טוב... אז אחרי הרבה זמן, עוד סיפור אימה! תהנו ^-^

"סטים-steam"

26/02/2014 995 צפיות תגובה אחת
טוב... אז אחרי הרבה זמן, עוד סיפור אימה! תהנו ^-^

(הערת המתרגם, למי שלא יודע מה זה סטים(steam) זוהי תוכנה שממנה מורידים משחקים, היא בעיקר לגיימרים.
———————————————————————————————-
לפני כמה ימים עבר עלי יום מטריד במיוחד.
נכנסתי למשתמש שלי בסטים שלפתע הודעה מטרידה עצרה אותי.
ההודעה הייתה לא מובנת, המון ג׳יבריש ונוסחאות מוזרות.
היה נראה שזה מסר חבוי.
הכותרת הייתה: Hi, I Found you!
שזה אומר: היי, מצאתי אותך.
ההודעה לא הייתה משום משתמש, היא פשוט הופיעה! התקשרתי לחבר שלי בסקייפ ושאלתי אותו אם גם לו יש את ההודעה הזאת… והוא ענה שלא…
בהמשך ההודעה היו כמה לוגואים מטרידים, לוגו של גוגל כרום שהיה רגיל למראה, לוגו של ראש חזיר ללא עיניים אשר נראה רקוב והמטריד במיוחד… לוגו גדול, הוא גדול יותר מכל הלוגואים! היה כתוב בו משפט: "I'm scard". בהמשך ההודעה היה סתם ג׳יבריש המורכב ממספרים ואותיות מוזרות.
תהיתי, אולי זה האקר שסתם עושה עלי מתיחה?!
ביום הזה היה גשם… ואחרי שניסיתי לבדוק באתרים שמתרגמים מספרים לאותיות, ברגע שהזנתי את המספרים שכתובים, כשסיימתי לפתע הייתה הפסקת חשמל, ההפסקת חשמל הייתה רק אצלנו, הדלקנו את החשמל בחזרה, ניסיתי להדליק את המחשב אך לא הצלחתי, ברגע שניסיתי להדליק, תמונה מטרידה במיוחד עלתה, התמונה לא עוצבה ממש מקצועי, זה היה גרוע וזנוח, היה כתוב שם "Help me!" שזה אומר ״תעזור לי״.
והמחשב נכבה חזרה, ככה שוב ושוב ולא הצלחתי להדליק אותו.
התייאשתי והייתי בטלפון, דרך הנייד.
הייתי בפייסבוק, דיברתי עם כמה חברים שלי וסיפרתי להם מה קרה, הם אמרו לי ״יא חתיכת שקרן, מה אתה עובד עלינו?״ אז השבתי ״זה כן נכון! אני לא יודע מה לעשות!״ זה הראה שהם כותבים , זה התריאה שנשאר לי 20% סוללה.
למאית שנייה הופיע תמונה, לא הצלחתי להבין מה זה אבל היה נראה שם יד של מישהו, לא הצלחתי להבין מה היה ביד הזאת, או למה הוא היה שם, מפני שהתמונה לא הופיע להרבה זמן. שמתי את הטלפון בטעינה והלכתי לנסות להדליק את המחשב, המחשב הפעם עלה, זה היה רגיל. לאחר שהוא נדלק נכנסתי שוב לסטים והכל היה נראה נורמאלי… נכנסתי ליוטיוב ושמתי שירים, שמתי לב שלא היה לי סאונד, אז הגברתי את הרמקולים, אך לא שמעו כלום! ניסיתי להגביר ולהגביר, אך עדיין לא היה סאונד.
חשבתי שזה משהו שלא בסדר בשיר אז שמתי שיר אחר, העמוד של השיר לא טען ואז קרס הגוגל כרום. ניסיתי להיכנס מחדש ופתאום הגוגל כרום נעלם, פשוט לא היה לי על המחשב, נכנסתי לFirefox וזה עבד רגיל, ניסיתי להיכנס שוב לשיר אך הוא עדיין לא עבד, ניסיתי להיכנס לשיר אחר, לא לשיר הקודם שניסיתי, אך שוב אינטרנט הישום קרס. נכנסתי לסקייפ ורציתי להתייעץ עם חבר שלי מה לעשות, אך כשניכנסתי לסקייפ, הופתעתי, לא היו לי בכלל אנשי קשר, כולם נעלמו!!! התקשרתי לחבר שלי בטלפון ושאלתי אותו מה לעשות, הוא לא אמר הרבה… התחילו נשימות כבדות, ולפתע צרחה מצמררת השתיקה את גופי, התחילו לחישות, דיי כבר! תן לי לנוח! אם לא תפסיק… ארדוף אותך עד שארית חייך!!!!!!!! זרקתי את הטלפון ונכנסתי שוב לסטים, לפתע השיר ששמתי קודם התחיל לפעול, הלוגו של סטים השתנה ללוגו של החזיר שהיה בהודעה מקודם! המון אותיות בצבעים שונים התחילו לרוץ על המסך, ניסיתי להפסיק את השיר אך לא הצלחתי, נבהלתי ונסיתי לכבות את המחשב, אך זה לא הצליח, לא משנה כמה פעמים לחצתי על כפתור הכיבוי , הוא לא נכבה. ניתקתי במהירות את המחשב מהחשמל, אך עדיין האותיות התחילו לרוץ… היה המון אפסים ואות שנראת כמו וואו בערבית, או כמו תשע מסובב…
אזעקה של מכונית נשמעה בצומת הרחוב, ההזעקה לא הייתה רגילה, היא הייתה מעוותת!!!
הסתכלתי מהחלון לראות אם יש שם אנשים ופתאום! המחשב מתחיל להשרף! הכבל הראשי מתפוצץ, המחשב עדיין נשאר דולק ואותיות נשאות על פניו, המון אותיות נעלמו וזה יצר עם המון אפסים שהתרכזו בצורת אותיות הרכיבו את המילה: RED, שזה ״אדום״ באנגלית. לא הצלחתי להבין מה עכשיו זה קשור, נראלי זאת סתם התעייה!
*********
הסתכלתי על הוילון וכתם דם שטף אותו, בקצהו של כל פינה, מודבק פתק ועליו מרוח חרק מת!
הלכתי לפתקים אך פחדתי לקרוא…
בפתק הראשון היה כתוב "I'm scars" בשני היה כתוב "RED" בפרק השלישי היה כתוב "Help me" ובפרק האחרון היה כתוב "Stop it!" .
פחדתי כבר להמשיך, יש כל כך הרבה פתקי אזהרה! לא רוצה עכשיו להסתבך.
ישבתי שוב על המחשב וניסיתי כבר לצאת מהסטים ולא להתעסק בזה יותר… אך עדיין המחשב נתקע, הופיע שוב ההודעה של גוגל כרום, שוב הכל ג׳יבריש… היה כתוב: "real I'm pu…" ולא היה כתוב עוד כלום, שלושת הסמלים, של החזיר, גוגל כרום, והטקסט נשארו שם! ההודעה נשארה ולא הצלחתי להסירה, זה היה נראה כאילו יש לי סוס טרויאני על המחשב! אם לוקחים את האות הראשונה של כמה מילה במשפט שהיה כתוב בהודעה, היה יוצא: "R.I.P" שזה ראשי תיבות של Rest in peace שזה אומר בעברית ״תנוח על משכבך בשלום, שמו שיש אצלנו ״ת.נ.צ.ב.ה״.
פחדתי למות וזה הלחיץ אותי מאוד.
לפתע הופיע על הקיר טביעת יד בצבע גואש אדום! לפתע הופיע עוד אחת… ועוד אחת…. וככה המון המון טביעות ידיים !
הגואש האדום התחיל לנזול למטה ונוצרה המילה "Die" שזה אומר ״מוות״.
צעקתי לאמא שלי לבוא, וברגע שהיא נכנסה לחדר היה נראה שמשהו חונק אותה, ובינתיים משהו משך אותי אחורה ונדפקתי על הקיר, לא יכלתי לעזור לאמא שלי! הדבר המוזר לקח את אמא שלי לתקרה ודפק אותה כמה פעמים, ירד לה המון דם! היא נפלה על הרצפה ונקעה את הכתף, נשברו לה כל השיניים וכל הרצפה תוך שניות ספורות התמלאו דם, רצתי לעזור לה ורוח פרצים אדירה לא נתנה לי להגיע אלייה, התאמצתי וצעקתי, אך לא הצלחתי.
הדבר המוזר לקח את אמא שלי שוב לתקרה, פתאום המספריים שבקלמר הבית ספר שלי ריחפו באוויר! המספריים נתקעו לה בבטן! היא לא יכלה לזוז או להגיב, זה היה נראה לפתע שהדבר המוזר הזה דפק לה בוקס לעורף, היא הייתה משותקת, פשוט לא רציתי כבר לחיות יותר! אחותי הקטנה שמעה את כל הצרחות ונכנסה, צעקתי עלייה: "תצאי מפה מהר!!!" , היא לא הקשיבה ונכנסה, היא ראתה את אמא שלי באוויר, לפתע הדבר המוזר העיף את אמא שלי על הקיר וכל הדם והחלקים הפנמיים נמרחו על הקיר! אחותי הקטנה צרחה ונבהלתי! מרוב הבהלה עפתי אחורה ואחרי זה הצלחתי לרוץ! רצתי לכיוון הדבר הלא מובן הזה, אך הוא היה בלתי נראה!
פתאום נשמעו ברקע בקול מחריד וצווחני המילים: real I'm pu, Help me, Stop it, "I'm scars, red, Hi, I Found you.
נזכרתי שאלו המילים שהיו רשומות בסטים ועל הפתקים!
רצתי מהחדר עם אחותי, בתקווה שנצליח להתחמק , אך הדלת הייתה נעולה! זה לא היה הגיוני! הרי אף אחד לא נעל אותה! שברתי את הדלת בביטה ורצתי לכיוון המטבח, הדלת הראשית בכיוון השני ואני אצטרך לעבור ליד החדר שלי…
הסתכלתי בטלפון, מזל ששמתי אותו בכיס אחרי שדיברתי עם חבר שלי! ראיתי שהיה כתוב: "מה אתה בורח?!" , זה לא היה משום מספר, פשוט הופיע! רציתי למות! אחותי הקטנה לפתע נעלמה! פשוט… נעלמה! התקשרתי לאבא שלי, הוא ענה, הוא אמר "מה קרה?" אמרתי לו "תקשיב…!" ובום! הקו התנתק! לא הייתה לי עוד קליטה! לא יכלתי להתקשר לאף אחד!
הרגשתי משהו נוגע ברגל שלי… הסתכלתי למעלה וראיתי את המנורה נכבת, נדלקת, נכבת, נדלקת עד שהיא נשרפה!
כבר היה ערב, רצתי לארון והתחבאתי שם איזה חצי שעה!
לאחר כמה דקות שמעתי צרחה! יצאתי כדי לבדוק מה יש שם… אבל… זאת הייתה מלכודת!
איש מלחיץ עמד שם ובהה בי מהצד, רציתי לקפוץ מהחלון ולברוח, אבל אני קומה חמישית!
כל הבית התחיל לרעוד, תמונות נפלו מהתקרה, רהיטים נפלו מהמדף!
רצתי לכיוון החדר שלי, סכין עפה מקצה המטבח ונצלבה לי בכתף.
הצלחתי לרוץ, יצאתי מהבית! ירדתי במדרגות כי אין לי זמן לחכות למעלית! האיש המלחיץ היה נמצא בקומה למעטה של המדרגות ובהה בי שוב בלי לעשות כלום! הוא עלה מדרגה, ועוד מדרגה, ועוד מדרגה והתחיל לרוץ שבקבוק זכוכית מנופצת בידו! ניסיתי לברוח לקומה מעל אבל אז המשהו הבלתי נראה החזיק אותי, הוא העלה לתיקרת הקומה, התחיל להעיף אותי ללמעלה מכל המדרגות, עפתי מהר! הגיע הקומה האחרונה, שבה כל גופי נמרח על התקרה.
אז… מתתי.


תגובות (1)

מעולם לא חשבתי על סטים בכזאת צורה… O_O"
החזיר משום מה מזכיר לי את amnesia: a machine for pigs.
טוב, אחרי הכל ראשים של חזירים מפוזרים בכל הבית שם…

26/02/2014 11:06
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך