neomy-k
אני די מרגישה שאני חוזרת על עצמי, "בגרויות, פסיכומטרי, בעיות באינטרנט ובלה בלה בלה..." אבל זאת האמת...חח מצטערת על האיחור, אני מקווה שיהיה לי בקרוב יותר זמן על המחשב, (חופשת פסח יאיי! D:)
אז... מקווה שהפרק מפצה על הזמן שלא הייתי, תהנו!
ואם בא לכם לשתף אותי במה שעבר לכם בראש, אני אשמח לשמוע! :)
- ♥ - נעמי

אישיות מפוצלת – פרק 10

neomy-k 12/03/2013 1003 צפיות 11 תגובות
אני די מרגישה שאני חוזרת על עצמי, "בגרויות, פסיכומטרי, בעיות באינטרנט ובלה בלה בלה..." אבל זאת האמת...חח מצטערת על האיחור, אני מקווה שיהיה לי בקרוב יותר זמן על המחשב, (חופשת פסח יאיי! D:)
אז... מקווה שהפרק מפצה על הזמן שלא הייתי, תהנו!
ואם בא לכם לשתף אותי במה שעבר לכם בראש, אני אשמח לשמוע! :)
- ♥ - נעמי

כשהייתי שם, בחדר בו המטפל נהג לרשום לפניו את כל הדברים שהייתי אומרת או התנועות שהייתי עושה, ידעתי שלעולם לא אהיה אחרת. אני תופעה על טבעית – ניתן לומר – שמפחדת מהעולם, מפחדת מהמציאות שבכל רגע עלולה להפוך את עורה לנגד עיניי, מפחדת מעצמי.
איך זה היה פעם? כשעוד הייתה לי משפחה? אני זוכרת את אחי הקטן ואת הוריי. אני פשוט לא זוכרת את החיים שהיו לי איתם. וכעת, כשעיניו של רום בוערות אל תוך שלי, זה מרגיש כאילו הם מעולם לא היו קיימים.
חליל הצד עדיין אחוז בחוזקה באצבעותיו המלופפות. הוא מוקיר אותו יותר משהוקיר מישהו בחייו. האם גם לך היו חיים אחרים בעבר, משפחה או חברים?
"עכשיו את כאן… עכשיו ולנצח…" באמת התכוונת לזה? ואם כן, מהו הניצוץ המוזר, הבלתי מוכר ששוכן בעינייך?… לילה פורש כעת זרועותיו הארוכות על שנינו, עומדים ומביטים. אבל רק לפני רגע אחד השמש הציצה מבעד לעננים החיוורים… לא?

כל כך הרבה שאלות. אני מרגישה שזו הפעם הראשונה בה אני מסוגלת לחשוב בבהירות. לחשוב על הכל.

אני מבינה כעת שהאהבה שלי אלייך, רום, המיסה את השכל הישר שבי, גרמה לי לטבוע במעין ערפול חושים שהונחתה על ידי הנוכחות הבוהקת שלך לצידי…
'עכשיו את מבינה?' היא שואלת בקול דק. מתי הייתה הפעם הראשונה בה גיליתי את נוכחותה בתוכי…?
כל אותו הזמן, רום רק עומד וצופה. כמו מסוגל לראות באוויר שבינינו את המחשבות הנעות שנמשכות ממני והלאה… אך כעת, הוא נע. כמו אותם דמויות שדים, הוא לוקח צעד אחד לפנים. ועוד צעד. ועוד צעד. הוא קרוב אלי. יותר מכפי שהיה אי פעם. הוא שולח יד אל מאחורי גבו ובהבזק מהיר – ניצוץ וצרחה – הוא תוקע סכין עבת להב הישר בצווארי.

אני מטושטשת. אני נושאת מבט ורואה אותה, מחוץ לגוף. היא נאבקת במשהו, ידה מרחפת כמה סנטימטרים ועוצרת משהו מלהמשיך לנוע; זו הסכין. היא מונעת מרום מלהרוג אותי, המאבק לא נגמר…
אני צורחת. אני אפילו לא יודעת מה. היא לא תחזיק מעמד מחוץ לגוף יותר מכמה דקות, היא תיעלם, היא תמות, היא…
המחשבות מתרוצצות, הלב הולם באוזניי ודמי גועש לנגד עיניי בשעה שהסכין ננעצת בחוזקה בכתפה.
אני חייבת לעשות משהו, אני לוקחת תנופה ורצה קדימה. גופי מתנגש ברוחה ומחזיר אותה למקומה בתוכי, עכשיו כשהיא מוגנת בפנים רום לא מהסס, הוא מושך אותי אליו, אני מסתובבת ברגע האחרון בגבי אליו והוא נועץ את הלהב הארוכה.
הזמן קופא לדקה אחת תמימה. צרחה ארוכה וזועמת חותכת את אוזניי וקורעת את עור התוף שלי מבפנים אך אני לא מגיבה. רום נעצר כעת, משהשלים את מלאכתו. אך מבעד לאי אימון והדמעות, מבעד ללב השבור שמדמם, אני סוגרת את אצבעותיי סביב הניצב שבוקע מתוך בטני. אני מלפפת את אצבעותיי בחוזקה שגורמת לקצותיהן להחוויר, רום לא מגיב.
"אתה… אתה הילד."
כל אותם זיכרונות מבעיתים על רצח בני משפחתי, על כלי הנגינה המסתורי, על החומה בה נתקלתי כשניסיתי להיכנס אל תוך מחשבותיו של הילד המשונה – הדמות בעלת הברדס… הכל מסתדר עכשיו.
המילים שלה הדהדו במוחי כעת, 'משהו בתודעה הזאת לא כמו כולם. הזיכרון הנושם שחיית לפני כמה דקות לא היה סתם זיכרון. זה היה רוח של צלם האנוש לו הוא שייך. זה היה אחד מאותם מתי החיים.'
היא הסבירה לי אז על בני הירח… אמרה ש…
'הם תוצר של נקמה שהולידו בני האדם. יצור שתפקידו לרדוף אחר כל הנשמות שהזיקו בחייהם, ולהשמיד אותם.' היא אמרה שהילד עבר התעללות בידי היצורים האלו, שהם החדירו במוחו מחשבות נקם שלא היו שייכים לו כלל, אבל היא טעתה. רום לא עבר התעללות בידי בני בירח, הוא עבר טקס הכשרה להיהפך לאחד מהם… אני צודקת? רום?
אני כמעט יכולה להרגיש את החיוך הדק שמסתמן על פניו. יכולה לחוש בשביעות הרצון שנובעת מהבנתי רגע לפני שלבטח אמות, אך אני לא מחכה לשפתיו שיזרקו לעברי מילים. אני פשוט אומרת, "האמנתי באהבה שלנו…" נימה של כאב מסתננת לקולי. ברגע שהמילים מתפזרות באוויר, היא לוחשת לי מבעד לצערה המפלח: 'עכשיו.'
ואני מצייתת, כמו שעשיתי מאז ומעולם, ומחדירה את הלהב עמוק יותר עד לניצב. כשבחר רום את הסכין לבטח לא הקדיש מחשבה לאורך הלהב, עכשיו משהיא ננעצת במותנו ומקיזה את דמו, לא ייתכן שהוא לא מקלל על זה…
זה לא מספיק כדי להרוג אותו, אך זאת לא הכוונה. היא רצתה להכאיב לו, ואני רק מילאתי את בקשתה. מה יקרה לה עכשיו, אם אמות? האם תיעלם גם היא, או שמא תתפוס פיקוד על הגוף, כמו שתמיד רצתה?

כל כך הרבה שאלות. אני מרגישה שזו הפעם הראשונה בה אני מסוגלת לחשוב בבהירות. לחשוב על הכל…


תגובות (11)

אה. אני מחפשת מילים, אז אני אגיב אחר כך.

12/03/2013 07:32

אממ אוקי ^^

12/03/2013 07:34

את גרמת לאוצר המילים שלי להיעלם וזה דבר נדיר ביותר.
אז ככה, את יצירתית, גאונה, ודרושה כל כך הרבה מחשבה בשביל באמת להעביר את זה לכתב. וואו. אני חושבת שכתבת את הפרק הזה התעלת על עצמך.
~לא שזה נראה אפשרי~
מה זאת אומרת? הצלחת לכתוב רגע שלפני מוות, ואת האמת, לא ציפיתי שתצליחי כפי שהצלחת. את הבאת את הסיטואציה הזאת לכתב בצורה מדהימה, ועוד יותר מדהים זה שאת בכלל לא חוווית את זה, והצלחת להעביר לי את התחושה ואת המחשבות.
בנוסף, היה לי מוזר בצורה טובה זה איך הצלחת לספר כל כך הרבה דברים אבל להשאיר כל כך הרבה דברים באפלה. הארת צד חדש בה, לא במספרת, בזאת שמלווה אותה.
איך שהיא הגנה על ריין.. וואו. פתאום היא נראת כאילו היא באמת עושה משהו טוב בשבילה. אבל אני עדיין קצת מבולבלת, כי את מראה מלא צדדים בה; גם את המרושע שרוצח אנשים, לא שהבנתי למה, וגם את הצד שבאמת בא לטובתה של ריין.
אמרתי כבר שאת מדהימה, נעמי?
יש לי עוד כל כך הרבה דברים להגיד על הפרק הזה אבל אני לא מצליחה להעביר את זה לכתב.. אני המומה. וואו! פרק עשר גם, מזל טוב!
תמשיכי! ♥

12/03/2013 07:41

וואו… אממ… לתגובה כזאת ממש לא ציפיתי…
תודה רבה!!! את מדהימה, אני מאושרת שאת אוהבת את הסיפור!
שמעי, כשתגובה כזאת מגיעה מסופרת מוכשרת כמוך… אין לי מילים!
תודה! (כבר אמרתי? חחח)
אה ולגבי הצדדים האחרים במתלווה של ריין, זה בכוונה, יש משמעות לזה שהיא מגלה אותם דווקא עכשיו… את תביני הכל בפרקים הבאים :)

12/03/2013 07:50

אז היתה לי תגובה ארוכה (לא כמו של יויו אבל ארוכה) והיא נמחקה לי אז אני ינסה לקצר:
את רוצה לדע את דעתי?? אה?
את ניפצת לי את האשליה שהם היו ביחד T.T
לאאאאא!!!!!!!!
כל כך הרבה זמן חיכיתי וחיכיתי…
ובסוף הוא בוגד בה…
מהמם! אהבתי לגמרי! *-*
אני מניחה שזה יותר יפה ככה מאשר שהוא יתאהב בה והם היו ביחד וכל השאר…
זה גם יותר מעניין ככה.
התיאורים שלך, הצורת כתיבה הכל! את פשוט כישרונית ברמה מדהימה!
לא צוחקת, ברצינות!
הפרק הכי יפה עד כה נראלי…
הקיצר, תמשיכי (=

12/03/2013 07:54

רק שתדעיי שאני לא קוראת וכותבת הרבה ספרים וסיפורים אבל את הסיפור הזה אני פשוט לא יכולה להפסיק לקרוא ..

12/03/2013 07:54

וואו… אתן גומרות לי את המילים היום! ממש תודה רבה!
ספיר, אני ממש שמחה שאהבת את הפרק! אין לך מושג אפילו כמה!!
בר, אני שמחה לגלות קוראת חדשה! תודה רבה על התגובה!
אני ממש מעריכה את זה! שוב תודה לשתיכן!!

12/03/2013 07:57

תודה נעמי!
למה לא ציפית לתגובה כזאת?
היא מגיעה לך. ואפילו יותר.
חוץ מזה, תמיד כיף לקבל תגובה אמיתית וכנה, לא משנה ממי זה.

12/03/2013 07:58

בבקשה (=
ובאמת, אחד האהובים עליי!
את כותבת מושלם ואת צריכה לדעת את זה…..XD

12/03/2013 08:01

את צודקת, באמת כיף לקבל תגובות כאלה!
אני מצידי סתם כותבת, כתבתי לעצמי כבר שנים מבלי לחשוב אפילו על לפרסם או לשמוע דעות של אנשים אחרים אז זה נחמד לשמוע שאנשים באמת מתחברים לכתיבה או אוהבים סיפור כלשהו שאני עובדת עליו, אני לא חושבת שאני יצליח להתרגל לזה, ככה שאני מעריכה מאוד כל תגובה!
נראלי שהחיוך שלי לא יכול להיות גדול יותר בנקודה הזאת, אז אני שוב רוצה להגיד תודה רבה! אתן מדהימות! D:

12/03/2013 08:05

תמיד תעריכי את עצמך. את מדהימה.

12/03/2013 08:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך