אל תתנו לעולם למות !! חשוב מאוד, בבקשה תקראו !!

Estonian 17/08/2012 802 צפיות 7 תגובות

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה:
משהו גורם לקרחונים ליהנתק זה מזה. לדוגמא – קידוח נפט, או אפילו סתם התחממות גלובלית שמתיכה את הקרחונים וגורמת להם להתנתק זה מזה.
הקרחונים שטים להם על המים, צפים, עד שמגיעים לאזור חם מאוד, וכמו שכולנו יודעים על פי ניסיון הקרח שישב יותר מידי זמן מחוץ למקפיא, הם יהפכו למים.
המים יצטרפו לים האוקיינוס.

דמיינו שכל הקוטב הצפוני יהפוך למים? מפלס המים יהיה כל כך גבוה שמדינות שגובלות בים (זה יגיע גם לישראל בסופו של דבר) ישקעו תחת המים, וכולנו נהפוך לאטלנטיס.

הקרח שמכסה את העולם הוא למעשה סוד הקירור שלנו. הוא מחזיר הרבה מאנרגיית השמש (בגלל צבעו הלבן) וכך הוא שומר על כדור הארץ קריר. בלעדיו – העולם יהיה רותח, וסביר להניח שנמות.

העולם שלנו גוסס, וזאת ההזדמנות שלנו להציל אותו!

אל תתנו לעולם למות! לעולם לא! אסור לתת לזה לקרות!

אל תתנו לו ללמות ! אל תיתנו לחברות הנפט להגיע לקטבים ולקדוח בהם בשביל נפט. נפט חשוב, אבל לא במחיר של זיהום אקולוגי, ובטח שלא בחיים של בני אדם.

איך עוצרים אותם?
טוב, מכיוון שאי אפשר לטוס לשם ולהרחיק אותם בעזרת הידיים, אפשר תמיד לחתום כאן:
http://savethearctic.org/

תחתמו כאן בשביל לעזור להגיע ליעד שיגרום לכך שהקטבים יהיו אזור שמירה בינלאומי, כך שלא יוכלו לדוג שם ולהשמיד את הדגה ואת בעלי החיים שם, וגם שלא יוכלו לקדוח שם נפט.
נכון, נפט יש מעט, ורובו אצל המוסלמים כך שיש להם קלף מיקוח, אבל האם אתם רוצים נפט תמורת השמדת כדור הארץ?

אל תיתנו לו למות! תחתמו! תצילו אותו! ותתחילו לזוז בשביל לעזור לכדור הארץ, או שנראה אותו מת.


תגובות (7)

העולם הולך למות!סוף העולם!21.12.2012!
סתם יאללה זה כולה עוד אחד מהתאריכים של האנשים שיש להם יומולדת והם רוצים שככה אנשים יזכרו אותם.
אבל תצודק אור

17/08/2012 01:45
.

זה קישור לא מזויף כן?

17/08/2012 01:51

זה לא קישור מזויף. תנסה. אני חתמתי, ואני מבקש מכולם לחתום כי צריכים להציל את העולם שלנו!

17/08/2012 02:33

חתמתי!

17/08/2012 03:09

חתמתי אפילו לפני שהעלית…
חחח רק לנו אכפת מאסטרונאוטים קדומים והשפעתם על הקוטב הצפוני (סמיילי קריצה)

17/08/2012 03:20

אני מסכים שזה עניין חשוב ביותר. חתמתי ברגע זה.
אבל יש משהו שאני לא מבין. נגיד שהם יסיגו את השתי מיליון חתימות שהם מבקשים, מה אז? הם יגיעו להתחממות הגלובלית ויגידו לה 'יש לנו שתי מיליון חתימות, אז תיפסקי ברגע זה!'???

17/08/2012 03:47

לא. זה יהפוך את הקוטב הצפוני לשמורת טבע מוגדרת בינלואמית, כך שלא יוכלו לקדוח שם לנפט.
שריפת הנפט היא הגורם להמסת הקרחונים מלכתחילה.

17/08/2012 05:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך