השינאה , שבין ילדים בבית הספר מובילה לדברים איומים. כנסו לברר מה קרה לחבורת הבנות שהיתעללו בקריסטין .

קריסטין .

21/04/2011 1312 צפיות 2 תגובות
השינאה , שבין ילדים בבית הספר מובילה לדברים איומים. כנסו לברר מה קרה לחבורת הבנות שהיתעללו בקריסטין .

ילדה אחת , בשם קריסטין חייה לה בעיירה קטנה סמוכה לעיר בשם סמארוויל בפלורידה.
היא בהיותה בת 17 הייתה לבדה , ולא היו לה חברים . ביגלל שאמא שלה הייתה מאמינה ברוחות ואסטרולוגיה
כל הילדים נהגו להקניט את קריסטין ולהעליב אותה . מאז מות אביה אמא התחילה לאבד את שפיותה
בכך שהאמינה בכל הרוחות ושדים האלו . יום אחד קריסטין הלכה לבית סיפרה ומולה ניצבה שר ,
תלמידה קרה ושחצנית ושכמו תמיד הייתה עם חברות שלה . "אתמול החתול שלי מת " היא אמרה .
"אני מצטערת לישמוע " אמרה קריסטין וניסתה ללכת אך שר וחבורתה חסמו לה את הדרך .
שר שתקה כמה דקות . "אממ.." מילמלה קריסטין . "זאת אשמה של אימך ! " שר אמרה . " מה אימי קשורה בזה ?"
שאלה קריסטין בעירעור . "היא טיפלה בחתול שלי ומאז הוא התחיל לחלות " היא אמרה . " אני לא יודעת אני צריכה
ללכת " אמרה קריסטין וניסתה להיתחמק . "אל תיברחי מאיתנו ! ! " קראה שר לחבורה שהחזיקו בקריסטין .
החבורה של הבנות התחילו להרביץ לה . עד שילדה אחת בשם סלי נתנה לה מכה חזקה בראש וקריסטין
איבדה את הכרתה . שר וחבורתה מיד ניבהלו ולא ידעו מה לעשות . "זאת גופה ! " אמרה סלי .
"היא איבדה תהכרה היא לא גופה .. " אמרה שר . "חייבים לעשות איתה משהו " אמרה עוד ילדה .
שר חשבה כמה דקות ואז הוציאה מכיסה מפתחות למכוניתה . "תעמיסו אותה " היא אמרה ולחצה
על תג המכונית לפתיחת הבגאז' . הבנות העמיסו את קריסטין לבגאז' וניכנסו למכונית .
הם הגיעו ליער נטוש ושם הייתה ביקתה קטנה . "מאיפה את מכירה תמקום הזה ?" שאלה סלי
את שר . "אני וג'יימס היינו מבלים פה בקיץ " אמרה והבעת שימחה ניהיתה בפניה .
הבנות יצאו מהמכונית ולקחו את קריסטין שעוד לא התאוששה לביקתה . "נשאיר אותה כאן עד סוף יום הלימודים ואז נחזור לקחת אותה . "אמרה שר וסגרה את הדלת הישנה וההרוסה של הביקתה .
הן צחקו וקפצו לאוטו . יום הלימודים כבר התחיל לצאת .ושר וחברותיה נסעו לביקתה . אך בהגיעותם
למקום קריסטין לא נימצאה בשום מקום . "שר , את בטוחה שזו הביקתה ? " שאלה ילדה אחת .
"ברור ! מוח ציפור " אמרה וקימתה את מיצחה .. "אז, איפה היא ? " שאלה סלי .
"בטח ברחה מאיפה לי בואו נחזור ניהיה לי קר " אמרה שר והיתקדמה לעבר הדלת אך היא ניסגרה במהרה .
"מצחיק מאוד " אמרה שר וניסתה בכח לסגור את הדלת . "תיזהרי " סלי אמרה . "בטח , תעזרו לי לפתוח
תדלת המזויינת הזו ! " היא אמרה בעודה מנסה ליפתוח אותה . כל הבנות היתאספו מסביבה כדי לעזור לה . פתאום הם שמעו רעשים מאחורה . "מה זה ?" קראה ילדה אחת . "אל תנסו לעבוד עליי " אמרה
שר וגילגלה את עייניה . פתאום הרעשים היתגברו . " טוב מי מכן עושה את זה ? " שאלה שר והיסתובבה להיסתכל בבנות . "איפה ג'סמין ? " היא הבחינה בילדה חסרה . "מה ? היא הייתה לידי " אמרה סלי .
"טוב אני חייבת לצאת מיפה " היסתובבה חזרה שר בניסיון לפתוח את הדלת. פתאום נישמעה צרחה מקפיאה דם . "די !! " צרחה שר ועייניה היתמלאו אימה . "שר !! אני מפחדת !! " צרחה ילדה מהחבורה.
"שר זה מסוכן הרגע הייתה צרחה מהר !!!! " סלי התחילה לדפוק בדלת . . "טוב , חייב להיות חלון או משהו " אמרה שר והתחילה לרוץ בביקתה . פתאום מול עייניה היתגלה חלון . "מהר בנות !!! " היא צרה וכולן התייצבו מולה . הן ניסו לפתוח את החלון . "זה לא ניפת….אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההה"
צרחה שר וראתה מצידו השני של החלון את גופתה של ג'סמין נישענת על החלון עם עיינים מלאות דם.
"די ! מה קורה פה ? " התחילה לבכות שר. . "שר זה הכל ביגללך ! " צעקה לה ילדה בשם קנדיס .
"מה נעשה ? יש בבית רוצח !! " צרחה סלי . "אני אעלה לעליית הגג ליבדוק . " אמרה קנדיס והצביעה
על מדרגות שעולות לקומה שנייה . "טוב , תיזהרי " אמרה סלי . "מה נעשה עם ג'סמין ? " התחילה שר ליבכות . ."אני לא יוד..ע.ת " אמרה סלי . "אני לא מאמינה שהיא מתה . " אמרה לה עוד ילדה בשם טינה .
הן היתיישבו על הריצפה וחיכו לידיעה מקנדיס.. עברו להן דקות וכבר שעות . והתחיל להחשיך .
"איפה קנדיס לאזעזל ?! " צרחה שר . "נידמה לי שכדי שנעלה לבדוק " אמרה טינה בחשש .
שר העיפה מבט בפתח לעליית הדלת שהיה חשוך ומאיים . "אין סיכוי שאני עולה לשם ! " אמרה שר.
"טוב , מי בעד לעלות ?" אמרה סלי והצביעה . ידה של טינה היתרוממה . "ניראלך שאני עושה משאת אומרת ?! " אמרה שר . סלי הכעיסה את פניה והסתירה לשר . "אחח יא זונה ! " צרחה שר .
"לא צריכות אותך . מצדיינו תירקבי כאן " אמרה סלי ולקחה את ידה של טינה . שתיהן התחילו לעלות
במדרגות שעשו רעשים . "חכו , אני באה " אמרה שר בכניעה מהחשש להישאר לבד.
הן החזיקו ידיים והתחילו לעלות במדרגות . "רגע ! איזה סתומות אנחנו ! "אמרה שר באמצע הדרך .
היא הוציאה את הטלפון שלה מכיסה ומיד חייגה למישטרה . "נו ? " שאלה סלי . "אני שומעת רישרושים ."
אמרה שר וקימטה את פניה . "אתן תמותו " היא שמעה לחש בקו השני . הטלפון ניכבה .
"מוזר , " אמרה שר ועייניה היתמלאו פחד . "סלי נסי להיתקשר " אמרה . סלי הוציאה את הטלפון שלה וניסתה להיתקשר אך הוא לא נידלק . וכך גם לטינה . "טוב עזבו בואו נעלה " אמרה סלי והן עלו .
לעיינין היתגלה חדר גדול ושחור וחשוך עם חלון קטן שהיה מאיר טיפה ."בואו נרד " אמרה שר בבהלה .
"לא" אמרה סלי ומשכה בידה של שר. הן התחילו ללכת בחדר . "בנות " הן שמעו לחש .
"זאת קנדיס ! " אמרה טינה וראתה את קנדיס יושבת ומחזיקה את רגליה סמוך לגופה וכל שיערה
מסתיר את פניה . גופה מלא בעפר וליכלוך . "את בסדר ??? " שאלה סלי . "תעזרו לי " היא לחשה .
"את מפחידה אותי " אמרה שר .. סלי היתקדמה לקנדיס וחיבקה אותה . פתאום קנדיס הראתה את פניה .
הן היו חסרות עיינים ודם הישתראה על כולם ופיה היה פתוח ומלא בעפר. סלי צרחה וקפצה במקומה וקנדיס נפלה לריצפה . היא היתפוררה לעפר. "לאא !!! קנדיס !" צרחה סלי . "די !! זה לא אמיתי ! " התחילה לצרוח שר בפניקה .. "חייבים להיסתלק מפה !!! " אמרה טינה ורצה על עבר החלון ..
היא השחילה את ידיה ופתחה את החלון אך הרגישה ידיים קרות שהתחילו לימשוך אותה .
"תעזרו לי !! " היא התחילה לצרוח . סלי ושר תפסו בשתי יידיה . "אהה ! תעזרוו ליייייי ! " היא המשיכה .
סלי ושר ניסו למשוך אותה . פתאום ליפניהם היתגלה הדמות המושכת את טינה. זאת הייתה קריסטין .
אבל שונה . על פנייה הייתה הבעה שמחה והיא הייתה מפחידה . "קריסטין ! בבקשה , תפסיקי "
היא צחקה בקול . ופתאום היא משכה ברגלייה של טינה . הן ניקרעו מגופה . "אההה" צרחה טינה
והיסתכלה על רגלייה ביידיה של קריסטין . היא נפלה לריצפה מדממת. "לאא ! "צרחה סלי וחיברה את ראשה של טינה . "אהההה" המשיכה טינה לבכות בייסורים .
לאט לאט עייניה של טינה ניסגרו . קריסטין המשיכה להיתקדם אל עבר סלי . "תפסיקי !! מי אתת ?!!
מה את רוצה ?!!" צרחה סלי . "סלי זוזי מהר ! " שר תפסה בידיה של סלי והתחילו לרוץ למטה .
הדלת שלא ניפתחה עמדה שם . "מהר " אמרה שר וניסתה לצאת מהבית . פתאום הדלת ניפתחה .
ומולן עמדה אימה של קריסטין . " מהר ! רוצו !! "היא צרחה וניכנסה לביקתה . שר וסלי החלו לרוץ
ביער על עבר המכונית . הן ניכנסו . "יאללה כבר !!" צרחה שר על המכונית שסירבה להידלק.
בסוף היא נידלקה והן התחילו לינסוע מהר כמה שיותר רחוק מהביקתה , מהאימה ומהאופל .
"זה מה שקרה ? " שאלה לה מיס הווארד . "כן " ענתה סלי .
"אתן יודעות שאף אחד לא יאמין לכן כה ? " היא שאלה . "אז מה תעשו עם הגופות ? " שאלה שר.
"לצערי לא מצאנו אותן . והביקתה שלכן גם נעלמה . " אמרה מיס הווארד . "אני נישבעת ! זאת הייתה קריסטין ! היא הייתה רוח ! " צעקה סלי ."אני חוששת שאתן הזיתן . " אמרה מיס הווארד .
"נישבעת לך !!! " צרחה שר. "דון תואיל לי בבקשה תביא לפה את המרדימים . " היא קראה בטלפון.
"אנחנו לא משוגעות !!! " הן צרחו."חוששני שזה לא אמת " היא אמרה והמרדימים הגיעו והזריקו להן
חומר מרדים . הן הובלו לבית חולי נפש ונימצאות שם עד היום .
~ביער 2005 ~
"אז זאת הביקתה ? " שאלה ילדה בלת שיער בלונדיני . "כן " ענתה לה עוד ילדה .
"טוב , תביאו אותה לכאן . ניקח אותה בסוף היום. " הן ניכנסו לביקתה .


תגובות (2)

תמשיכייייי בבקשההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/05/2011 11:11

יואו!!!!!!!
כל הכבוד!
סיפור מדהים , ככה כותבים סיפור!
תמשיכי לכתוב סיפורים יש לה כתיבה נהדרת!
כל הכבוד!

08/07/2011 13:52
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך