אין לי רעייון לכותרת

07/12/2012 856 צפיות תגובה אחת

בנובמבר 1922 מצא ארכיאולוג בשם הווארד קרטר את קברו של הפרעה תות אנך אמון.לאחר חיפושים רבים במשך כ10 שנים, סוף סוף עם עזרתו של הלורד האנגלי קרנבון שמימן את החיפושים, מצא קרטר את הקבר שחיפש!
בחדר בו מצא קרטר את ארונות הקבורה הוא גילה לוח עם אזהרה בכתב חרטומים שקבעה כי כל מי שיפריע למנוחת פרעה מות יומת! קרטר דאג להסתיר את הלוח מייד מחשש שמה שאר החוקרים יבהלו.
זה היה בל"ג בעומר בערך בשנת 2002 אני וכל החברות והחברים שלי חיפשנו קרשים כמוו ילדים רגילים שמענוו שתמיד ילדים מחביאים קרשים בחניון .
החניון זה מקום ענקי של מכוניות מתחת לביניין שלי הוא ממש גדול ומוביל למלא חדריםם ענקיים ומאוד מוזרים.
החלטנו לרדת למטהה חלק מהילדים שמרו על הדלת שלא תיסגר כי אם היא ניסגרת אין דרךך חזרה!!!! רק באמצעות מפתח. או לטפס בגדר הגבוהה והמסוכנת…

וחלק החילטו לחפש בשטחח אני וכמה ילדים חיפשנוו ופתאוםם ראינו את 2 חברים שלנו (אני לא רוצה להגיד שמות) רצים מבוהלים עם פרצוף חיוור !!!

שאלנו אותם מה קרה !? הם אמרוו שם בלימוזינה יש אישה מתהההההה!!!

בהתחלה לא האמנוו חשבנו שהם עובדים עלינו אך כל זה רק התחיל….

הלכנוו ללימוזינה כולם הסתכלנוו בפנים וראינו פניםם מלאיי דם עם עיינים לבנות בלי אישונים אישה שנראתה יפייפה ,בלונדיניתת.. וממש ניראת טוב!!
כולם ברחוו משםם בלי להסס ישרר כולם יצאו מהדלתת!


תגובות (1)

את לא המצאת את זה !

07/12/2012 13:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך