Bleed angel
אז, איך יצא?

את הטרף הבא- הקדמה

Bleed angel 04/01/2013 847 צפיות 4 תגובות
אז, איך יצא?

_____________________________________________________________________
קודם כל, יהיו כאן 4-5 פרקים, ו..זה סתם ספור שאני לא בטוחה שייצא לי טוב. חוץ מזה…זה לא יהיה מפחיד בכלל, אולי ממש קצת, ואולי גם קצת מגעיל, זה הכל (אבל ההקדמה בכלל לא מפחידה\מגעילה\מטרידה חחח) :).
_____________________________________________________________________

ליאן התמקמה על הספה בזמן שהטלוויזיה פעלה, בזמן שג'ק, החבר שלה שאיתו חייה עשה משהו במטבח.
"היי, ג'ק!" קראה ליאן, "אלה לא אמנדה ודין שם בחדשות?" שאלה, וג'ק בא לראות.
"תגבירי את הווליום," אמר ג'ק ומיד אחרי זה הבעות פניהם הסקרניות חולפו בהבעות פנים מזועזעות ביותר.
"אתמול, ב-23:01 נמצאו גופותיהם של השניים-אמנדה דוק ודין קלירסון, בני ה-18 ביער…" נשמעו דבריו של מקריא החדשות, בזמן שמוצגות תמונות של אמנדה ודין, ואז תמונה שמראה אותם כשמצאו אותם, גופות מרוחות בדם מיובש שהגיע כניראה מהחתכים הענקיים על גופם.
זה היה מראה נורא בשביל ג'ק וליאן, חבריהם הטובים ביותר.
"לא ידוע מי עשה את המעשה הנורא, מכיוון שאין שום רמז או ראייה שמצביעים על פושע מסויים, אך…" המשיך מקריא החדשות, אבל ג'ק עצר אותו בכך שכיבה את הטלוויזיה.
הוא התיישב ליד ליאן והסיט את השיער הארוך שלה מפניה, ואז נראה מתלבט, כאילו תהה מה לאמר.
לבסוף הוריד את ידו מפניה ואמר- "צריך להתקשר להורים של כל אחד מהם ולעזור להם."
אבל ליאן לא הייתה מסוגלת לענות, התמונה המזעזעת עדיין נראתה בראשה, והיא ידעה שתמונה זו תיחרט בזכרונה לעוד זמן רב.
התמונה…אמנדה ודין שוכבים להם חסריי אונים על האדמה, ידיהם משולבות אפילו אחרי שמתו, פניה של אמנדה כאילו נדחפו לאדמה, ואילו ראשו של דין נטוי בזווית מוזרה לכיוונה של אמנדה, כאילו צוורו שבור.
במוחה של ליאן נחרט כל חתך על גופם של אמנדה ודין, חתכים עמוקים ומפחידים שממש חוצים את גופם לחלקים, ושכבות עבות של דם יבש על גופם ומסביבם.
בנוסף על פניו של דין חתך ענק שמתחיל בקצה שפתו וממשיך לגרונו, מה שגורם לחלק מהלסת שלו להראות, כשכל שיניו מכוסות דם.
למה זה מגיע להם?! מה הם כבר עשו?! אני לא מאמינה! חשבה ליאן, זה לא קרה, זה סתם סיוט, אמנדה ודין שאותם אני מכירה מאז שאני זוכרת את עצמי בטח יושבים איפושהו ביחד, ואני סתם צריכה להתעורר כדי לראות את זה. היא חשבה, לא מצליחה להשלים עם העובדה שכבר לא תראה יותר את חבריה הטובים והנאמנים ביותר.


תגובות (4)

וואו… אני אהבתי!

04/01/2013 12:10

וואלה? חחח, חשבתי למחוק

04/01/2013 12:12

מה פיתאום לימחוק!!
תמשיכי זה באמת יפה

04/01/2013 12:45

תודה :)

04/01/2013 13:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך