או שעה.
הדלקתי את הטלויזיה, ועל המסך הופיעו דמויות משונות ומקוטעות של גבר ואישה. לא זיהיתי.
דיברתי עם מקובל, הוא אמר לי שסבא שלי ניסה לתקשר איתי דברים חפצים חומריים, המספרים האלו הם מופיעים בשם הפרטי שלו והשם משפחה. בדקתי. זה נכון..
הוא הוסיף ואמר שהדברים האלו נדירים וקורים רק לאנשים מיוחדים שהקשר שלהם עם המת חזק ביותר, ושום דבר לא יכול להפרידם.
לא השלמתי עם המוות שלו.
בשבילי הוא קיים.
תמיד יהיה קיים.
לכל מקום שאני הולכת הוא איתי, אני שומרת עליו והוא עליי.
סבא,
האם ניסית לדבר איתי?
זוהי סגירת מעגל, נכון?
אני אוהבת אותך סבא, אני רוצה לראות אותך.
אני רוצה לראות שאתה מחייך.
צוחק.
שמח.
ומאושר..
מקווה שתהפוך אותי לאחת כמוך יום מן הימים..
אני אוהבת אותך.


תגובות (1)

שיאווו! תשמעי, ניפצת אותי!
הלב שלי מנופץ לרסיסים , ואני לא יכולה להפסיק לבכות!
אין לי מילים לאיך שריגשת אותי , וזה רק מראה עד כמה כישרון הכתיבה שלך עצום, פשוט אין לי מילים!
אני כרגע בשיאה של סידרה בהמשכים המכונה "סבא שלי", יש לי סבא עם סיפור חיים מאוד מאוד דרמתי. גם לי הוא חלק ממני ועדיין חלק ממני.
והסיפור הדרמתי שלו הוא לא שואה\ סיפור משפחתי כמו שכולם חושבים…
זה סיפור שמלמד לראות את החיים אחרת.
סיפור אמיתי , דרמתי, סוחף, ומרגש עד דמעות (אני בוכה בלי הפסקה בכל פרק שאני כותבת), וגם הרבה אמרו לי את זה.
האמת, שאני עדיין באמצע כתיבה, אבל אני חייבת לציין שיש בין הסבאים שלנו והסיפורים המשפחתיים שלנו, דמיון.
אבל אני מדגישה את העובדה שיש גם הרבה דברים שונים.
אני מזמינה אותתך וממליצה לך בחום, לקרוא את הסידרה הזאת, שצפוייה להגיע ל-50 פרקים . עד כה כתבתי קרוב ל-10 פרקים. את מוזמנת לקרוא כל פרק. פעם בשבוע אני כותבת פרק, והאמת שהיום בדיוק עבר שבוע. אז אני אכתוב בימים הקרובים את הפרק הבא…
מקווה שתקראי ותהני, ושוב, את המחברת אחת הטובות שראיתי, ואני כל כך מזדהה איתך ומבינה אותך!
אוהבת…

25/08/2014 13:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך